utorok, 31. januára 2017

Inšpirácia na Valentínske líčenie s novou paletkou Mary Kay :)

Ahojte :) 

Hneď na úvod, ak sa vám zdá, že na tejto prvej fotke odskakuje slovo "Dunes", tak sa nemýlite. :D Nejak som si neuvedomila, že písmo je veľké a nezmestil sa mi tam celý názov. Tak som sa snažila improvizovať, a dúfam, že mi to odpustíte. :) Veď nikto nie je dokonalý,však? :)

Dnešný príspevok bude prvý z nového prostredia. :) Presťahovali sme sa s priateľom do nového bytíku, a tak aj fotky na blogu budú trošku iné (hádam aj lepšie :)), pretože je tu viac svetla, čomu sa najviac teším. :) Nie že by som bývala doteraz v pivnici :D, ale priestoru tam veľa nebolo. :) Teraz sa vytešujem zo zimnej záhrady, kde je svetla až až, zo širokých parapetov, kde sa neskutočne dobre fotia produkty, a z ostatných týchto "prepínakov" beauty blogeriek. :D Určite mi rozumiete. :)

Nedávno som vám na blogu predstavovala novinky kozmetiky Mary Kay (článok TU), a medzi nimi aj skvelé nové paletky očných tieňov. :) Už na prvý dojem som sa zaľúbila do paletky Moroccan dunes, s ktorou som vedela, že vznikne krásne líčenie. :) Ja mám takéto jemné nude romantické farby na mojich očiach veľmi rada, a tak mi hneď napadla aj téma líčenia - Valentín. :) Aj keď tento sviatok je opäť jeden z tých, ktorý k nám prišli zo zahraničia, zoberte si, že nám dáva aspoň inšpiráciu na líčenie, a príležitosť pekne sa "načančať". :) Keď som sa dnes takto nalíčila, povedala som si, že aj na blížiaci sa Valentín si určite spravím takýto makeup, keď si s priateľom pôjdeme sadnúť niekde na večeru. :)
 Asi ste si teraz o mne pomysleli, že som blázon, a že by som naozaj išla s takýmito perami niekde medzi ľudí. :) Ale nemusíte sa báť, len som chcela toto líčenie nejak ozvláštniť, pretože ja mám veľmi rada také uletené a bláznivé líčenia. Rada ich aj sledujem na blogoch a na youtube videách, pretože povedzme si pravdu, o "smokey eyes" toho už nájdete toľko :D, že ja radšej hľadám aj extravagantné makeup-y, a tie sú pre mňa oveľa zaujímavejšie. :) Makeup by nemal byť nuda, a ak vás líčenie baví, tak sa nebojte experimentovať. :) Ja som skúsila takéto srdiečko na perách, keď už bude ten Valentín. :) Celé pery som si prekryla korektorom a makeup-om, a potom som si kontúrkou načrtla obrys srdiečka a následne som ho vyplnila. :) Poviem vám, že bola sranda sa takto vidieť v zrkadle, a prišla som si trošku ako gejša. :)
 Na oči som použila už spomínanú paletku Mary Kay - Moroccan Dunes, a z nej konkrétne najbledší béžovo-zlatý tieň na celé viečko, posledný najtmavší do vonkajšieho kútika, a ružovkastý do stredu oka. :) Takto sa vytvorilo naozaj krásne,jemné, romantické líčenie, podľa mňa veľmi vhodné na Valentína. :) S tienikmi sa mi pracovalo krásne, jednoducho, vôbec mi neprášili, a skvele vytvárali prechody. Od takej 13-tej ich mám na očiach až doteraz tak, ako som ich naniesla. Táto paletka sa nepochybne stane mojou pravidelnou pomocníčkou na väčšinu dní. :) Pre trošku dramatičnosti som celé oko ešte orámovala čiernou ceruzkou a rozmazala ju "do dymova". Líčenie očí som zakončila čiernou maskarou, a makeup bol hotový. :)  Samozrejme som vyplnila aj celé pery, namiesto srdiečka. :)Použila som sýtu červenú farbu, ktorá je na večerné líčenie ako stvorená.:)
Čo poviete? :)
 Použité produkty:
kompaktný púder Dermacol odtieň 3 / korektor Astor Perfect Stay 24h odtieň 002 sand / makeup L´oréal True match odtieň 3R / zapečený bronzer Milani odtieň 05 soleil / set na obočie Makeup Revolution odtieň medium dark / paletka očných tieňov Mary Kay odtieň Moroccan dunes / maskara L´oréal Miss Manga black / rúž L´oréal Sexybalm odtieň 203 bold / kontúrovacia ceruzka Jordana odtieň cabernet / čierna kajalová ceruzka Essence 01 black / podkladový primer pod makeup Mary Kay 

Ako budete Valentína oslavovať Vy? Uznávate tento sviatok, alebo je to pre vás bežný deň ako iný? A aký názor máte na extravagantné líčenia? Radi si také pozeráte, prípadne sa necháte niekedy aj inšpirovať? :) 

Majte sa krásne ! :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

*Veronika

29 komentárov:

  1. Líčenie je naozaj veľmi pekné a ten nápad so srdiečkom je podľa mňa fajn :) Aspoň takto na fotky :D

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takové srdíčko jsem měla při jednom focení, je to vtipný, ale roztomilý :) Pěkné líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky máš krásné, je fajn když je v bytě hodně světla. Jinak to srdíčko je kouzelné, fakt se mi moc líbí :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne líčenie :) Tie pery sú super 😊 Ja sa s priateľom chystám niekam si sadnúť :) A možno sa aj nejako špeciálne namalujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líčenie ti pristane, si jedna z mála, ktorej červený rúž hrozne sekne. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stíny vypadají krásně, budou skvělé na denní líčení ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vydarené líčenie! :) Tie pery vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vtipné rty! Mě te korektor vůbec nevyhovoval :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to je krásne jemné líčenie..:) ja pôjdem tento rok asi do takých ružových odtieňov..mám pár nových tak asi vyskúšam tie :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekne a jemne liceni. Prave pro den svateho valentyna.❤❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne to prvé pripomína rozprávku Alica v krajine zázrakov :) Paletka od Mary Kay je brutálna.. odtiene a ich kvalita sú úžasné :). Inak Valentína nezvykneme nejako špeciálne oslavovať a najmä preto, že je vtedy v meste všade "plnka" :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líčení máš nádherné. A paletka vypadá skvěle! Od MK jsem ještě nic nezkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekné líčenie, moja krásna ♥ Tá MK paletka vyzerá naprosto úžasne!
    Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeeej krásny makeup :) tie pery sa ti podarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc pěkné líčení, takové mírně netypické ale krásné :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc se mi líbí, jak máš nalíčené oči :) Jsou takové jemné, hezké, přirozené :) Doufám, že u tebe uvidím brzy další a další a další líčení :) Sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherne ličenie ako kolvek sa snažím nikdy sa mi to tak nepodarí hlavne tie oči krásna velmi sa ti to hodí:))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné líčení, především ty oči se mi moc líbí + ta rtěnka na začátku :D

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jeee to líčení je opravdu povedené <3 Moc ti to sluší :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nádherná očka. Je to jemné a přirozené, poslední dobou se líčím úplně stejně. Jen na zvláštní příležitosti použiji tmavší odstíny... a to i na rtech :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásny a prirodzený makeup 😊 Pery sa ti podarili 😊

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásny a prirodzený makeup 😊 Pery sa ti podarili 😊

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. such a lovely make up! ;)
    I like your blog, would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know on my blog, and ill follow you back ;)
    Greetings,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jednoduché a krásne!! si veľmi šikovná! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť