sobota, 31. decembra 2016

Rozbaľujem: Čo som si našla vo výhernom balíčku od Mary Kay?

Ahojte :)

Ak čítate môj blog už dlhšie, alebo ma sledujete aj na Instagrame, tak ste si mohli všimnúť, že sa mi podarilo s mojim Silvestrovským líčením, ktoré ste mohli vidieť TU, vyhrať 3.miesto v súťaži "Hviezda Silvestrovského večierka s Mary Kay", ktorú organizovala moja obľúbená kozmetika Mary Kay a skvelý portál kamzakrasou.sk :)  Ďakujem vám ešte raz aj touto cestou za všetky hlasy, ktoré ste mi dali. :) Umiestnenie ostatných blogeriek si môžete pozrieť na tomto linku, a ja im taktiež srdečne blahoželám. :) 
 
Výherný balíček mi prišiel 23. decembra, takto pekne pred Vianocami, a tak som sa mohla tešiť z prvého vianočného darčeka. :) V tomto článku vám ukážem, čo som si vo výhernom balíčku našla, a vy mi prípadne môžete napísať do komentárov, na ktorý produkt by ste si priali recenziu, alebo ktorý by ste chceli vidieť v akcii v nejakom líčení. :) 

- prekvapenie, ktoré na mňa vykuklo hneď po rozbalení krabice, Mary Kay Kniha o kráse na január-marec 2017, v ktorej som sa našla v bublinke Blogerka radí :) :) :) viete si predstaviť tú radosť z takéhoto ocenenia môjho názoru? Neskutočné! :)

- kozmetická taška so súpravou štetcov

- ten najkrajší hrnček, ktorý je úžasne veľký :)

- toaletná voda Upbeat 60ml

- hydratačné telové mlieko Satin Body 192ml

- dvojfázový odličovač očí 110ml

- fixačný gél pod makeup SPF 15 29ml

- predlžujúca maskara Lash Love

- lak na nechty Garden Terrace

- rozjasňujúca tyčinka Glowing Finish Gold

- transparentný rúž True Dimensions Arctic Apricot

- lesk na pery NouriShine Plus Melon Burst

Touto cestou by som sa ešte raz chcela poďakovať  kozmetike Mary Kay za prekrásnu výhru, a taktiež aj za to, že spolu s portálom kamzakrasou.sk organizujú pre nás blogerky takéto skvelé súťaže. :) 

Týmto článkom sa zároveň lúčim s blogovaním v roku 2016, prajem Vám krásny a veselý Silvester, všetko zlé nechajte za sebou, a prežite v roku 2017  len tie najkrajšie chvíle! :) 
Budem sa na Vás tešiť v novom roku, s novými článkami a nápadmi, už pre Vás chystám aj novoročnú Giveaway, takže sa máte na čo tešiť. :)

Majte sa krásne! :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

*Veronika

24 komentárov:

  1. Ani si neviem vybrať čo sa mi páči najviac! Ten lak na nechty je fakt úžasný.. Ale predsa - najviac sa mi páčia tie štetce a hrnček! :)

    IVANNA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš teda šťastie, toľko super vecí vyhrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc gratuluji k vítězství i k bublince ♥ Tvé líčení je vždy skvělé! Také se mi nejvíce líbí štětce a hrneček ♥ Přeji Ti spoustu úspěchů, zdraví a štěstí do Nového roku! ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. štetce vyzerajú super a hrnček určite potešil ;) no všetky veci vyzerajú, myslím, ozaj dobre :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To sú krááásne veci ♥ Hrnček je absolútne TOP!! :)

    xo Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé vecičky, hrnček sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Blahopřeji k vítězství, krásný balíček :-) z hrníčku musí být radost pít a hodně se mi líbí barva rtěnky.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem, Mary Kay sa chystám vyskúšať už strašne dlho, no ešte som nemala tú možnosť :) inak som tvoj nový follower cez gfc <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Štetce a hrnček sú top, gratulujem ti, výhru si právom zaslúžiš. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem k výhre! Krásne vecičky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak to jsi musela mít druhé Vánoce ♥ tolik kvalitní kosmetiky. jinak jsem ti chtěla říct, že na mém blogu a Youtube kanále je GIVEAWAY o kosmetiku Essence :) - https://www.youtube.com/watch?v=ngyZhPmthZY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne produkty, gratulujem k balíčku! Ten hrnček je veľmi pekný ♡ ◠‿◠ ♡

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty jsi zlatá! Moc Ti děkuji za podporu a odběr!! <3 Krásný Nový rok !
    http://www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Děkuju za komentář u mě na blogu. Já od MaryKay zkoušela pouze malý krém na ruce, jinak nic. Ten hrneček je perfektní, moc se mi líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné věci. Moc se mi líbí ta sada štětců a odstín té rtěnky. I když jsem na takové ty tmavější fialkové odstíny, tak tento je takový svěží :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Strašně moc se mi líbí ten hrníček! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Naozaj množstvo krásnych a atraktívnych vecí. Mňa by z výherného balíčka potešila najmä tá sada štetcov a potom odličovač, na ktorý nedám dopustiť

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovedaťOdstrániť
  18. lak na nechty vyzerá úžasne, podkladová báza je veľmi dobrá :) tie štetce sa mi od MK inak nepáčia, strašne pichajú a pĺznu a celkovo mi vydržali asi len rok :( ale tak to bolo 4 roky dozadu, možno odvtedy zmenili kvalitu..
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Téda! Tady někdo vyhrál poklad. Já osobně jsem se zamilovala hlavně do toho hrnečku O:)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Gratulujem ešte raz a gratulujem aj k uverejneniu recenzie v knihe krásy !! :))) MaryKay veci sú rad radom mňamky, už teraz testujem a vytešujem sa.. možno ak jedine čo by som im mala vytknúť by boli tie štetce. Že oproti Zoeve je to nižšia trieda /okrem blendovacieho, ten sa mi páči/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Gratulujem ti, zaslúžila si si to! ♥

    OdpovedaťOdstrániť