štvrtok, 15. decembra 2016

Novinky z DM-ky za mesiac december :)

Ahojte :)
Na tento článok som sa veľmi tešila, pretože po dlhej dobe som si urobila radosť nákupom v DM-ke. :) Teda, aby som neklamala, chodím tam často...veľmi často :D, ale vždy len pre také základné veci, veci ktoré pravidelne používam, a málokedy tam vybehnem len tak, že sa idem popozerať po niečom novom. Nové produkty si kúpim iba vtedy, ak na ne náhodou natrafím, alebo ich vidím na blogoch a majú dobré recenzie. Tentokrát som išla ale vyslovene s tým, že si kúpim to, čo som ešte nemala. :) A odniesla som si domov skvelé veci! :)


1. BALEA - náplasti na čistenie pleti s extraktom z lotosových kvetov 6ks
Ako prvé vám chcem ukázať tieto mega-neskutočné-úžasné-top čistiace pásky na čelo,nos a bradu od značky Balea. Keď som sa nedávno na mojej FB stránke pýtala, čo by ste mi odporučili na čierne bodky na nose, tak mi moja zlatá skvelá Dominika z www.candacegrant.blogspot.sk poradila a odfotila práve tieto náplasti. :) Zo začiatku som bola skeptická, lebo už po niekoľkých negatívnych skúsenostiach s pleťovými maskami, pásikmi a podobnými vecami na tvár, som už opatrná v tom, čo si na tvár dávam. V DM-ke som ich dosť dlho hľadala, pretože ich majú tak zašité dolu (predsa len, to na čo nie je taká veľká reklama býva mimo nášho zorného uhla), ale uchmatla som ešte predposledné balenie a nedočkavo som s ním prišla domov. Hneď som si jeden pásik dala na nos a to, čo všetko mi to dokázalo vyčistiť je neuveriteľné! Ešte stále som z nich v údive, pretože som nečakala takúto kvalitu, tak cenovo dostupného produktu značky Balea. Chystám o nich samostatný článok, preto nebudem ešte prezrádzať viac. :) Ďakujem ešte raz mojej milej Dominike za tip! :-* A pozrite si určite jej skvelý blog, pretože je to jedna z mojich top blogeriek. :)
Cena: 2,99€ / 6ks


2. SIGNAL White Now Gold - zubná pasta
Zubné pasty Signal používam asi najčastejšie, a sú mi najpríjemnejšie. Preto som chcela skúsiť aj túto novú White now Gold. Nemám jej čo vytknúť, v ústach ma neštípe, je príjemná, dobre pení a zuby sú po nej dôkladne vyčistené a lesklé. Používam vždy bieliace pasty a ústne vody, aj keď si nemyslím, že to má nejaký prevratný účinok, skôr sú len po nich zuby viac lesklé. Páči sa mi aj malé tučné balenie tejto zubnej pasty, s ktorým sa dobre manipuluje. Jediné malé mínus je to, že pasta je silno modrá, a zafarbí mi kefku. :) Na fotke je odfotený iba začiatok pasty, ktorý je biely, inak je taká modrá ako obal. :)
Cena: 2,99€ / 50ml


3. DOVE DermaSpa goodness - krém na ruky
Ak ste čítali niektoré moje články, tak ste si mohli všimnúť, že som niekde spomínala, že neznášam krémovanie rúk! Je to pre mňa taká nepríjemná činnosť, ktorej som sa úspešne vyhýbala niekoľko rokov. :) Keď už, tak som si nakrémovala iba vrch rúk, pretože som nemala rada mastné dlane a to, ako sa vám potom všetko šmýka! Zmenilo sa to ale túto zimu, keďže som začala mať suché ruky, a hlavne okolie nechtov. A tak namiesto toho, aby som si zbytočne rýpala a robila zádery, pokúsila som sa nájsť si krém, ktorý by mi až tak nevadil. A natrafila som na tento skvelý Dove z novej rady DermaSpa, ktorý mi úplne vyhovuje. Má riedku konzistenciu, extra rýchlo sa vstrebe, nezanecháva mastný pocit rúk, ale napriek tomu ich krásne hydratuje a zjemní pokožku. Navyše má prekrásnu vôňu a šikovné balenie. :) 
Cena: 3,29€ / 75ml


4. L´ORÉAL Elseve - hodvábny olej na vlasy
Po dlhšej dobe som sa opäť dala na používanie olejčekov. :) V tomto zimnom období sa mi viac žiadajú ako po zvyšok roka. Kúpila som si tento od L´oréal, ktorý ma zaujal najskôr väčším balením. Pri vlasových olejoch som zvyknutá skôr na malé baleníčka, ktoré sa mi potom vyšmykujú, ale toto mi absolútne vyhovuje. :) Olej je určený pre všetky typy vlasov, obsahuje oleje zo vzácnych kvetov (nepíšu z akých), a vlasy by po nich mali byť hebké, lesklé a vitálne. :) Ja nejak netrpím zničenými končekmi alebo krepovatením vlasov, olej skôr používam pre taký lepší pocit z vlasov a kvôli prevoňaniu vláskov. :) A tento zatiaľ spĺňa všetko, čo som od neho očakávala. Dá sa použiť na suché aj mokré vlasy. Ja ho používam na mokré vlasy pred fúkaním, a mám ich potom také jemnejšie, voňavé a také zcelenejšie, ak rozumiete čo myslím. :) Nie je vidno také tie malé vlásky a nepôsobíte strapato. :) Používam tak 2 pumpičky, ktoré bohato stačia. Vôňa tohto oleja nie je príliš výrazná, ale pri privoňaní k vláskom ju cítite. :)
Cena: 7€ / 100ml


5. ALVERDE - telové maslo
Keď som pri predošlom olejčeku spomínala to, ako sa mi žiada práve teraz cez zimu, tak čo už by sa mohlo viac žiadať ako telové maslo. :) Už dlhšie som chcela skúsiť nejaký produkt od kozmetiky Alverde, a trošku načrieť aj do prírodnej kozmetiky. A tak som si vybrala práve toto telové maslo, ktoré je v klasickej väčšej tube, zakryté ochrannou fóliou. Obsahuje olej z makadamových orechov a maslo karité, určené pre veľmi suchú pokožku, ktorú zásobuje vlhkosťou a zvláčňuje ju. Konzistenciou nie je až tak tuhé ako niektoré maslá. Niekedy musíte až tak zaboriť silno prsty aby ste ho vybrali, no toto od Alverde je trošku redšie, neleje sa, ale pripomína skôr krém. Má neskutočne krásnu nasladlú vôňu, ktorá sa rozplynie a drží na pokožke veľmi dlho. Keď som si ho po sprchovaní naniesla na celé telo, krásne pokožku zvláčnil, prevoňal, zjemnil a bola taká pružnejšia. :) Opäť ale neostal mastný film, a mohla som sa hneď obliecť. Veľmi som s týmto maslom spokojná, a určite ho čoskoro spotrebujem, keďže si ho dávam už po každej sprche. :)
Cena: cca 3€ / 200ml


6. CATRICE Victorian Poetry Satin - matný rúž na pery C01 Berry British
Ak ste čítali nedávny článok o vianočnej edícii kozmetiky Catrice - Victorian Poetry TU, tak som v ňom písala aj o tomto neskutočne krásnom matnom saténovom rúži, iba v inom odtieni. :) A vravela som, že som s ním tak spokojná, že si dokúpim ešte aj ten druhý odtieň. :) Tak sa aj stalo, a ja som si domov odniesla prekrásny C01 Berry British v tmavej vínovej nádhernej farbe, takej ktorú proste milujem! :) Po pravidelnom používaní odtieňu C02 Poetic Pink sa mi osvedčila kvalita a dlhotrvácnosť tohto rúžu, a tak som veľmi rada, že mám na striedačku aj iný odtieň, a myslím si, že ich túto zimu aj spotrebujem, pretože nenosím teraz nič iné. :) Určite odporúčam všetkými desiatimi. :)
Cena: 5,29€


Som rada, že som vám o týchto produktoch mohla napísať článok a určitým spôsobom vám ich aj takto odporučiť, pretože sú to naozaj produkty, pri ktorých určite nebudete ľutovať obetované peniažky. :) Navyše, ja sa snažím vždy si kupovať cenovo dostupné produkty, nie som veľmi na drahú kozmetiku, pretože by mi to bolo ľúto. :) Aj na niektoré z týchto produktov som použila zľavové kupóniky. :) A potom som o to viac spokojná, keď za dobrú cenu ešte aj dobre nakúpim.:)

Ako to máte vy? Nakupujete aj drahú kozmetiku napr. v parfumérii, alebo častejšie v drogérii? Aký najdrahší "kúsok" ste si kedy kúpili? A zodpovedala tomu aj kvalita? Veľmi by ma to zaujímalo. :) 

Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? :) Ste spokojné? 

Majte sa krásne a ďakujem za Vašu podporu, sledovanie, odber blogu, komentáre a veľakrát aj hlasy v súťaži, ktoré mi naposledy pomohli vyhrať krásny kozmetický balíček Oriflame, ktorý ste mohli vidieť na mojom Instagrame. :)
Tento blog by som nepísala s takou neskutočnou radosťou a zadosťučinením, nebyť VÁS!!! :-*


* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 


*Veronika

30 komentárov:

  1. Tělové máslo od Alverde musí být fajn. dříve jsem si kupovala jiné, bylo to myslím jen s makadamiovým oříškem a nádherně vonělo. Používala jsem ho hlavně na suché ruce :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak teď jsi mně nalákala na úplně všechno:-) Jak něco nemám a někde čtu chválu, tak musím jít a koupit:-D Pak se divím, že se mi doma hromadí tolik kosmetiky:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak v tomto ti úplne rozumiem :D ospravedlňujem sa :D hihi

      Odstrániť
  3. Zaujala mě krásná rtěnka od Catrice, krásný obal i barvička a to máslo od alverde, už jsem po něm také pokukovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri masielku som išla na náhodu..a vyplatilo sa :) a Catrice rúž určite odporúčam :)

      Odstrániť
  4. Tak tie pásiky musím jednoznačne vyskúšať :) A rovnako aj telové maslo, značku Alverde mám totiž nesmierne rada! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšaj Moni, u mňa je to to naj čo som vyskúšala :)

      Odstrániť
  5. Kozmetiku nakupujem teda iba z drogerii, okrem parfemov :) a najdrahšia vec z kozmetiky je u mňa asi benefit goof proof na obočie :)

    A z týchto produktov som mala tie pásiky od balei a za mňa nič moc :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože? to naozaj? to sa divím, pretože u mňa je to jednotka...asi nemáš až také čierne bodky :)

      Odstrániť
  6. Tie Balea náplaste používam aj ja a sú proste naj.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta rtěnka vypadá skvěle. Krásné fotky, čím je to foceno? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi ma zaujali tie Balea náplasti. Už dlhšiu dobu hľadám nejaké pomôcky proti čienym bodkám a tieto náplasti vyzerajú aj sú (podľa recenzie) skvelé.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi rada nakupujem v DM, lebo mám možnosť tie produkty aj vidieť a Balea produkty mám celkom rada :) Ten rúž má krásnu farbu :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta rtěnka od Catrice je nádherná. Odstín dle mého gusta.

    Jinak u mě probíhá giveaway, kdybys měla zájem :)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To telové mlieko zaujalo aj mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mojaa ♥♥♥ ďakujem ti za tie milé slová :) Aj aj za tipy na maslo Alverde, to musím, musím! :) Ale najprv musím minúť to, čo tu mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len čo je pravda Domi :-* :)
      to sa mne nikdy nepodarí si toto povedať, že "počkám, kým toto spotrebujem" :D ja musím mať hneď keď niečo vidím, a potom to ani nestíham minúť všetko :) nemáš to tiež tak?

      Odstrániť
    2. No práveže to tak mám :D A preto som si už povedala, že stačilo a že najprv pomíňam to, čo mám a potom budem nanovo nakupovať... dúfam, že to vydržím :D

      Odstrániť
  13. o náplastech na černé tečky jsme už také přemýšlela, slyšela jsem, že jsou dobrý z Rossmana, teď mám v hlavě dilema, jestli od Balea nebo od tama :D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super duper produkty tip na tie pásiky je skvelý..už som po nich kukala,ale tiež som bola skeptická..no keď tam pôjdem do DM, hneď ich ulovím aj ja :) ..od Dove z tejto luxusnej rady mám aj ja telový olejček,ale ten modrý..používam ho veľmi často v lete, ale aj teraz v zime..je úžasný! krásne vonia a nie je ani príliš mastný,že by mi vadil potom a lepila by som sa po ňom alebo čo :) ale už som kukala aj po tomto kréme a vôbec mne sa celá tá rada páči ..:)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nejvic me zaujala rtenka, jsem zkratka rtenkova! Ten odstin je bozi

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Achhhh ten rúúúúž. Krásny názov, balenie aj farba. Myslím, že sa po ňom poobzerám.=)

    OdpovedaťOdstrániť