štvrtok, 8. decembra 2016

Neuveriteľné! Skúsila som modré očné tiene :) - MARY KAY paletka Rock the runway


Ahojte :)

Ak ma sledujete na blogu dlhšie, tak určite viete, že modré očné tiene sú pre mňa niečo, do čoho sa nikdy nepúšťam. Dokonca som mala až hrôzu z toho, že by som s nimi mala robiť nejaké líčenie. Neviem prečo to tak je, ale modrú farbu všeobecne nejak nemusím. :) Dlho som sa líčeniu v týchto farbách vyhýbala, až pokým sa mi do rúk nedostala paletka očných tieňov kozmetiky Mary Kay z kolekcie Runway Bold, konkrétne paletka Rock the runway. :) Upútala ma svojimi tieňmi natoľko, že som sa po naozaj dlhej dobe prekonala, a vytvorila modré líčenie očí! :)


Paletka Mary Kay Rock the runway obsahuje 5 krásnych odtieňov, všetky s neskutočným trblietaním, ktoré vás doslova dostane. Sú vhodné na výraznejšie líčenia, na večierky, slávnostne udalosti, ale viete ich zakomponovať aj do bežného líčenia, a len nimi rozžiariť pohľad. :) Spája sa v nej krásna kombinácia zlatej, hnedej, sivej, bledomodrej a tmavomodrej farby, s ktorými vyčaríte vždy iné líčenie. Obal paletky je jednoduchý plastový, trošku ťažšie sa mi otvára z dlhšími nechtami, tiene sú v nej uložené a oddelené pekne nad sebou v riadkoch, dostanete sa k ním bežným štetcom na očné tiene, prstom by to už šlo horšie. 


Aj napriek tomu, že všetky tiene obsahujú trblietky a sú blízko seba, vôbec neprášia a nedostanú sa do vedľajšieho tieňa. Pri líčení sa používajú skvele! Myslím si, že Mary Kay má naozaj kvalitné paletky očných tieňov, a nikdy som zo žiadnej nebola sklamaná. Tiene sú silno pigmentované, vytvárajú také krásne prechody a vyčariť s nimi dymové líčenie ide jedna radosť. Neopadávajú pod oko, nezlievajú sa do jednej čiary a držia tak ako ich nanesiete dlhú dobu. Túto paletku môžem len a len odporučiť, ak máte rady netradičné trblietavé očné tiene, tak je to niečo pre vás. :)  Navyše teraz na zimné obdobie, čas Vianoc, Silvestra a večierkov je úplne ideálna. :)


Každý z piatich očných tieňov obsahuje trblietky, ale najviac ma dostal tmavomodrý, ktorý obsahuje krásne modré trblietky, a pripomínajú mi nočnú oblohu, alebo vesmír alebo niečo podobné. :) Pri líčení to však nie je až také výrazné, čo je škoda.

A tu je už líčenie, ktoré som pomocou tejto paletky vytvorila. :) Povedala som si, že "keď už tak už", a použila som iba tie 3 modré tiene z tejto paletky. Viem si predstaviť "rozbiť" toto líčenie aj zlatou farbou do stredu oka, ale keď už som robila modré líčenie, tak nech je ozaj modré. :) Do vnútorného kútika oka som použila stredný sivý tieň z paletky, do stredu oka bledo modrý a do vonkajšieho kútika posledný tmavo modrý tieň, ktorý som použila aj ako spodnú linku. Tiene sa mi skvelo tieňovali a zapracovávali do seba, vytvárajú aj sami o sebe krásne prechody a odlesky, takže takéto líčenie budete mať hotové za pár minút. :) Nakoniec som použila iba čiernu maskaru, pretože takéto výrazné líčenie nepotrebuje ani očnú linku.


Čo vravíte na takéto modré studené líčenie očí? :) Podľa mňa je ako stvorené na toto zimné obdobie, pretože mi pripomína ľadovú kráľovnú, zimu, sneh... :)

Majte sa krásne :) 


* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

13 komentárov:

  1. Já modrému líčení taky vůbec neholduju. Ale ta paletka má tak krásné odstíny, že bych taky zaváhala. No a když to vidím v tvém podání, vypadá to nakonec moc krásně. :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A dobře jsi udělala že jsi je zkusila, moc ti sluší ! Tuhle paletku jsem si také zamilovala ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru, krásně jsi oči vystínovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stíny vypadají skvěle, dost pigmentově a ty barvičky- jedna radost :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to krásne! :) super že si to vyskúšala .. a ako hovoríš na túto zimnú sezónu je to ako stvorené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líčenie je naozaj krásne. Veľmi sa mi páči tá paletka, pretože milujem modré odtiene :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné líčenie, tá paletka je dobre nakombinovaná, i keď od MK sa mi skôr osvedčili mono tiene ako paletky :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to dost dobře :) vážně hezky nalíčené a zkombinované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vseobecne s Mary Kay zkusenost nemam, ale velice me zaujaly tyhle paletky! Ale nejvetsi zasluhu na tom, ze me to zaujalo ma tva sikovna ruka pri liceni!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ale krááásne líčenie! ♥ Ja modrú vyslovene nenosím, len keď chcem doma experimentovať kvôli fotkám. Ale tak človek nikdy nevie, možno sa to časom zmení :D

    OdpovedaťOdstrániť