sobota, 3. decembra 2016

Najkrajšia kozmetická vianočná edícia: Catrice - Victorian Poetry :)

Ahojte :)

Už dlho som nemala takú radosť, a dlho sa mi niekto tak netrafil do vkusu v kozmetike, ako tohtoročná vianočná edícia Catrice. :) Poslednú dobu som si všimla, aký krásny dizajn majú ich nové produkty, a musím povedať, že aj kvalitou mi veľmi vyhovujú. Povedala by som, že z lacnejšej drogérkovej kozmetiky je Catrice asi najlepšia značka. Keď som sa nedávno zastavila v DM, oči mi hneď padli na túto krásnu vianočnú edíciu, z ktorej som si musela niečo odniesť domov a vyskúšať. :)

Vianočná limitovaná edícia sa nesie v štýle Viktoriánskej poézie, a už tento samotný "honosný" názov naznačuje, že pôjde o niečo výnimočné. :) Ja som si po dlhom váhaní odniesla 2 produkty: Satin Matt lak na nechty C02 Poetic Pink a Satin Matt rúž na pery taktiež v odtieni C02 Poetic Pink :) Sranda bola, že som pri ich výbere ani nevedela, že ide o rovnaké odtiene a rovnaké názvy. Vyberala som podľa toho, čo sa mi zapáčilo, a až teraz pri fotení a písaní recenzie som zistila, že je to vlastne rovnaký odtieň. :) V ponuke boli ešte ďalšie iné skvelé kúsky, ktoré určite časom dokúpim a skúsim, ale na začiatok som si povedala, že stačia dva. :) Avšak, ak sa pôjdete na túto limitku pozrieť, nájdete tam ešte krásnu paletku očných tieňov, rozjasňovač, ktorý nie je v klasických guličkách, ale kockách :), ďalej napríklad krásnu kozmetickú taštičku, ktorá vyzerá ako peňaženka, ktorá sa nosila kedysi, a tiež má takýto krásny ornamentový dizajn, a mnoho iného....určite si niečo vyberiete ak sa vám takýto štýl páči. :)

1. Catrice Victorian Poetry Satin Matt rúž na pery C02 Poetic Pink

Už na prvý pohľad ma tento rúž zaujal nádherným prenádherným balením. :) Moja obľúbená rose golden, spolu s ornamentami na vrchnáčiku, jemné, nepreplácané, elegantné...jednoducho skvelé balenie. :) Musím oceniť aj to, že rúž sa celý zasunie do obalu, pretože neznášam ak pretŕča a vždy si vrchnáčikom do neho ďobnem ! Už som bola zvedavá iba na kvalitu, ktorá ma ale vôbec nesklamala. Rúž má krásnu farbu, ktorá je sýta, vytvára na perách taký jemne matný saténový efekt, ktorý sa mi veľmi páči, pretože je to niečo medzi matným a klasickým rúžom. :) Pri aplikácii som mala trošku problém, pretože tá plocha rúžu je celkom veľká a rovná, napriek tomu že rúž je zrezaný, ale zvládla som to, a po čase sa určite rúž "vyformuje" podľa toho, ako ho budem používať. :) Dovtedy si možno pomôžem aj štetcom. Čo sa týka vône, nemá skoro žiadnu, možno trošičku tam cítiť taký citrus, ale nič čo by mi prekážalo. A to najlepšie nakoniec - výdrž. :) Tá je neskutočná! Rúž sa síce otláča, keď pijete alebo jete, ale stále vám na perách ostane taká tá farebná vrstva, že nevidíte, že by sa vám celý vytratil a boli by vidno vaše pery. Ja si ho síce dávam v takej hrubšej vrstve, pre krajšiu sýtosť farby, ale aj tak sa s ním dá aj po čase stále pracovať a nestráca sa zo stredu, ako väčšina rúžov, kedy vám ostanú len také nepekné kontúry. V ponuke bol ešte jeden tmavší odtieň, na ktorý si už brúsim zúbky, pretože ak ma dlhšie sledujete, tak určite viete, že toto sú presne tie farby, ktoré môžem. :)
Cena: 5,29 €


 2. Catrice Victorian Poetry Satin Matt lak na nechty C02 Poetic Pink

Nie som veľký fanúšik lakov na nechty, a nekupujem si ich až tak často, a keď aj, tak používam väčšinou odtiene červenej, alebo potom úplne nude farby. Na nechtoch s farbami veľmi neexperimentujem ani čo sa týka nejakých trblietok, ozdôbok a podobne. A preto som si vybrala tento odtieň laku na nechty, pretože mi to prišlo ako príjemná zmena, keďže má farbu niečoho medzi fialovou, ružovou..s nádychom zlatej. Čo som ale nevedela, a to je druhé prekvapenie, ktoré som zažila pri kúpe týchto produktov je to, že tento lak je matný. :) Áno, priznávam, že by som si mala možno viac čítať popis na produktoch, ale ja som bola naozaj v tom, že ten lak bude aj na nechtoch taký, aký vo fľaštičke. :D A zatiaľ, čo som si lakovala druhú ruku, tak jedna zmatnela. :D Tak si vravím, že preboha, toto čo je?!, ale ako som sa tak na tie nechty pozerala dlhšie, tak si vravím, že však to nevyzerá tak zle, dokonca je to až pekné. :D A tak som v sebe našla aj skrytý záujem o matné laky. :) Páči sa mi, že tento má v sebe také jemné zlaté trblietky, ktoré vytvárajú vianočný efekt, a celkovo sa mi páči netradičnosť tohto laku. :) Štetček je fajn, nanáša také akurátne množstvo laku, ktorý rýchlo zmatnie a zaschne aj v dvoch vrstvách, ktoré som použila. Zatiaľ sa mi ani neobíja, ani nepuká, takže som nadmieru spokojná aj s týmto lakom. :) Na výber bol ešte taký pastelový oranžový, pastelový fialový a ešte myslím že tmavý bordový, ak sa nemýlim. :) Na každom bola prilepená aj kartička s venovaním a šnúrka, pomocou ktorej môžete lak zavesiť na stromček a niekomu ho venovať. :)
Cena: 3,29€


 Čo vravíte na túto vianočnú edíciu kozmetiky Catrice? :) Už ste ju objavili v drogérke, a odniesli si nejaký kúsok? :) Aká vianočná edícia vás tento rok v kozmetike prekvapila? :)

Majte sa krásne a vydržte ešte tých pár  posledných pracovných dní pred začiatkom Vianočných sviatkov :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

28 komentárov:

  1. Ten lak je neskutočne nádherný, ešte dnes ho pôjdem kúpiť! :D Vďaka za tip <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa po dlhej dobe niečo tak zaujalo :) za máličko :)

      Odstrániť
  2. Ten rúž je fakt nádherný, pozerala som ich už v DMke ale nevedela som ktorý si vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ani ja :D ale nakoniec kúpim aj druhý odtieň :)

      Odstrániť
  3. Ten lak vyzerá dokonalo ♥ Akurát dnes som bola v DMke a nezbadala som ho tam :/ Ďakujem za tip :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús mrknúť ešte raz :) je to naozaj vydarená limitka :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. všaaak? :) aj ostatné farby neboli na zahodenie

      Odstrániť
  5. Balení rtěnky je vážně super! A lak vypadá luxusně. Škoda, že na něj nemám nehty:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to bohužiaľ ani ja :( preto už dlho nosím umelé

      Odstrániť
  6. Pani to je krasna farba :} Dokonalost♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné, na první pohled bych nevěřila, že jde o značku Catrice :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. balenia a dizajn naozaj vylepšili poslednú dobu :) ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  8. Ten rúž má absolútne famóznu farbu, ktorá ma doslova dostala. Samozrejme však nemôžem povedať, že by sa mi táto dokonalá kombinácia nepáčila, no to že je to úžasne a dokonalo spravené určite vieš :) Ale ten rúž by som privítala aj u seba doma, čo je tak božský :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten rúž odvtedy ako som si ho kúpila, nosím okrem práce stále :)

      Odstrániť
  9. Máš naprosto dokonalé nehty a ještě úžasnější barvu laku :))
    Catrice má občas bezkonkurenční produkty:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to áno :) je to jedna z mojich obľúbených značiek :)

      Odstrániť
  10. Vaau to je fakt krása a ako to spolu ladí catrice som už dávno nekupovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wau milujem viktoriansky styl tuto limitku som este nevidela a moc ani nekupujem limitky ale tato stoji za hriech :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veru, ty nehty? Bomba!! Ten lak je uchvatny! A ten tvar nehtu je super, jsou tve? Ci umele?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Akožeee... dobre, o limitke budem písať aj ja, to teraz nič, veď ty vieš, že si ma na ňu nalákala... ALE - ty máš tak prekrááásne nechty!!! ♥♥♥

    xo Candy

    OdpovedaťOdstrániť