nedeľa, 18. decembra 2016

Matné nude líčenie s NYX Lingerie - Exotic :)

Ahojte :)

Dnes mám taký zvláštny deň...Stáva sa vám, že sa ráno nachystáte, nalíčite, urobíte si vlasy, a tešíte sa, že vás čaká super program, a potom...potom sa to zruší :( Mňa ide vtedy poraziť, pretože mi je ľúto toho úsilia, ako som sa snažila, a nič z toho. Avšak po prvotných nervoch som sa ukľudnila, a snažila sa to otočiť na niečo pozitívne. :) A keď už som teda bola nalíčená, tak som si povedala, že spravím pár fotiek, a ukážem vám líčenie s týmto matným rúžom NYX Lingerie, ktorý som vám už dávnejšie spomínala, porovnávala som ho v recenzii, ale ešte ste ho nevideli v akcii v líčení. :)


Myslím, že ho nemusím nejak špeciálne predstavovať, pretože tento rúž má taký marketing, že nie je možné na neho niekde nenatrafiť. :D Či už na blogu, na Instagrame, na Youtube...od všadiaľ sa na nás valia fotky slečien s týmto rúžom na perách. Takto som na neho natrafila aj ja, keď som na neho čítala pozitívne recenzie a videla ho niekde vo videu. Veľmi sa mi zapáčili jeho nude odtiene, a to aký pekný matný efekt vytvára. Chválený bol aj pre jeho dlhú trvácnosť, a tak som sa rozhodla ho skúsiť. :)
  
V tomto príspevku ho nejak špeciálne nechcem popisovať a recenzovať, pretože to ste si mohli prečítať v tejto recenzii. Toto bude skôr len taký foto článok, aby ste videli ako vyzerá na perách. :)


Keď sa rozhodnem pre matné pery, väčšinou si spravím aj matné oči. :) Preto som po bežnej úprave obočia, použila moju obľúbenú Sleek paletku Oh,so special (recenzia TU), z ktorej som naniesla jemný béžový nude tieň na celé viečko, a tmavší hnedý matný tieň do záhybu oka. Toto je myslím že, taký základ, ktorý každý zvládne za chvíľku. Potom som použila čiernu tekutú očnú linku, obľúbila som si teraz Oriflame Giordani Gold, ktorú ste mohli vidieť TU. :) Líčenie očí som zakončila maskarou L´oréal Miss Manga. Na záver mohol prísť spomínaný NYX Lingerie v odtieni Exotic. :) Myslím, že dotvoril krásne toto nude líčenie, ktoré je jednoduché, vhodné na bežný deň, ale napriek tomu výraznejšie. Odtien Exotic je taký červeno-hnedý, dá sa vrstviť pre väčšiu intenzitu farby, ale aj napriek tomu rýchlo zaschne,zmatnie a na perách dobre drží. Ideálna voľba ráno, keď vás čaká dlhý deň. :)


 Páči sa Vám takéto matné líčenie? :) Vlastníte už nejaký kúsok kozmetiky NYX? :) Máte aj nejaký Lingerie rúž? :) Čo by ste mi z tejto kozmetiky odporučili? :)
Majte sa krásne! :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

30 komentárov:

  1. Na lingerie NYX rtěnky nedám dopustit:) pomalu je všechny sbírám, ale můj favorit je embellishment:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je nádherný odtieň :) držala som ho a chystala si ho kúpiť, a potom som si vybrala tento :)

      Odstrániť
  2. Tenhle odstín vypadá naprosto báječně a já mám matné rtěnky moc ráda! objednala jsem si jejich DUPE verze, tak jsem na ně zvědavá :o BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som aj ja zvedavá čo povieš...možno by bolo dobré ich potom navzájom porovnať ;)

      Odstrániť
  3. Lip Lingerie od NYX naprosto zbožňuju! Mezii můj nejoblíběnšjí patří odstín Embellishement, ale tento vypadá možná ještě líp :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa nedokážem rozhodnúť, lebo Embellishement je krásny! ale keď som sa rozhodovala medzi ním a Exotic, tak som zvolila práve Exotic, lebo mi prišiel použiteľnejší na bežné dni :)

      Odstrániť
  4. Mám v odstínu Corset, což je brutálně mrtvolná barva :D Nejdřív jsem z toho byla zklamaná, ale je v podstatě docela zajímavá :D:)
    Tento odstín je moc krásný!
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau, našla som si ho a naozaj :D ale presne ako píšeš, má niečo do seba aj takýto odtieň :)

      Odstrániť
  5. Nádherný odtieň rúžu, aj celé líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie :) Ten odtieň rúžu milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný make-up na každý deň :) hrozne sa mi páči ten rúž!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny odtieň je to, pôsobí na perách veľmi prirodzene.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný jemný odtieň. Taký by som teraz brala ♥ A líčenie sa mi taktiež veĽmi páči ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Zaful & Rosegal haul *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy si treba trošku oddýchnuť od červených a bordových odtieňov :)
      som rada, že sa ti aj líčenie páči :)

      Odstrániť
  10. Krasny odtien, presne takyto by sa mi zisiel :). inak ti to na fotkach velmi pristane :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vau, krásne líčenie, veľmi ti to pristane!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wau tento rúž vyzerá brutálne !!! už dlhšie hľadám takúto nude farbu a myslím si že už som ju aj našla !! ďakujem za typ ! :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tohle liceni ti doslova podtrhava jeste vic tvou krasu!! Odstin rtenky je bozsky a k tomu to liceni oci! Bomba

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten tekutý matný rúž má úplne úžasnú farbu.Oči sú taktiež super ,také jednoduché a zároveň veľmi feši :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Matná líčení mám moc ráda a to i přesto, že se často líčím velmi výrazně i třpytivě, občas má ělověk chuž si trochu odpočinout od všech těch metalických odstínů. Líbí se mi jak rtěnka, tak i oči a hlavně! Super nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť