štvrtok, 22. decembra 2016

Krásne Vianoce všetkým! :) - zhrnutie blogovania v roku 2016

Ahojte :)

Tento rok nám tak rýchlo preletel, a o 2 dni tu máme Vianoce. :) Neviem ako vám, ale mne sa zdá, že len nedávno sme sa slnili pri mori, a už si zrazu ideme dávať darčeky, pripravovať sa na slávnostnú večeru, a užívať si zaslúžený oddych. Na ten som mimochodom tento rok čakala asi najviac, pretože som toho mala koncom roka veľmi veľa, a neubránila som sa niekedy stresu, ktorý potrebujem postupne počas sviatkov uvoľniť. :) Dosť ale o mne...tento príspevok by som chcela smerovať práve k Vám! :)

Od apríla 2016, kedy som si založila tento blog, sa vás tu nazbieralo 89 odberateľov blogu, vyše 16 500 kliknutí na blog, 62 lajkov na mojej FB stránke a 131 sledovateľov na Instagrame. :) Toto sú pre mňa neskutočné čísla, za ktoré vám patrí obrovské úprimné ĎAKUJEM! :) Naozaj som ani len nedúfala, že za tak krátky čas blogovania sa to takto krásne rozbehne, že budete klikať na blog a čítať moje články, zanechávať krásne komentáre, a že vás bude môj blog tak baviť. :)

Za 9 mesiacov môjho blogovania som mala možnosť zúčastniť sa rôznych blogových eventov, podarilo sa mi vyhrať skvelé súťaže v líčení, nadviazať rôzne spolupráce s kozmetickými značkami, a v neposlednom rade spoznať úžasných ľudí, či už osobne skvelé blogerky, s ktorými som aj doteraz v kontakte, alebo spoznať vaše skvelé krásne blogy, na ktoré sa každý deň teším, keď si prezerám nové príspevky. :)

Počas sviatkov budem samozrejme prispievať článkami aj naďalej, mám pre vás pripravené nejaké recenzie, líčenia, bude aj giveaway a taktiež sa mi podarilo nadviazať novú spoluprácu s určitými kozmetickými značkami, o ktorých sa viac dozviete po novom roku. :) 

Touto cestou by som Vám chcela popriať nádherné Vianoce, nech sa vám splní všetko, čo si tajne prajete, krásne sviatky a Šťastný Nový rok, ktorý nás o chvíľku čaká. :) Oddýchnite si, načerpajte nové sily, a hlavne buďte s tými, ktorých máte radi. :) A samozrejme Vám všetkých blogerkám prajem veľa úspechov v blogovaní, nech nestrácate inšpiráciu a chuť písať články, a veľa čitateľov, ktorí sa na Váš blog budú radi vracať. :)

 Majte sa krásne !

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

18 komentárov:

  1. Aj tebe len všetko naj prajem do nového roku :) a nech sa ti darí v blogovaní ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I tobě krásné Vánoce a všechno dobré do Nového roku. :) Moc se mi líbí tvé články a blog, dávám odběr! ♥ Taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla kouknout, případně mi tam zanechat odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taktiež ti prajem len to naj k Vianociam a Novému roku, nech sa ti darí viac než počas tohoto ♥ A verím, že bude! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja tebe prajem krásne Vianoce! Pre mňa bol rok 2016 jedným z najlepších rokov zatiaľ a môžem povedať, že som si užívala takmer každý jeden deň! Dúfam však, že 2017 bude ešte lepší! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne Vianoce želám a veľa veľa blogových úspechov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blahoželám ku krásnym úspechom a prajem veľa ďalších :) Tebe taktiež krásne Vianoce a hlavne si uži voľných dní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj tebe prajem krásne vianoce strávené v pokoji ♥ srdečne ťa pozývam na Giveaway na mojom blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také ti přeji krásné prožití vánočních svátků a mnoho dalších úspěchů v blogování! :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wau, krásne úspechy:), aj tebe krásne a pokojné vianočné sviatky a do Nového roka len to naj naj!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To som ani nevedela, že bloguješ len takú chvíľku! Tak to sú krásne čísla :) Hlavne, nech ťa blogovanie baví aj naďalej a nech máš len tých najlepších čitateľov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tolik úspěchů. Tak nech se do dalšího roku jen rozvíjí :) A přeji pěkné svátky! :)
    SIMANNE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To byl krásný a úspěšný rok :-) přeji hodně štěstí i v dalším blogovém roce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gratuluju k takovým číslům. Přeji ať je to další rok jen a jen lepší.
    Doufám, že jsi pod stromečkem našla vše, co jsi chtěla.
    Šťastný Nový rok.♥
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dúfam, že aj rok 2017 bude pre teba aspoň tak úspešný ako bol tento rok :)

    Môj BLOG - KLIK♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na to, ako krátko máš svoj blog, tak musím povedať, že sa ti toho s nim ozaj podarilo dosiahnuť veľa, čo je úplne skvelé! Veľmi ti držím palce do budúcnosti a maj krásne sviatky a šťastný nový rok!

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jé začaly jsme blogovat asi měsíc od sebe :)) Také jsem nováčka a za chvíli bude našim blogům rok. :) Nikdy by mě nenapadlo, kolik příležitostí a nových lidí se díky blogu může objevit :)

    OdpovedaťOdstrániť