streda, 28. decembra 2016

Inšpirácia na (Silvestrovské) líčenie s Makeup Revolution Flawless :)

Ahojte :)

Tak ako ste trávili Vianočné sviatky? :) Našli ste si pod stromčekom to, čo ste si priali? Ja som sa potešila najmä tomu, že som konečne bola s tými, ktorých mám najradšej, že sme sa nemuseli nikam ponáhľať a stresovať, a naplno sme si užívali to ničnerobenie a voľné chvíle. :) Bude to znieť ako klišé, ale oveľa viac si cením momenty a nemateriálne veci, ako hmotné darčeky, pretože tie vám nedokážu vyčariť taký úsmev. :) Aby som ale nebola pokrytec, tak samozrejme, že som sa potešila aj pozornostiam, ktoré som dostala. :) Počas sviatkov som si dala trošku pauzu aj od blogovania, sledovala som iba ostatné blogy a nové príspevky. Prišlo mi aj zbytočné vás "zaťažovať" počas Vianoc nejakými recenziami. :) Pomaličky sa ale vraciam do bežného režimu, aj keď dnešný príspevok bude ešte taký jednoduchší a nebudete musieť veľa čítať. :)

Pôjde o líčenie, ktoré som si pre vás pripravila možno ako inšpiráciu na Silvestrovské líčenie, alebo ak vás čaká ešte nejaké stretnutie s rodinou, tak kľudne aj ako sviatočné líčenie. :) Použila som svoju obľúbenú paletku očných tieňov Flawless od Makeup Revolution, o ktorej ste si mohli už prečítať TU, alebo aj TU. :) Táto paletka obsahuje krásne pigmentované očné tiene, ktoré sú v takých zemitých farbách, alebo majú rôzne pekné odlesky, ktoré na viečku naozaj krásne vyniknú. :) 

Väčšinou som z nej použila menej výrazné farby, avšak dnes som sa rozhodla pre trošku "silnejšiu" kombináciu farieb. V poslednej dobe sa mi veľmi páči štýl líčenia očí, ktorému ja hovorím, že "líčenie do stredu". Ide o to, keď je jeden tieň na celom viečku, a do stredu len prstom vklepkám nejaký trblietavý alebo ligotavý očný tieň, a ten to tak pekne oživí, že líčenie vyzerá ako keby ste sa mu venovali dlhú dobu, a pritom je úplne jednoduché. :) Tak som postupovala aj v tomto líčení, kedy som na celé viečko použila zelený očný tieň, a do stredu som prstom vklepala zlatý trblietavý tieň z paletky. :) Potom som už len naniesla do vnútorného kútika bledý béžový tieň na rozjasnenie, ako spodnú linku som použila opäť kombináciu toho istého zeleného a zlatého tieňa, naniesla som čiernu maskaru a líčenie bolo hotové. :)
( Na celé líčenie očí som použila svoje milované Zoeva štetce - Rose Golden eye set. :) )


Mne sa veľmi páči, ako tieto farby vytiahnu a zvýraznia farbu očí, a myslím si, že s vhodnou kombináciou farieb sa to podarí aj pre iné. :) Niekedy sa vravelo, že by sa nemali používať rovnaké očné tiene, ako máme farbu očí, ale mne sa to naopak veľmi páči napríklad pri takýchto zelených ako mám ja, použiť zeleno zlaté tiene. :)  
Čo myslíte? Máte pocit, že zanikli alebo vynikli? :)


Užívajte si ešte naplno voľné dni, prajem Vám krásny a veselý Silvester a začiatok nového roka 2017 v spoločnosti tých, ktorých máte najradšej. :) 

Majte sa krásne! :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

*Veronika

25 komentárov:

  1. Nádherné líčenie :) Kiež by som sa vedela nalíčiť tak ako ty!
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké :-) a paletka je také krásná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto farebné kombinácie čiernej a zemitej hnedej je úplne úžasná. Pôvodne by som si myslela, že to je tmavé, no práve som zistila, že je to niečo krásne a budem to musieť vyskúšať aj ja :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novoročnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení, na slavnostní příležitost jako dělané :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké líčení, dlouho jsem hledala nějaké podobné.

    Travel and fun with Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekné líčenie :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezké, mně se to doma ale nikdy takhle pěkně nepovede :/ :D
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne líčenie! Nechám sa Tebou inšpirovať na Silvestra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podobné barvy jsem měla na oslavě svých 18. narozenin ♥ Tyto barvy mám moc ráda, tobě navíc neskutečně sluší!

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som žiaľ na Silvestra doma, ale kebyže idem na nejakú partz určite sa tebou inšpirujem :)Krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. V tom máš pravdu ako hovoríš že v poslednej dobe to aj ja tak cítim že najdoležitejšie pre mňa sú tiež momenty a nematerialne veci že sme s rodinou a podobne to je na nezaplatenie. A ta nejaká pozorbosť poteší ale určite neni potrebná. To líčenie je hrozne pekné a tebe to velmi pristane lebo máš pekné oči s ktorými sa dá pracovať. Ja mám take nižšie viečka a to je už horšie:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádhera, moc se ti to povedlo, jsi šikulka :)

    BLOND SITE.CZ

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak tá paletka je vážne sen <3 líčenie je krásne. A prajem krásne prežitie sviatkov a krásny Nový rok. <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zlatíčka moje, ďakujem za vaše krásne komentáre a pochvaly :))) ale naozaj to nie je nič náročné, a podľa mňa to zvládne každá z vás :) netreba sa báť a treba skúšať :) hlavne si užite Silvestra :) Veo

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi pekné líčenie, to sa ti ozaj podarilo ♥

    xo Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi pekná kombinácia farieb ♥ Paletku som mala tiež, je úžasná ♡ ◠‿◠ ♡

    * Kórejské plátenkové masky na pleť *

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Paletka je nádherná, rovnako aj líčenie ♥

    OdpovedaťOdstrániť