pondelok, 12. decembra 2016

Catrice Camouflage tekutý korektor - Prečo z neho nie som až tak paf ?

 Ahojte :)

Už by som sa ani nedivila, ak by ste si tento článok neotvorili, pretože o Catrice Camouflage korektori sa popísalo na blogoch už toľko, že každý vie, čo od recenzie na neho môže čakať. Aj ja som si pred jeho kúpou čítala veľa recenzií, ktoré boli tak na 99,9 % pozitívne. A bolo toho všade toľko, že mi nedalo prejsť okolo neho len tak. :) Určite viete, že bolo obdobie, kedy nebol dostupný, potom bol len v jednom najsvetlejšom odtieni, ale tak počkala som si, a nakoniec som si ho po dlhšej dobe priniesla domov s veeeľkými očakávaniami. Tie však ostali také rozporuplné...

Najskôr musím povedať, že Catrice je značka, ktorú mám veľmi rada. To určite viete, že sa mi páčia ich výrobky a dizajn. Takže začnem tým pozitívnym, a to je balenie tohto korektoru. Catrice Camouflage má jednoduché balenie, pekný dizajn, a páči sa mi, že ešte ako jeden z mála je to korektor v tekutej forme, keďže už je viac tých v tyčinke.


Ďalším pozitívom tohto korektoru je pre mňa aplikátor, ktorý je jemný, penový a príjemne sa mi s ním korektor nanáša. Aj keď samozrejme, treba ho potom rozotrieť štetcom. Pri tomto bode som asi skončila s pozitívami pre mňa, pretože ďalej už som taká 50:50, čo sa Catrice korektoru týka.


To čo mi nevyhovuje, je napríklad odtieň. Mám ho v "tmavšom"odtieni 020 Light Beige, ktorý je ale aj pre mňa svetlý a potrebovala by som trošku tmavší. Rozumiem, že korektory sú vyrábané v svetlejších odtieňoch, aby zakryli napríklad tmavé kruhy pod očami, alebo iné nedokonalosti, avšak ja ho potom ešte prekryjem klasickým makeup-om, aby som nepôsobila na určitých miestach tak bledo.


Tŕňom v oku je pre mňa aj konzistencia, pretože mi príde príliš hustý, taký že keď ho rozotriem, stále tam vidím taký "nános". Porovnávam ho s mojim predošlým Affinitonom, a ten mi vyhovoval úplne najviac, pretože bol "tekutejší" a príjemnejší na tvári. Možno to bolo ale na úkor krytia, pretože tento Catrice je charakterizovaný ako vysoko krycí korektor, ktorý zakryje napríklad aj tetovania, takže rozumiem, že musí byť taký hutnejší. Mne to ale nevyhovuje, pretože aj napriek tomu, že použijem korektor, chcem aby pleť ostala svieža.


Čo sa týka krytia, zakryje a zjednotí kruhy pod očami, ale napríklad ak ho aplikujem na nejakú vyrážku, tak sa mi nezdá, že by ju veľmi prekryl. Skôr mi na ňu ešte tak upozorní, pretože tým, aký je hustý, tak tam vytvorí ďalšiu vrstvu a vyrážka vystúpi dopredu a ostane tam také suché miesto.

 Tento korektor je pre mňa príliš hustý a vysušujúci, a preto musím vždy použiť dobrý krém ako podklad na pleť. Vyhovujú mi viac také ľahšie, rozjasňujúce korektory, s ktorými nemám pocit "masky" a matnosti pleti. 

  
Asi bola toto prvá negatívnejšia recenzia, ktorú ste na tento korektor čítali, ale  ja neviem..nemôžem povedať, že som z neho až tak unesená, a že som z neho padla na zadok, ako som čítala u niektorých iných blogeriek. Nevravím, že je zlý, a určite ho už spotrebujem, ale ďalšie balenie si už bohužiaľ nekúpim. :)

Catrice Camouflage tekutý korektor odporúčam iba na občasné použitie, na prekrytie pri silnejšom makeup-e, ale na bežné nosenie, najmä ak nemáte nejaké veľké problémy a nedokonalosti na pleti, tak vám stačí kľudne nejaký ľahší rozjasňujúci (Maybelline Affinitone, Mary Kay rozjasňovač, Rimmel Match Perfection...)

+ balenie, aplikátor, výdrž, vode-odolnosť , cena
- príliš svetlý odtieň, príliš hustý a hutný, pocit "nánosu" na tvári


Aký máte vy názor na tento korektor Catrice? Vyhovuje vám 100%-ne, alebo máte pri ňom tiež také zmiešané pocity? Dúfam, že nie som jediná, kto dá do budúcna prednosť iným ľahším korektorom. :)

Majte sa krásne :) 


* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

29 komentárov:

  1. Ja som si ho prvýkrát kúpila len nedávno, ale som s ním spokojná. S tými odtieňmi máš pravdu, mohli by pridať ešte tretí trošičku tmavší. Ale keď hodnotím pomer cena/kvalita, tak je to na jednotku.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se řadím mezi ty co ho milují :-) nedám na něj dopustit, používám ho tedy jen pod oči, na pupínky netrpím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je práve to, že každej z nás sadne niečo iné :)

      Odstrániť
  3. Ja som si ho popravde ani nekupovala lebo všetci ho tak vychvaľovali až ma nelákal vyzerá teda dosť hustý a ostane iba taký nanos ako hovoríš. Ja som si kupila podobný korektor z avonu ideal flawles a stym som spokojná spozorovala som že mi niekedy z neho vytiekol akísi olej a tak som ho uskladňovala na stojaka inak nie je až taký hustý a ten jeho olej tam robí celkom dobru ulohu a po nanesení ako keby zmatnie a zakryje čo potrebujem:) aj keď vyrážky samotne sa poriadne zakryť nedajú vždy ich bude vidieť aj pod make upom z nejakeho uhla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš pravdu,to už sa niekedy ani nesnažím zakrývať :) a súhlasím, mne viac vyhovujú tie redšie ľahšie :)

      Odstrániť
  4. Čo sa mňa týka, moje dojmy taktiež boli rozporuplné. :/ Trošku mi prekáža, že dva najsvetlejšie odtiene sú príliš do ružova, čo na mojej pleti s žltým podtónom dobre nevynikne. A čo mi vadí ešte väčšmi je to, že aj keď sa označuje za vysoko krycí, v mojom prípade poriadne nezakryje ani obyčajné začervenanie pleti.

    Primrose En

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, že je niekto aj na mojej strane :) teda rada ako rada,pretože ma mrzí, že ti nesadol...je to veľmi individuálne :)

      Odstrániť
  5. Ja používam korektor len zriedka, ale keď tak mám radšej tuhý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj? :) ja radšej tieto tekuté zase :) nemám rada nič ťažké na tvári :)

      Odstrániť
  6. Já s ním ještě zkušenost nemám, ale na pupínky apod. ráda používám jeho kalíškovou verzi :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no ja ho az tak moc nemam odskusany kedže podla mňa je moc doružova aspoň to čo som ja skušala keby tak bolo viac odtienov
    galantosfun giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já tedy tady ty tekuté korektory zrovna moc nemusímod žádný značky, tedy pokud se nejedná o touch eclat od YSL :), to je pak jiná :). Od Catrice se mi docela líbí ten tuhý korektor v kalíšku nebo BB stick od Lóreal :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich naopak milujem :D BB stick od Loréal nepoznám,idem mrknúť :)

      Odstrániť
  9. Korektor od Catrice jsem nikdy žádný neměla, tato značka v mém městě ani není. Slyšela jsem spoustu pozitivních ohlasů, zejména na ten v kalíšku. Taky nemám ráda hutné korektory, zvlášť, když jsou tekuté. Já čekám od korektoru lehčí krytí a projasnění. Vyhovuje mi od Astoru - Stay Matte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. U mňa je práveže naopak. Konečne som rada, že som objavila svetlý korektor pretože som až prílis biela. Čo sa týka konzistencie a výdrže som strašne spokojná a to som ho používala aj keď som mala dosť problematickú pleť a všetko mi pekne zakryl, ale chvalabou nevyzeralo to na mne ako omietka. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve som to odpisovala prvej slečne v komentároch, že bledulky sa potešia, že majú konečne odtiene pre nich :)

      Odstrániť
  11. Ak Ti nesadol ako korektor, odporúčam ako podkladovú bazu pod očné tiene . Ja som ho ani priznám sa nepoužila ako korektor , lebo sa mi tie nepáči ta hustá konzistencia a na veľa odporúčaní som ho kupovala ako bazu pod očné tiene , a na toto je jednoznačne TOP :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiiiha,skúsim teda :) ďakujem za tip ;) nejaká báza pod očné tiene by sa mi zišla :)

      Odstrániť
  12. Já ho teda miluju a už rok nepoužívám žádný jiný...Doporučila jsem ho kamarádce, které taky vadí, že i ten tmavý je moc světlý, měli by možná udělat víc odstínů...A hlavně si myslím, že je lepší ho "zaťupkat" houbičkou než štětcem:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja mám tento korektor veľmi rada, no súhlasím s tebou, že vyrážky moc prekryť nevie, používam ho len na kruhy pod očami. Inak mám veľmi rada korektor od Pupy - Cover Cream Concealer, ktorý mi príde o niečo ľahší a príjemnejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Korektory takmer vôbec nepoužívam a keď som ich používala tak boli skôr formou tyčinky, ktoré boli tuhé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Abych pravdu řekla tak po takové chvále, která se kolem něj nesla, jsem si ho taky plánovala koupit(tedy až bych dopotřebovala ten současný). Po téhle recenzi se mi už asi nechce zkoušet a raději zůstanu u korektoru v tyčince od Yves Rocher.:)
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Práve si ho kúpila kamoška tak som zvedavá čo naň povie ona :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Máš pravdu, vypadá hodně hutně a o pocit masky nikdo nestojí, sama mám raději lehčí varianty. Já používám místo korektoru korekční make-up Dermablend 3D od Vichy a lepšího skrývače nedokonalostí jsem na trhu zatím nenašla :-) jako make-up si ho nedovedu představit, je hodně hustý a krycí, ale jako korektor TOP
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť