sobota, 5. novembra 2016

TIP na Vianočný darček: novinka Mary Kay - toaletná voda Enchanted Wish :)

Ahojte :)

Určite ste si všimli, keď ste sa vybrali do mesta do obchodov, že sa na nás už z každej strany valí Vianočná výzdoba, stromčeky, kozmetické darčekové kazety, svetielka... a celá tá krásna Vianočná atmosféra už pomaly, ale isto prichádza. :) Niektorí ľudia to kritizujú, pretože sa im to zdá príliš skoro, ale ak by bolo na mne, Vianoce by mohli trvať kľudne aj pol roka. :) Cítim sa počas týchto sviatkov vždy veľmi príjemne, a je to pre mňa asi taký jediný sviatok, ktorý naozaj uznávam. :) Čaro Vianoc naplno prežívam každý rok. :) 

Neodmysliteľnou súčasťou Vianoc sú aj darčeky pre našich blízkych. Verím tomu, že každý sa poteší malej pozornosti, že na neho niekto myslel, a chcel mu takýmto spôsobom spraviť radosť. :) V súvislosti s týmto, usporiadali portál kamzakrasou.sk a kozmetika Mary Kay veľmi zaujímavú súťaž, o ktorej si môžete viac prečítať TU, alebo sa aj samy zapojiť. :) Témou tejto súťažnej výzvy je "Vianočný darček pre najlepšiu kamarátku" - produkt kozmetiky Mary Kay, ktorý je môj najobľúbenejší. :)


Musím sa priznať, že som veľmi dlho premýšľala, aký produkt vyberiem, pretože kozmetika Mary Kay ma čím ďalej, tým viac prekvapuje svojimi skvelými výrobkami. Nakoniec som sa rozhodla práve pre túto novinku - toaletnú vodu Enchanted Wish, ktorá je v predaji od 16. októbra, a mohli ste ju už vidieť na mojom blogu v tomto príspevku. :) 
Rozhodla som sa tak preto, lebo si myslím že parfum je vždy dobrou voľbou na vianočný darček, a u nás doma sme si parfumy dávali celkom často. Toaletná voda Enchanted Wish bude v stálej ponuke Mary Kay, a tak sa nemusíte obávať vypredania, a stihnú ju kúpiť aj tie z nás, ktoré si nákup darčekov nechávajú na poslednú chvíľu. :) V limitovanej edícii k nej viete dokúpiť aj sprchový gél a telové mlieko, pre dokonalý voňavý zážitok. :) Všetky bližšie informácie o produktoch rady Enchanted Wish nájdete TU.


Toaletná voda Enchanted Wish je jednoducho pastva pre oči! Balením je krásna fialová škatuľka, ktorá je netradične robená na šírku a nie na výšku, je ozdobená striebornými ornamentami, a naozaj sa im veľmi podarila! :) Balenie v škatuľke je ďalšou výhodou pri vianočných darčekoch, pretože ju jednoducho zabalíte do baliaceho papiera, alebo ju nemusíte zabaliť vôbec, pretože má krásny dizajn. :)

Čo sa týka samotného flakónu toaletnej vody, ten je nádherný a za posledné obdobie ma najviac zaujal z pomedzi všetkých mojich parfumov. Je originálny, má také zrezané a zaoblené strany fľaštičky, a vrchnáčik, ktorý pripomína kvietok. :) Nie je preplácaný, ale jednoduchý a čistý, iba s nápisom názvu vône. :) Balenie má objem 60ml, a táto veľkosť vám dokonale zapadne do kabelky. Ľahko sa drží v ruke a aplikuje, pomocou klasického rozprašovača.


 A poďme k tomu najpodstatnejšiemu, a to je vôňa tejto toaletky. :) Tá je ovocná, trošičku citrusová, ale z tých sladších. Nič ťažké, ale jemné a svieže. Povedala by som, že má také dve tváre, pretože v jednom momente v nej cítim svieže ovocie, a v ďalšom silnejšiu sladšiu vôňu. :) Je to zaujímavé sledovať, pretože som sa často pristihla pri tom, ako som niečo zavoňala, že niekto tu pekne vonia, a potom som zistila, že to je moja vôňa. :D Skúste ju, a poviete mi, či tam tiež cítite také dve charakteristické vône. :) 


 O tom, že táto toaletka sa stala mojou obľúbenou na prvé "pričuchnutie" svedčí aj to, že už som jej spotrebovala asi polovičku, ako môžete vidieť aj na fotkách. :) Preto ak stále neviete, čím obdarovať svoju kamarátku, touto toaletnou vodou Mary Kay - Enchanted Wish určite zabodujete. ;) 


Aké sú Vaše osvedčené tipy na vianočný darček? Kupujete pod stromček aj kozmetiku? :)

Majte sa krásne! :)


 * Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

21 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ak máš na blízku niekoho, kto pracuje s kozmetikou Mary Kay, určite ti ju dá ovoniať :)

      Odstrániť
  2. Toaletka vyzera naozaj pekne :), ja zvyknem kupovat aj kozmetiku a v podstate vsetko mozne od vymyslu sveta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Článok si krásne spracovala, verím, že vyhráš aj tentokrát!<3 :D A držím palce :)
    Čo sa týka samotnej vône, ja som si ju zamilovala kvôli všetkému, lebo je ozaj dokonalá. Tá krabička, dizajn flakónu a samotná vôňa.. dokonalosť :) Akurát mi príde že je trochu viac vhodnejšia na jar, keďže je kvetinová takže si ju šetrím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuuj,Monika, ty si zlatíčko :* ďakujem krásne! :)
      máš pravdu, je taká ľahká, svieža vhodná aj na jar :) ale vlastne ak ju niekomu darujeme na Vianoce, tak bude pripravený na jar ;)

      Odstrániť
  4. ten flakónik je neskutočne fotogenický :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj,tak to áno!!! :) na fotkách vyzerá neskutočne :) ale konečne mám aj dobrý fotoaparát, takže fotiť bola jedna báseň :)

      Odstrániť
  5. Mary Kay mám ráda, a vzhledově vypadá vcelku cool.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, je to úplne originálny flakónik :)

      Odstrániť
  6. Ty si sa do jej používania naozaj poriadne pustila! :D Rozhodne je to vydarená vôňa, naviac s úžasne fotogenickým flakónom :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to áno Vieri :D trošku závislosť sa mi z nej stala :D
      a flakónik, nemám čo dodať :) ten je úžasný!

      Odstrániť
  7. Má nádherný obal, docela dost by mě zajímalo jak voní. A jako vánoční dárek by byla skvělá, ale jen pro někoho koho opravdu dobře znám, jinak by to byl celkem risk.

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite, treba tú osobu poznať :) ale myslím že dobrej kamarátke, sestre, možno aj mamine ... :)

      Odstrániť
  8. Já jsem z novinek MK pro tuto sezónu všeobecně nadšená ! Takže i z vůně :).
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo je sladké , to je moje 😍Musím sa k nej niekde dostať a okoštovať :-) krásny článok a fotky !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta je!! :) Jestli budu mít možnost, musím vyzkoušet ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Táto vona vyzerá naozaj úžasne ani som nevedela ze už aj vône sú

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nevěděla jsem o ní :) Já používám teď Cherisch od Avonu a je boží :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovedaťOdstrániť