streda, 16. novembra 2016

Recenzia parfumu FM: Aké naozaj sú ?

 Ahojte :)

Nedávno mi prišiel mail s ponukou vyskúšať a zrecenzovať ľubovoľný parfum FM zo stránky www.parfumylacno.sk :) Priznám sa, že som dlhšie váhala, či túto ponuku prijať, a budem rada, ak sa aj vy podelíte v komentároch o váš názor na takéto parfumy, ktoré sú podobné drahším značkám, ale predsa len ich kúpite za polovičnú alebo tretinovú cenu. 

Po dlhom váhaní som nakoniec súhlasila s ponukou spolupráce, pretože sama som bola zvedavá, o čo vlastne pôjde, a aký kvalitný bude takýto lacný parfum. Vybrala som si parfum pod číslom 10, ktorý môžete nájsť na tomto linku. Už len samotný popis parfumu "nezamieňajte s Christian Dior - J´adore" vo mne vzbudzoval niečo "nevhodné", napodobeninu, alebo to, že sa niekto snaží predávať "kvalitné" vône za lacno. A moja ďalšia otázka znie, prečo by to bol taký veľký cenový rozdiel? Na všetky tieto moje otázky som samozrejme dostala aj odpoveď. 


Parfumy FM sú určené priamo zákazníkovi od distribútora, a teda neplatia sa zbytočné peniaze na flakón, reklamu, značku, známu osobu, ktorá parfum prezentuje, názov parfumu a tak ďalej...platíte vlastne za vôňu, a nie za značku. Čo by bolo teda naozaj pekné, ak by to tak naozaj bolo, ale to vám nikto nepotvrdí, že je to naozaj tak, že sa predá 100 litrov určitej vône, a niekto si ju pomenuje názvom, a predáva ju draho, a niekto iný si na ňu nedá názov, nespraví jej reklamu, a tým pádom ju môže predávať aj lacnejšie. Ja som človek nedôverčivý, a preto si nemyslím, že toto je ten dôvod. :) Myslím si, že firma, ktorá príde s nejakou vôňou, nejakou novinkou, má na to tím ľudí, ktorí sami prišli na to, ako tie zložky spojiť, aby z toho vznikla tá ich pravá originálna vôňa. A veľmi pochybujem, že by niekto svoj "recept" a zloženie svojho parfumu posúval ďalej. Je to predsa len tajomstvo výrobcu. :) Myslím si teda, že všetky takéto parfumy, ktoré sa tvária ako úplne tie isté originály, sú len určitý pokus o to, spraviť podobné vône ako majú drahé kozmetické značky. Tu už sa ale vynára otázka, nakoľko je toto morálne a "slušné"...názor si ale môže urobiť každý sám, a máme možnosť výberu kúpiť-nekúpiť. :)

Toľko k môjmu názoru na takéto všeobecne lacné parfumy. Poďme sa ale pozrieť konkrétne na tento FM parfum, zo stránky www.parfumylacno.sk, pretože určite takýchto podobných stránok nájdete na internete viac. Ja som konkrétne skúsila tento parfum a bola som celkom príjemne šokovaná. :)


Ako môžete vidieť na fotkách, flakónik je úplne obyčajný. Je to 50 ml balenie vône, s klasickým rozprašovačom. Tu prichádza môj prvý postreh, že ja osobne keď si kupujem parfum, priznám sa, že si rada zaplatím aj za pekné balenie, pretože sa z neho dokážem tešiť. Bohužiaľ, tak už to v dnešnej dobe funguje, že si často platíme aj za obal. :) Avšak tento flakón nie je niečo, čo by ma urazilo. 

 Čo sa týka vône, naozaj som bola pri prvom použití veľmi zvedavá, ako bude parfum voňať. Keď som si ho strekla na ruku, najskôr som si povedala, že ok, je to niečo voňavé, ale neviem či je to niečo podobné parfumu J´adore. Avšak po pár sekundách sa parfum trochu uvoľnil, a ja som cítila naozaj krásnu kvetinovú vôňu, presne ako parfum J´adore. :) Nemôžem vytknúť nič čo sa týka vône parfumu FM, pretože jeho zložky vytvárajú naozaj peknú príjemnú vôňu.

Zloženie: ( obsah vonných esencií 20% )
Hlava: mandarínka, broskyňa, bergamot, hruška, melón, magnólia
Srdce: ruža, africká orchidea, frézia, konvalinka, slivky, fialka, tuberóza, jazmín
Základ: černice, cédrové drevo, vanilka, pižmo

Čo ma ale najviac dostalo, bola výdrž! Neverila by som ako dlho dokáže takýto lacný parfum vydržať. Na pokožke vydržal asi pol dňa, takže si ho ešte raz v priebehu dňa aplikujem, a na oblečení drží aj ďalšie dni. To je podľa mňa pecka, pretože ani niektoré originály, ktoré doma mám, tak dlho nevydržia. Na výdrž a vôňu naozaj nemôžem povedať krivého slova, pretože ak by som nevedela že ide o FM parfum, tak by som nerozoznala tento parfum od originálu. 

Ďalším pozitívom bolo to, že parfum nebol ako také všelijaké lacné napodobeniny, ktoré doslova smrdia alkoholom a liehom, dokonca sa mi raz dávnejšie stalo, že som si jeden takýto podobný parfum nastriekala na šál, a ten mi stvrdol. :D Pri tomto FM parfume sa vám to určite nestane, práveže vám aj oblečenie krásne prevonia, a hlavne na dlhú dobu. Môjmu priateľovi tento parfum vonia aj v originály ako aviváž, takže možno aj takéto využitie mu viete nájsť. :D 

Tento FM parfum som si celkom obľúbila. Zbúral moje predsudky o takýchto parfumoch, avšak nezbavila som sa úplne pocitu, že si kupujem niečo, čo nejaká spoločnosť vytvorila, a niekto sa snaží prísť na to, čo parfum obsahuje, a predáva ho takto lacno. Pretože ako som písala, nedokážem veriť tomu, že je to presne tá istá "várka parfumu". :) Urobte si každý na to svoj názor, určite sa nájdu aj takí, ktorí s kúpou takéhoto parfumu nemajú problém, ale aj takí, ktorým to svedomie nejak nedovolí. Ja sa priznám, že keď miniem toto balenie, tak sa do kúpy ďalšieho asi nepustím, aj keď som s ním spokojnejšia ako možno so 70% mojich doteraz kúpených parfumov...ale neviem, radšej mám tú radosť z pekného balenia, flakónu, značky, a toho, že kupujem originál určitej spoločnosti, ako z takéhoto FM parfumu. :) Skúste, a uvidíte, či vám bude takýto typ parfumu vyhovovať. :)

+ vôňa, ktorá je totožná s originálom, a nezapácha alkoholom
+ výdrž niekoľko dní !
+ cena

- flakónik
- balenie
- originál je originál :)


Aký názor máte Vy na takéto parfumy a e-shopy? :) Kupujete si ich? Akú máte skúsenosť? :)

Majte sa krásne a užívajte si predĺžený víkend. :) 

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 


*Veronika

13 komentárov:

  1. Tak presne. Ja som bola tiež prekvapená a pravdupovediac som od neho neočakávala veľa. :-) Ale boli to len predsudky a presvedčil ma, že je skvelý. S9ce netuším ako vonia originál, ale mne sa vôňa i tak páči a hlavne tá výdrž, klobúk dolu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som dostala tuto ponuku otestovat ich parfémy, no práve kvoli tej nedoveryhodnosti som ju odmietla. Ale tvoja recenzia ma príjemne prekvapila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to bych nevěřila, že by takový parfém mohl vonět jako J'adore

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ono ve finále je stejně nejdůležitější, jak vůně voní a jak dlouho vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som FM parfémy používala, ale ešte keď mali iné balenie. A bola som s nimi nadmieru spokojná. Sú silné, majú krásnu vôňu a oveľa lacnejšie ako originál

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som neskúšala o nich parfém, ale na Vianoce by som nový chcela, tak uvidíme či to bude práve tento : )

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem už několikrát tyto napodobeniny vyzkoušela. Ve Španělsku je prodávají normálně v lékárnách a píší tam k tomu název toho napodobeného parfému a stojí 10€. Voní mi celkem stejně a vydrž je taky super. Já mám třeba original od Marca Jacobse Eau so fresh a nevydrží dlouho a to je celkem drahý parfém. Takže asi příště sahnu po těchto levnějších variantách a nemám nic proti :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pokud voní hezky a vydrží, tak myslím, že to splnilo svůj účel. :) by Corra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já tyto parfémy znám, ještě v jiném balení. Kamarádka je tenkrát nabízela. Koupila jsem si od ní jeden na zkoušku. Už nevím, po jakém sem sáhla, ale vůně byla krásná, držela opravdu dlouho a s originálem k nerozeznání.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O týchto parfémoch čítam 1.x. Ja si parfúm nevyberám podľa značky, pokiaľ ma očarí jeho vôňa tak prečo ho nevyskúšať a nekúpiť? :) Skvelá recenzia :)

    www.accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto ako by som ja písala. Ja som síce spoluprácu neprijala, ale dôvody by som mala presne také isté ako ty. Nemyslím si jednoducho, že je vnútri to isté, ako v parfumérii v originálnom balení. Nehovorím, že by tie vône mali voňať zle, nemali by sa podobať, držať atď.. to vôbec. Len celkovo nemám rada napodobeniny a keď viem, že sa to hrá na niečo iné, tak mi to nie je úplne pochuti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. So interesting post) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já jsem měla od FM číslo 26 a čpělo mi to lihem na všechny strany .... za mě tedy ne :)

    OdpovedaťOdstrániť