nedeľa, 20. novembra 2016

Obľúbenci v kozmetike - NOVEMBER :)

Ahojte :)

Aj vy máte pocit, že ten čas tak rýchlo letí? :) Už o mesiac prídu vianočné sviatky, a mne sa zdá, že len nedávno bolo leto a písala som článok o obľúbencoch v auguste, a teraz už píšem článok o novembrových, neuveriteľné... :) Píšem ho takto v predstihu, pretože sa mi nazbieralo dosť produktov, ktoré som si v tomto mesiaci veľmi obľúbila, a nevydržala by som s nimi čakať do konca mesiaca, pretože si nemyslím, že mi niečo zásadné ešte v mojej zbierke tento mesiac pribudne. :)

1. laky na nechty Gabriella Salvete Enamel a Gel Top coat
Kozmetiku tejto značky si veľmi nekupujem, pretože chodím nakupovať väčšinou iba do DM-ky, a tam táto značka nie je. Keď potom občas vybehnem aj do inej drogérie, tak sa najdlhšie zdržím práve pri tomto stojane kozmetiky Gabriella Salvete (číta sa to Salvet, alebo Salvete? :) ). Potrebovala som nejaký pekný jesenný lak, a oči mi hneď padli na tento krásny bordový v odtieni 115. Je skvelý, aj keď ho treba dať v dvoch vrstvách, pre krásnu sýtu farbu. Som s ním spokojná, nehrudkuje, nebublinkuje, dobre drží a rýchlo schne. K nemu som si kúpila ešte priesvitný top coat lak na nechty, ktorý sa používa v jednej vrstve na farebný Enamel lak, bez použitia led lampy a vytvorí pekný lesklý gélový povrch. :) 
Cena týchto lakov bola okolo 2,50€/ks (11ml) :)


2. Avon Glow - bronzujúce perličky
Tento guličkový bronzer mám doma už dlhšie, ale nikdy sa mi nepodarilo ho zakomponovať do nejakého príspevku. Videla som ho na viacerých blogoch a veľmi sa mi zapáčila takáto forma bronzera. Objednala som si guličky v odtieni warm, ktoré sú krásne teplé, obsahujú kombináciu hnedých a žltých guličiek, ktoré vytvárajú naozaj krásnu farbu na vykontúrovanie celej tváre. Od kedy mi prišli, používam ich každý deň. :) Balenie je síce také lacné plastové, vo vnútri je špongia, aby sa guličky nehýbali, ale kvalita tohto produktu všetko vynahrádza, pretože je to asi zatiaľ najlepší bronzer, aký som kedy mala. :) Neobsahuje také tie škaredé trblietky, ktoré máte po čase na celej tvári, ale iba krásnu farbu s jemnou perleťou. 
Cena tohto bronzera je približne 6€ (22g).


 3. Oriflame Giordani Gold maskara Iconic All-in-one, rúž Iconic Heritage Elegant red
Tieto produkty som si obľúbila od vtedy, od kedy mi prišli v rámci súťaže s Oriflame a kamzakrasou.sk. Používam ich pravidelne, aj na bežné dni, a som s nimi veľmi spokojná. :) Líčenie s nimi ste mohli vidieť v tomto článku. :) Dodala by som len, že maskara naozaj krásne predlžuje a zahusťuje, jediné malé mínus, ktoré má je to, že pri aplikácii trošku opadáva dolu pod oko, a treba ju utrieť, ale nie je to nič strašné. Potom už drží tak ako má, a neopadáva ani po celom dni. :) Čo sa týka výdrže rúžu, to je taká klasika. Po čase sa samozrejme otlačí a treba ho doplniť, ale vynahrádza to krásna sýta farba tohto rúžu. Možno aj preto, že po dlhej dobe mám lesklý a nie matný rúž, tak je to pre mňa taká zmena. :)


4. Catrice Liquid Camouflage
O tomto tekutom korektore už asi nemusím písať. :) Dočítate sa o ňom na mnoooožstve blogov, a na väčšine, keď nie na všetkých, nájdete na neho iba pozitívne ohlasy. :) Ja musím priznať, že nie som až tak veľmi euforicky nadšená, pretože som doteraz používala moju lásku Maybelline Affinitone, a to bola pre mňa topka, čo sa týka korektorov. Keďže mi ho ale prestali v tekutej forme vyrábať (!), tak som hľadala za neho náhradu. A myslím, že v podaní Catrice Camouflage sa to podarilo. Vadí mi iba jeho hustejšia konzistencia, ale inak je dokonalý, pekne kryje, vydrží a krásne sa mi sním pracuje. :) Mám ho v odtieni 020 Light Beige, na ktorý som dlho čakala, kým ho doplnili do predajní,a možno by som prijala trošičku tmavší, alebo nie taký so žltým nádychom. Páči sa mi jeho pekné balenie, myslím, že Catrice poslednú dobu naozaj zlepšili dizajn svojich produktov, a samozrejme skvelý penový aplikátor. :)  
Cena tohto korektora je cca 4-5€ (5ml).


5. Mary Kay - Be delighted trblietavý telový sprej
Tento sprej je úplna pecka! :) Veľmi som si ho obľúbila vďaka jeho krásnej vôni, ktorá je sladká, príjemná, na pokožke sa dlho drží, a navyše má tento sprej aj krásne trblietky, ktoré si viem predstaviť na vianočné alebo silvestrovské večierky. :) Pri bežnom použití vás ale nebudú nejak rušiť, pretože nie sú veľmi viditeľné, iba keď sa nejak nasmerujete na svetlo, potom vyniknú. :) Mňa ale v prvom rade zaujala tá krásna vôňa, a priznám sa, že ho mám doma pri posteli, a keď sa potrebujem ukľudniť, tak pôsobí aj ako antistress, pretože si ho len raz streknem na zápästie, alebo chrbát ruky, a vonia mi potom krásne dlhú dobu a ukľudňuje ma. :D  Ďalším plusom je samozrejme aj pekné ružové balenie s rozprašovačom. :) 
Objem: 118 ml.


6. Batiste - suchý šampón na hnedé vlasy
Tento suchý šampón je taktiež taká stálica a produkt, ktorý sa často objavuje na blogoch. :) A myslím, že oprávnene sú na neho pozitívne recenzie, pretože suché šampóny Batiste sú podľa mňa najlepšie zo všetkých. Vytvoria objem, v sekunde sa z mastných korienkov vlasov stanú ako čerstvo umyté, a vydržíte takto aj o 2 dni dlhšie s neumytými vlasmi (samozrejme, je to iba prvá pomoc, potom ich treba čím skôr umyť. :) ). Navyše tento nezanecháva na tmavých vlasoch biely poprašok, pretože je hnedý, avšak to je trošku mínus, pretože tým že je tmavý, a striekate si ho napríklad v kúpeľni nad umývadlom, tak budete mať celé umývadlo zasypané  hnedým práškom. Ja som to mala všade, aj na podlahe, toalete a zástrčkách. :D Asi neviem dobre mieriť. :) 
Objem: 200ml , Cena: 5€


7. Listerine - Green tea ústna voda 
Keď som prvýkrát videla túto ústnu vodu na blogu nejakej slečny, povedala som si, že toto musím mať! :) Neviem, čo je horšie ako to, keď si po vyčistení zubov vyplachujem ústa ústnou vodou! Je mi jasné, že práve ten "výbuch" , ktorý vám ústna voda spraví, je to, čo im pomáha, a ničí baktérie, ale ja to taaak nemusím. :D A ďakujem za to, že vyrobili aj takúto Green Tea ústnu vodu, ktorá je skvelá! :) Je to naozaj ako vyplachovanie úst čajom. :) Je jemná, príjemná a pritom stále plní funkciu ústnej vody. :) Veľmi som si ju obľúbila, a určite si budem kupovať už len túto. :) 
Objem: 500ml, Cena: cca 6€


Aké produkty ste si v poslednej dobe obľúbili Vy? :) Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? Ako ste boli spokojné? :)

Majte sa krásne! :)


* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

36 komentárov:

  1. Jojo! Vánoce se blíží! tady ve Španělsku už máme všude krásnou výzdobu. Jinak ten suchý šampon od této značky si chci koupit. Teď používám Baleácký a je poměrně fajn. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej,tak to musí byť krásne :) Balea šampón som nemala,ale mne tento vyhovuje hlavne tým, že je hnedý :)

      Odstrániť
  2. máš nádhernú manikúru :O ..krásne upravené nechtíky..:) tie guličky, ale od Oriflame boli asi môj prvý bronzujúci produkt, také pekné spomienky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) som rada,že sa ti páči manikúra :)

      Odstrániť
  3. Zaujala si ma s ustnou vodou :) gulickovy bronzer ma sestra a je s nim spokojna, ja som si oblubila tekuty ruz od nyx copenhagen ;)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je topka :) používam ho teraz na jeseň často :)

      Odstrániť
  4. Bronzer, korektor, suchý šampón a dokonca táto konkrétna ústna voda sú súčasťou mojej základnej výbavy, takže rozhodne chválim ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oriflame ma strasne fajn produkty, niekedy som robila s katalogom a dost som toho popri tom vyskusala, a batiste je jednoducho najlepsi suchy sampon , ktory zatial poznam :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    GIVEAWAY SO ZENDIUM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny odtieň laku :) Ja milujem takú farbu na nechtoch práve v jesenných mesiacoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) nenosím inú, a práve včera som ju použila aj na nechty na nohách :D

      Odstrániť
  7. Korektor a suchý šampon.. top... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. korektoru čím ďalej tým viac prichádzam na chuť :)

      Odstrániť
  8. Korektor milujem, je super a zaujala ma ta Listerine voda, musi byť fajn. ;)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Suchý šampon Batiste mám taky a je to můj miláček!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Batiste na hnědé vlasy je TOPka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Batiste také používám a od GS mám ty Gel laky a jsou super!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola som prekvapená aj tým,že sú také hustejšie...aspoň teda tento priesvitný je hustejší ako klasické priesvitné laky :)

      Odstrániť
  12. Krásné produkty. Osobně mám zkušenost pouze s Catrice korektorem a Batiste a byla jsem spokojená opravdu nad míru! :)
    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všetky produkty čo tu máš su Top, jeden lak od gabriely mam a je velmi dobry taky slabo ružovy velmi sa mi zapáčil v recenziach a tak som si ho musela vtedy kupiť. Ten baptiste suchý šampón som si nedávno kúpila to je náhoda akosi som preskakovala recenzie na suche sampony nejako ma extra nezaujimali ale ked som ho zazrela v dmke a na hnede vlasy som si povedala že vyskúšam a máš pravdu vydržal 2 dni na vlasoch bez toho aby sa za chvíľu zmastili zas a ten hnedy poprašok som si ja nevšimla nestriekala som si ho na vlasy v kupelni ale v izbe a tam sa to asi stratilo:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si to tiež dlho nevšimla, až minule keď som mala celé umývadlo tak čudne hnedé :D

      Odstrániť
  14. Awesome products! I love Batiste! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Korektor od Catrice je mým celoročním oblíbencem, je vážně skvělý! :) Zaujal mě ale tělový sprej se třpytkami, chtěla bych si k němu alespoň přivonět :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To že sa medzi tvojich obľúbencov zaradil aj suchý šampón ma nijak neprekvapuje, práve naopak. Ja však zvyknem siahať skôr po tých, ktoré sú určené pre všetky typy vlasov, nakoľko mám slabo hnedú farbu, a tak neviem, či by bola hnedá vhodná pre moje vlasy. Čo sa týka inak toho laku, ten je naozaj nádherný :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten lak má nádhernou barvičku a laky GS mám hodně ráda a mám jich celkem mnoho:) A korektor od Catrice používám úplně každý den a naprosto ho miluju!
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na tu ústní vodu jsi mě skvěle navnadila! :)
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Oba ty laky mám také a jsou opravdu super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Špirálu od Giordani mám takisto a je skvelá! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Korektor Camouflage je tiež mojim oblubencom. Pre mna je dokonca lepší ako Maybelline Afinitione, ktorý som tiež mala.
    A šampony Batiste sú tiež dobré, mám rada ten čerešnový.

    OdpovedaťOdstrániť