streda, 9. novembra 2016

NYX Lingerie vs. NYX Soft matte lip cream. Ktorý je lepší? :)

Ahojte :)

Mám taký pocit, že tento blog premenujem na "Matte lip gloss by Veo" :D, pretože sa posledné príspevky zameriavam často na matné lesky na pery. Už v nedávnom príspevku som písala, aký boom týchto leskov zažívame, a ja sa priznám, že som sa na neho najviac namotala! Keď vidím nejaký nový, od značky ktorú ešte nemám, tak si ho proste musím kúpiť! :) A tak sa k mojej zbierke Maybelline, Sleek, Essence...pridali aj slávne NYX. :) Určite ste čítali na rôznych blogoch, že v Bratislave bol nedávno otvorený prvý obchodík NYX-u, a ja ako správna blogerka som tam musela zavítať a odniesť si nejaký ten kúsok. :) Prvýkrát som tam bola cez víkend, kedy som sa k oddeleniu rúžov a leskov ani nedostala. :( Druhýkrát som tam išla už cez týždeň ráno, a konečne som si mohla všetko pekne popozerať. :) Vykúpila by som najradšej polovičku obchodu, ale nakoniec som si odniesla 2 známe matné lesky : Lingerie v odtieni Exotic a Soft matte lip cream v odtieni Copenhagen

V tomto príspevku sa pokúsim ich porovnať a opísať, aby ste prípadne vedeli, ktorý si kúpiť, a od ktorého čo očakávať. :)

1. NYX Soft matte lip cream - Copenhagen
Tento šikovný praktický lesk ma zaujal na prvý pohľad svojim dizajnom. Má pekný matný vrchnáčik, a menšie "tučnejšie" balenie. Z pomedzi všetkých milión odtieňov, ktoré sú k dispozícii som si vybrala tento krásny jesenný vínový odtieň Copenhagen, ktorý nesklamal ani na perách. :) Lesk je krémovejšej konzistencie, farba je krásne sýta, a na pery sa nanáša príjemne s penovým širším aplikátorom. Čo sa týka vône, tá vás tiež môže potešiť, pretože lesk voní sladko, prirovnala by som ho vôňou k Essence Matt matt matt leskom. Výdrž tohto matného lesku je trošku slabšia. Tým, že je jemne matný a krémový, tak na perách veľmi silno nezaschne, nezalieza do rýh, dá sa s ním aj po čase stále na perách pracovať. To sa potom odráža práve na tej výdrži, pretože už po chvíľke sa stráca postupne zo stredu pier, a po čase ostanú už len také tie nepekné kontúrky, a treba ho doplniť. Ak máte ale radšej také krémovejšie matné lesky, tak to oceníte,pretože sa vám bude aj ľahko odličovať :) 
Balenie má 8ml (aj keď na prvý pohľad vôbec nevyzerá:) ), a kúpite ho za 6,90€.


 2. NYX Lingerie - Exotic
Tento Lingerie lesk je už hádam všade. :) Či si otvoríte blogy, youtube videá alebo Instagram, všade na vás vybehnú fotky rôznych odtieňov tohto lesku. :) I keď pri tých odtieňoch sa trošku zdržím, pretože pri tejto rade leskov sa držali takých podobných nude farieb, niektoré sú dokonca až také hnedé ako keby ste mali na perách makeup, prípadne som našla ešte taký zaujímavý fialovo sivý odtieň, ktorý som tam ale nakoniec nechala, pretože som hľadala niečo použiteľnejšie. A jediný, ktorý mi prišiel vhodný na pravidelné používanie je práve tento Exotic, v takej hnedo-ružovej farbe. Ak hľadáte niečo naozaj matné, tak toto je to pravé orechové! :) Stačí jemná vrstva tohto lesku, ktorá v okamihu dokonale zaschne a zmatní. A to nie je všetko, pretože on naozaj drží ! :) A drží ako šlak! Sama som bola prekvapená, že som jedla, pila, rozprávala, dokonca som si aj chytila pery omylom, ale on proste držal tak, ako som ho ráno naniesla! Zlezie až po naozaj dlhom čase trošku zo stredu pier. Ak niekedy skúsite tento matný lesk, tak uvidíte, ako naozaj "prežije" čokoľvek. :) Problém nastáva ale pri odlíčení. :D Klasickou micelárkou ide dolu ťažšie, a treba ho tak trošku podrhnúť. Lepšie vám pôjde odlíčiť dvojfázovým odličovačom,alebo niečím mastnejším. Odporúčam vziať si nejaký odličovač aj so sebou do kabelky, pretože lepšie ako ho dopĺňať, je odlíčiť a dať nanovo. :) Aplikátor je pri tomto lesku trošku iný, je dlhší a užší, tak ako aj balenie. Vôňou neohúri, opäť je to taká tá "sadrová" vôňa, na ktorú sme si už pri matných leskoch, ktoré naozaj zmatnia, zvykli. :) Balenie má 4ml a kúpite ho za 7,90€.


  POROVNANIE: 

NYX Lingerie: +lepší zmatňujúci efekt, +výdrž , -vôňa, -aplikátor, -ťažšie odlíčenie, -nedá sa vrstviť

NYX Soft matte lip cream: +vôňa , +aplikátor, +dizajn, +ľahšie odlíčenie, +možnosť vrstvenia pre sýtejšiu farbu, -slabá výdrž, -vytváranie kontúr


Či už zvolíte Lingerie lesk, alebo Soft matte lesk, určite nespravíte chybu, pretože oba hodnotím ako veľmi kvalitné a dobré matné lesky. Ide už len o to, čo uprednostňujete a čo očakávate od matného lesku. Radila by som však zvoliť prirodzenejšie farby, a hlavne vhodné k vášmu typu tváre a osobnosti. :) A odpoveď na úvodnú otázku, ktorý je lepší? Ani jeden, pretože oba sú veľmi dobré a spĺňajú to, čo sľubujú. :)

Máte niektorý z NYX leskov alebo rúžov na pery? Čo vravíte na túto značku? :)


Ďakujem Vám všetkým opäť veľmi pekne za podporu! :)

Majte sa krásne! :)

 * Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

26 komentárov:

  1. Ja by som asi siahla skôr po Lingerie. Navyše ten odtieň je perfektný!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oba vyzerajú famózne a už sa teším, keď konečne zas navštívim Bratislavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem preco, ale mna Lingerie nelakaju :) trafila si sa mi ale do vkusu, pretoze mam Copenhagen teraz v plane :) po tvojej recenzii uz nevaham.. Nyx mam vseobecne rada, mam od nich viac produktov, aj matny ruz Cannes, ktory je nude ruzovy a je taktiez skvely :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, že sa páči :) rúže od nich ešte nepoznám, tak zase ďakujem ja tebe za tip :)

      Odstrániť
    2. Juuj, vnimam ich skor ako tekute ruze ako lesky :) ale je z rovnakej rady ako Copenhagen :)

      Odstrániť
  4. Lingerie vypadá docela dobře a ani to není bůhví jak drahé. To že jde špatně odlíčit je příslib že to snad i dlouho na rtech vydrží. Děkuji za recenzi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tak ako som písala, výdrž je brutálna ! :D

      Odstrániť
  5. No musím říct, že oba vypadají více než dobře. Ten odstín Lingerie je naprosto boží, hned bych si ho také zakoupila. Super! :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja od NYXu zatiaľ nemám nič no jednoznačne sa na nákup nejakých kozmetických produktov tejto značky chystám :) Najviac ma zaujal matný rúž Lingerie, je dokonalý <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opäť nádherné odtiene :-) máme asi podobný farebný vkus ! Pri porovnani lingerie a soft matte lip cream je to take zapeklité, lebo ono sú to vlastne dva rôzne druhy produktov . Nyx Lingerie je tekutý matný rúž, čiže mal by zaschnúť, držať a byt matný. Soft matte lipcream už rúž nie je. Je to taký krém, iba má matný finiš, čo môže pomýliť, ak dáma chce kúpiť niečo veľmi matné- také sú vlastne tie "naše " essence matne lesky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno máš pravdu, pri Soft matte je to také niečo medzi :)

      Odstrániť
  8. Miluju matné Nyx, tyhle jsou obzvlášť krásně barevné :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsou nádherné barvičky! :) U mě by to vyhrála Soft matte :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa nedokážem rozhodnúť :) každý má niečo do seba :)

      Odstrániť
  10. Krásné barvičky! Líbí se mi obě, ale asi bych sáhla po odstínu Lingerie :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na první pohled jsem si říkala, jasný favorit - Copenhagen, ale asi bych spíše nosila Lingerie - Exotic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mám Copenhagen a jsem s ním strašně spokojená, vydrží mi krásně i celý den a nikdy jsem neměla nic s takovou výdrží:) A ta barva je prostě úžasná:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Oba odtiene sú krásne, ale asi by som sa nevedela rozhodnúť po ktorom siahnuť! Chválené sú oba a v obchode by som si asi tiež zobrala z oboch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten Lingerie sa mi pači už davnejšie som ich zaregistrovala a prave tento odtien je krásny mam take velmi rada:) ja vlastním matný od sleek ale to je pre mňa nočná mora pri pití sa otlača pri kutikoch ust na pohar a po chvili sa začne odlupovať zo stredu pier no nepríjemny pocit ked mám jesť a viem že ho zjem tiež:-DD no fuj tak ho radšej ani nepoužívam

    OdpovedaťOdstrániť
  15. hmm uvažovala som, či skúsiť lingerie, ale po tejto recenzii som sa utvrdila, že by som s ním spokojná nebola :) mne od nich nesadli ani tie Suede, tieto Lipcream sú fajn, ale ako vravíš, nedržia dlho :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mam jak Copenhagen, tak nekolik odstinu od Lingerie a nedam na Lingerie dopustit. Jen tedy jsou mene vyrazne, ale sedi perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť