streda, 2. novembra 2016

Moja (aktuálna) starostlivosť o pleť :)

Ahojte :)

Dnes som si čítala na jednom blogu o nejakom produkte na starostlivosť o pleť, a povedala som si, že "sakra, však ja nejak extra nepoužívam produkty na starostlivosť", skôr sa zameriavam na tie dekoratívne. Avšak potom som pozrela do kúpeľne a na môj stolík pri posteli, a našla som celkom dosť produktov, ktoré pravidelne používam, a sú pre moju pleť naozaj skvelé. :) 
 Myslím si, že je to taký ten základ, ktorý každá pleť potrebuje. Ja som sa k týmto produktom prepracovala rôznym skúšaním, keďže moja pleť je zmiešaná, s mastnejšou T-zónou, a na väčšinu pleťovej kozmetiky je citlivá. Preto aj vám odporúčam skúšať a hľadať, čo je pre vašu pleť najlepšie, pretože je mi jasné, že čo vyhovuje mne, a o čom vám teraz napíšem, že je skvelé, tak to nemusí vyhovovať vám, a naopak. :) Preto budem rada, ak sa na záver podelíte aj o svoje skúsenosti v komentároch. :)

1. ČISTENIE
Myslím, že ani nemusím písať aké dôležité je pravidelné odličovanie pleti. Preto som produkty na odličovanie ani nefotila, pretože predpokladám, že každá z nás si pleť vždy večer dôkladne odlíči. Toto je krok, na ktorý nezabudnem ani keď som maximálne unavená, vždy si nájdem tých pár minút. :) Potom prichádza doplnkové čistenie, ktoré robím tak priemerne 2-3 krát do týždňa, podľa toho ako sa mi chce, a v akom stave mám momentálne pleť. Na čistenie používam už veľmi dlho tento Vichy Normaderm hĺbkový čistiaci gél pre pleť s nedokonalosťami. Je vhodný na každodenné použitie, ale ja ho používam niekedy ráno, niekedy večer...ako si spomeniem. Preto som túto starostlivosť ani nerozdeľovala na dennú a nočnú, pretože moje dni nie sú vôbec pravidelné, a používam tieto všetky produkty aj ráno aj večer. Tento gél je skvelý, používam ho už veľmi dlho, pretože mi vyhovuje gélovou konzistenciou, ktorá sa pri dotyku s pleťou a vodou napení, pleť si s ňou pekne vyčistím, nič ma neštípe a nepáli, dobre sa zmýva a pleť ostane po nej svieža, voňavá a čistá. Čo sa týka pomoci proti nedokonalostiam, to neviem veľmi posúdiť, a skôr si myslím, že nejak výrazne na akné a vyrážky nepomôže, skôr slúži ako prevencia proti nim. Tento gél má praktickú pumpičku, z ktorej si ho presne nanesiem na moju obľúbenú Ebelin konjakovú hubku, o ktorej ste si mohli viac prečítať TU. Pomocou nej si po pleti pekne prechádzam a užívam si ten skvelý pocit masáže a čistenia. :) 


 2. HYDRATÁCIA
Po vyčistení a vysušení tváre, je doležitá hydratácia pleti. Tak ako svoju pokožku a pleť hydratujeme zvnútra pravidelným pitným režimom, tak je doležitá aj hydratácia zvonku. Napriek tomu, že mám čelo a nos mastnejšie, nebránim sa krémom. Už veľmi dlho mám svoje obľúbené duo z rady L´oréal Skin Perfection, a to konkrétne: koncentrované korektívne sérum a hydratačnú korektívnu starostlivosť. Táto rada Skin Perfection mi neskutočne sadla, a stala sa mojou pravidelnou rutinou. Najskôr na pleť naniesiem dve pumpičky korektívneho séra, ktoré má za úlohu hydratovať pleť, zmenšiť póry, vyhladiť a rozžiariť pleť, a zmenšiť vrásky. Pre mňa je doležité, že mi na pleti urobí taký pekný základ na ďalší krém. Nechám ho trošku vsiaknuť a následne nanesiem krém z tejto rady. Ten už má klasickú konzistenciu, na rozdiel od séra, ktoré je trošku redšie, tak krém je klasický, jemný, ružovej farby, s príjemnou vôňou. Veľmi rýchlo sa vstrebáva, a to mi na ňom najviac vyhovuje. Môžem si hneď začať nanášať makeup, pretože sa do pleti rýchlo vsiakne a nezanechá mastný film, dokonca ani po čase sa nestane, že "výjde na povrch" z pod makeupu. Túto radu Skin Perfection odporúčam všetkými desiatimi, a práve dnes som si kúpila ďalšie balenie krému, pretože ten míňam viac. :)  Majú krásne sklenené balenia, pekný dizajn, a čo je hlavné, mojej pleti robia veľmi dobre. :) 


 3. STAROSTLIVOSŤ O OČNÉ OKOLIE
 Svoju starostlivosť o pleť vždy zakončím ešte špeciálnym očným krémom Nivea Cellular Perfect Skin. Očný krém som začala používať asi tak pred rokom, kedy som si povedala, že je na čase začať sa starať aj o túto časť tváre, nakoľko je pod očami jemná pokožka, ktorá je namáhaná líčením a odličovaním, navyše sa v týchto miestach tvoria mimické vrásky, a pre nás smejky s veľkými očami :D, je to naozaj časté, že máme v okolí očí mimické vrásky. A keďže prevencia je najdôležitejšia, začala som s očným krémom už teraz, i keď tento Nivea krém je určený myslím že až od 30. Vybrala som si ho preto, pretože som hľadala nejaký cenovo dostupný očný krém, a čo najbližšie k môjmu veku, keďže väčšina už bola určená pre 40, 50+. Tento krém splnil moje požiadavky, a už sa chystám na kúpu ďalšieho balenia, pretože mi dochádza. Má praktické balenie, na konci je aplikátor, s ktorým vytlačím naozaj malé množstvo na očné okolie, aplikátor je mäkký a gumový, takže si viete krémik vytlačiť priamo na pokožku, a je to veľmi príjemné, alebo klasicky na prst. Potom už len jemne vklepkám bruškami prstov do pokožky a nechám trošku vstrebať. Tento krém nie je číry, ale jemne do hneda, takže slúži aj na zakrytie malých nedostatkov, ale naozaj len malých :D, za korektor si ho rozhodne nezamieňajte. :) Pomenovali to ako "iluminátor" (zosvetľovač), ale priznám sa, že sa mi ten názov nejak nepáči :D, preto používam radšej pojem krém, krycí krém...:)


 Ako vyzerá Vaša starostlivosť o pleť? :) Používate nejaké produkty pravidelne a dlhodobo, alebo ich radšej striedate a skúšate viacero? :) Budem sa tešiť na všetky Vaše komentáre. :) 

Majte sa krásne :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)



*Veronika

12 komentárov:

  1. Čistiaci gél mám vyskúšaný a nedám naň dopustiť ♥ L´oreal krém a sérum som nedávno doplnila aj o nočný krém. Hneď ako spotrebujem ten aktuálny, tak sa pustím do používania práve tejto rady. Pre mňa sú to produkty ako stvorené na zimu :) Už nejaký čas hľadám starostlivosť na očné okolie, takže ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Serum aj krem mam od Loreal tiez, ale ja ich az tak velmi nepouzivam, neboli zle, ale cakala som nieco viac. Vlastne krem uz ani nemam, privlastnila si ho sestra :D, ale serum mi stoji na policke a ked tak citam, mozno sa k jeho pouzivaniu opat vratim :). Inak ja nepouzivam ocny krem....strasne...:O, mala by som si nejaky zaobstarat

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čistiaci gel je super ale stale si neodpustim a hladam nove a nove veci :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loreal krem a serum neudelalo me pleti dobre. A od Vichy bych ráda něco vyzkoušela.

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve po tom čistiacom géli som sa pozerala :) Ja som si momentálne obľúbila Ziaju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Každá máme svoje obľúbené produkty. Mám citlivú pleť, preto veľmi neexperimentujem. Osvedčila sa mi značka Bioderma, ktorej som už dlhšiu dobu verná :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. TEn čistící gel vypadá dost dobře! Já momentálně používám Biodermu.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja sa tiež nejako extra ešte nezaťažujem kremom pod očné okolie ale raz som si kúpila od alverde so svetlíkom lekárskym bol v zľave tak som si povedala že vyskúšam ale že by to bol nejaký zázrak to nie .. podľa mňa viacej hydratuje obyčajný mandľový krém ktorý som používala aj predtým takže asi ostanem pri ňom:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tu houbičku si chci taky pořídit. Vypadá moc dobře. Zatím jsem používala takové ty drátěné rukavice, ale ta houbička na mě působí lepším dojmem. Díky za super tipy.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mi přijde že ten gel od Vichy strašně vysušuje, úplně se mi pak po něm dělají takové šupinky na čele :( ale zase je fakt, že vysuší nedokonalosti a ty pak "rychleji zmizí" ;)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mala som denny krem Skin Perfection a mne zas vobec nevyhovoval, mam suchu plet, malo mi ju hydratoval a robili sa mi supinky :S ocny krem vyzera fajn, hlavne hygienicke davkovanie sa mi paci. Na ocne okolie v poslednom case zabudam, takze dakujem za pripomenutie :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť