sobota, 12. novembra 2016

Líčenie v štýle Talianskej elegancie s kozmetikou Giordani Gold :)

Ahojte :)

Pred pár dňami som sa prihlásila do súťaže, ktorú organizuje môj obľúbený portál kamzakrasou.sk, tentokrát spolu s kozmetikou Oriflame, pri príležitosti 40. narodenín rady Giordani Gold. :) Podarilo sa mi dostať medzi vybrané blogerky, ktoré si mohli vybrať 4 ľubovoľné produkty z tejto rady, s ktorými sme dostali za úlohu vytvoriť líčenie v štýle Talianskej elegancie. :) O tom, ktoré ďalšie slečny postúpili, spolu s odkazmi na ich blogy, a viac info o súťaži si môžete prečítať TU. :) Určite odporúčam tento portál sem-tam sledovať, pretože sú tam naozaj skvelé súťaže, rôzne recenzie kozmetiky a zaujímavé články. :)

Ku svojemu líčeniu som si vyberala produkty tak, aby boli tie hlavné, a aby som s nimi dokázala vytvoriť naozaj elegantné líčenie. :) Rozhodla som sa preto pre tieto 4 kúsky:

1. guľočkové očné tiene Giordani Gold v odtieni Warm cashmere
2. čierna maskara Giordani Gold Iconic All-in-One
3. čierna tekutá očná linka Giordani Gold
4. rúž Giordani Gold Iconic Heritage Edition v odtieni Elegant red

Musím povedať, že všetky tieto produkty ma príjemne prekvapili. Bola to moja premiéra s touto radou, a bola som očarená ich krásnym dizajnom, elegantným balením a kombináciou čiernej a zlatej farby, ktorá produktom dodáva nádych luxusu. Pri otváraní každého kúsku som bola nadšená a plná očakávaní, aké budú tieto produkty pri prvom použití. A moje nadšenie trvalo a trvá aj doteraz. Musím povedať, že ide o naozaj kvalitné produkty, a keď ste mali niekedy takúto "katalógovú" kozmetiku zafixovanú ako menej kvalitnú, tak práve Giordani Gold vás vyvedie z omylu. :) Celú aktuálnu ponuku si môžete prezrieť v tomto katalógu. :)

Postup môjho líčenia na tému "Talianska elegancia":

Keď sa povie Talianska elegancia, predstavím si jednoduché líčenie, ale pri tom také, ktoré upúta. Preto som na líčenie očí zvolila guľôčkové očné tiene, ktoré sú v krásnom hnedo-perleťovom odtieni, a pri tom, ako prechádzate štetcom po guličkách, vytvára sa jedinečné spojenie farieb, ktoré pekne vyniknú na viečku na svetle. Ak potom cielene prejdete po tmavších guličkách, viete si vytvoriť aj krásne tieňovanie a prechody. Tieto očné tiene som naniesla aj v jemnej linke na spodné viečko.
Elegantné líčenie si neviem predstaviť bez očných liniek. A preto som vytvorila výraznejšiu čiernu očnú linku, ktorú som viedla po celom viečku,a potiahla som ju trošku ďalej do špicata. Takto líčenie dostane ten správny šmrnc. :) Navyše s Giordani Gold linkou sa mi pracovalo neskutočne dobre a presne, keďže má tenký špic, ktorým si viete vytvoriť aj tenkú nenápadnú linku, ale aj hrubšiu výraznejšiu.
Na záver som naniesla čiernu maskaru Giordani Gold, ktorá riasy predĺži, natočí a krásne zvýrazní.
Talianska elegancia by nebola tou pravou bez klasického červeného rúžu, a preto som na pery zvolila rúž Giordani Gold Iconic v odtieni Elegant red, ktorý môjmu líčeniu urobil krásnu bodku. :)


 Myslím, že takýmto líčením nikdy nič nepokazíte, a môžete ho nosiť tak ako na bežné dni, tak aj na rôzne príležitosti, blížiace sa Vianočné a Silvestrovské večierky, alebo aj na romantickú večernú prechádzku v uliciach Talianska. :) 


Týmto líčením sa zapájam do druhého kola súťaže, kde už budem od 18.11. spolu s ostatnými blogerkami súťažiť o 4 skvelé ceny. :) O hlasovaní, držaní palcov a všetkého podstatného vás budem určite ešte informovať, a budem vám najviac vďačná, ak ma podporíte svojim hlasom. :) 


Týmto by som sa chcela veľmi pekne poďakovať  portálu kamzakrasou.sk a kozmetike Oriflame, za výber v súťaži a za možnosť vyskúšať rad Giordani Gold. :)

Dúfam, že sa vám moje líčenie na tému "Talianska elegancia" páči, a budem rada, ak mi dolu zanecháte ako spätnú väzbu komentár. :)

Majte ešte krásny víkend ! :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

35 komentárov:

  1. Taaakže:
    1) produkty vyzerajú úžasne, škoda, že už nemám odkiaľ objednávať Ori
    2) Líčenie je veľmi pekné a človek ním nikdy nič nepokazí + ti nesmierne svedčí
    3) Si úplne úžasná a krásna a ten klobúk ti veľmi pasuje ♥

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja zlatá :) ty mi vždy vyčaruješ taký úsmev na tvári :-* ďakujem ti krásne! :)

      Odstrániť
  2. Tá predposledná fotka!!! wohooo ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt mi to pripomína taliansko. A s tým klobučikom si to trafila. Velmi elegantné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, že sa to trošku približuje téme :) ďakujem Zuzi :)

      Odstrániť
  4. Ja z Oriflame nič nepoužívam, len sem tam si niečo objednám, toto ma však zaujalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja taktiež, nikdy ma to nenapadne a potom neviem, že majú takéto luxusné kúsky :)

      Odstrániť
  5. Nádherné, inšpirujem sa na zajtra do práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super! :) to sa teším :) daj potom vedieť, ako sa líčenie páčilo ;)

      Odstrániť
  6. Naozaj elegantná a krásna. Nesmierne ti toto líčenie sedí a si v ňom neuveriteľná. Hotová panička

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kuličkové stíny vidím poprvé a docela mě to zaujalo. Když jsem je viděl na první fotce, tak mi nedocházelo jak se jako používájí (to chytnu do prstů a přejíždím po víčku?!) Ale hezky jsi to popsala a teď je chci vyzkoušet taky. Ta tekutá oční linka vypadá taky dost dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich už predtým videla a tiež ma zaujímalo ako sa s nimi bude pracovať :) a musím povedať, že je to veľmi praktické, hlavne v tie dni, keď sa ti nechce príliš dlho tieňovať :) toto je také 2 v 1 :)

      Odstrániť
  8. Moc krásné líčení, Veo! tuhle řadu jsem už zkoušela, tedy alespoň něco z ní a je super. Ta linka vypadá naprosto božsky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá linka je naozaj aj veľmi praktická,dobre sa s ňou pracuje :) ja som bola úplne prekvapená z týchto Oriflame noviniek :) ďakujem za tvoj komentár :)

      Odstrániť
  9. Juj, krásna si Veronika :) Moc ti to pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezké líčení a fotky! :) Klobouček Ti moc sluší, podobný mám taky a dokonce s ním i nové fotky v recenzi na rtěnku! :) Tak určitě koukni! :)

    LifestyleBirdie - rtěnka a sleva pro vás

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rúž má naozaj krásnu farbu! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc krasne <3. Drzim palce :) Ale myslim, ze patris k tym co musia vyhrat aj keby co bolo :) z tak jednoduchych porduktov si urobila tak krasne licenie :)

    OdpovedaťOdstrániť