pondelok, 28. novembra 2016

Hviezda večierka s Mary Kay: Silvestrovské líčenie :)

Ahojte :) 

Práve pozerám, že je to už týždeň, čo som nepridala príspevok na blog...Vôbec som si to neuvedomila, a ani mi to tak dlho nepríde, pretože mám posledné dni také rýchle, plné povinností a práce, že na nič iné vôbec nebol čas. Napriek tomu obrovské ďakujem vám všetkým, ktorí sledujete blog aj naďalej, o čom svedčí aj stále stúpajúce číslo odoberateľov ! :-* 
Vždy sa snažím pridať článok tak po 3-4 dňoch (to len pre informáciu, aby ste vedeli kedy môžete čakať ďalší :) ) Robím to tak preto, pretože si myslím, že sú potom tie články viac prepracovanejšie a lepšie, ako keby som silou mocou niečo písala každý deň. :) Čím ale vôbec nechcem uraziť niekoho, kto to tak robí, pretože napríklad také "makeup of the day", alebo "outfit of the day" ma na ostatných blogoch veľmi bavia. :) Mne však viac vyhovuje pridávať tak dvakrát do týždňa, pretože mám dostatok času premyslieť si o čom napíšem, aké spravím fotky atď... :) Ale dosť už, lebo zase píšem zbytočne dlhý úvod. :D Poďme k veci. :)

Nedávno som sa zúčastnila súťaže, ktorú organizoval opäť môj obľúbený portál kamzakrasou.sk, v spolupráci s kozmetikou Mary Kay, o ktorej vám nemusím asi ani písať, pretože ak čítate môj blog tak viete, že toto je pre mňa jedna z top značiek kozmetiky, používam ju pravidelne, a tu na blogu nájdete naozaj množstvo recenzií na ich skvelé produkty. :) A keďže sa mi už raz podarilo vyhrať súťaž v kontúrovaní tváre s Mary Kay ( odkaz TU ), tak som neváhala ani sekundu a zapojila som sa aj tentokrát. :)

V 1.kole súťaže išlo o to, aby sme napísali príspevok o ľubovoľnom produkte značky Mary Kay, ktorý by sme darovali kamarátke na Vianoce. :) Môj súťažný príspevok, vďaka ktorému som sa dostala do 6-ky (!) vybratých blogeriek, môžete nájsť TU. :) Ani si neviete predstaviť aká som bola šťastná, keď som sa našla medzi výherkyňami, ktoré postúpili do 2.kola. :) S napätím som očakávala balíček, ktorý nám bol zaslaný, pretože išlo o balíček kozmetiky, ktorý bol pre nás tajomstvom. :) Nevedeli sme, čo sa v balíčku objaví, a s akými produktami, farbami...budeme tvoriť naše silvestrovské líčenie, keďže témou súťaže je: "Hviezda večierka s Mary Kay". S týmto líčením už budeme súťažiť o hlasy čitateliek na portáli kamzakrasou.sk, tie rozhodnú o 3 najlepších líčeniach, ktoré budú ocenené troma hlavnými cenami, ktoré sú pre nás taktiež tajomstvom a prekvapením. :) Túto formu súťaže naozaj oceňujem, pretože do poslednej chvíle sme nevedeli a nevieme, čo nás čaká za prekvapenie. :) Viac o súťaži a o tom, ktoré dievčatá ešte postúpili a môžete od nich čakať v najbližšej dobe na blogoch silvestrovské líčenia, si môžete pozrieť TU. :) Držím všetkým mojim "súperkám" palce a teším sa na ich výtvory ! :)


 
 Výherný balíček, ktorý mi prišiel bol krásne zabalený v Mary Kay taške, a previazaný stužkou s roličkami! :) Viete ako mi takáto drobnosť zdvihla náladu? :) Je to milé a originálne, veľmi sa to hodí k vianočnej téme súťaže, a ten krásny zvuk s rolničkami som robila asi ešte hodinu po odbalení balíčka :D Na výber sme mali naozaj z množstva produktov, a oceňujem, že Mary Kay nám zaslalo rôzne farby očných tieňov, z ktorých bola radosť vyberať. :)

Balíček obsahoval maskaru Lash Intensity black, modrý očný tieň a ceruzku v jednom Iced Lilac, smaragdové krémové očné tiene Lagoon, True Dimensions rúž na pery Barely nude, kontúrovaciu ceruzku na pery Medium nude, kontúrovaciu ceruzku na obočie Soft black, modrú kontúrovaciu ceruzku na oči Dark Denim a paletku 4 minerálnych očných tieňov Autumn Leaves :)


Keďže ja nie som veľmi kamarátka s modrými očnými tieňmi a modrými linkami, a myslím si, že mojim očiam ani nepristanú, tak som zvolila moju obľúbenú kombináciu zlatej a fialovej farby. :) Paletka, v ktorej sa tieto očné tiene nachádzali, bola navyše krásne trblietavá, a na silvestrovský večierok ako stvorená. :) Ďalej som na oči zvolila maskaru Lash Intensity a ceruzku na obočie. :) Keďže líčenie očí bolo veľmi výrazné a trblietavé, na pery sa mi veľmi hodil nude rúž a kontúrka, ktorými som pery len jemne vykreslila a zvýraznila. :) Ak by vás zaujímala recenzia na niektorý z týchto produktov, kľudne o nich bližšie napíšem samostatný článok, pretože sú to naozaj zaujímavé a kvalitné kúsky. :)


Dúfam, že sa vám moje líčenie páči, možno vás aj trošku inšpiruje, ak sa vyberiete na nejaký vianočný alebo silvestrovský večierok. :) Budem rada, ak ma neskôr v súťaži prípadne aj podporíte svojim hlasom. :) O všetkom podstatnom vás budem informovať na mojej FB stránke, alebo Instagrame,  preto sa oplatí ich taktiež sledovať. :) 

Ďakujem krásne portálu kamzakrasou.sk, za to že prináša nám blogerkám a čitateľkám takéto skvelé súťaže, a taktiež kozmetike Mary Kay za krásny kozmetický balíček a možnosť zúčastniť sa. :)

Majte sa krásne ! :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 

*Veronika

26 komentárov:

  1. Tebe tieto produkty sadli ako uliate! Krásne líčenie, je super, že každý môže silvestrovské líčenie poňať inak... Pre mňa sú to automaticky dymové oči a ty si zvolila niečo úplne iné a pritom to vyzerá fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a preto sa už neviem dočkať tvojho líčenia :) :-*

      Odstrániť
  2. Krásne líčenie, tebe pristane všetko. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog do súťaže:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne líčenie a budem držať palce :) a samozrejme zahlasujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný balíček. Vytvořila jsi krásné líčení! Držím palečky!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je nádherné :) Aj keď ja som väčšínou na silvestra doma, páčilo by sa mi takto byť nalíčená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ráda podpořím :) Pěkný líčení, hezky ti stíny vytáhly barvu oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfektnme aj ličenie aj produkty vyzeraju skvele, dufám, že bude viac inšpirativnych líčení na Vianoce a Silvester
    galantosfun giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To líčení je vážně super, moc se ti povedlo. Já od Mary Kay ještě, myslím, nic neměla. Nějak jsem se k té značce nikdy nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda, některé jejich dekorativka vážně stojí za vyzkoušení :).

      Odstrániť
  9. Gratulujem k vyhre balicku! :) licenie vyzera nadherne :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To líčenie je neskutočne krásne! Vyšlo ti! :) Zvyčajne sa stretávam s výrazným silvestrovským líčením, no radšej mám jemnejšie takže toto sa mi veľmi páči :) Máš môj hlas! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nadherne produkty maju mary kay zavidim♥♥ ešte som neskušala nič a to ličenie je nadherneja si myslím že by ti pristali aj modré:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéé, tak to je úžasné!! Opravdu se mi to moc líbí, dokázala bych si ho i představit pro jiné příležitosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Opäť pekné a jemné :) na tú špirálu sa chystám aj ja :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Rtěnka je nádherná, přesně takové přirozené odstíny mám nejraději :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Woow, to je krásne líčenie! :)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Kráásne, veľmi ti to líčenie pasuje :)
    A máš tak pekné obočie, závidim :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tvoje silvestrovské líčenie je naozaj veľmi pekné :) Páčia sa mi tie zlaté odtiene s ktorými určite zažiariš :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Opravdu ti to moc sluší. Moc hezký výběr produktů a odstínů :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  20. vy ste zlatéééé :) ďakujem krásne :-*

    OdpovedaťOdstrániť