piatok, 21. októbra 2016

VIP raňajky s MARY KAY - predstavenie noviniek :)

Ahojte :)

Ak sledujete môj Instagram, alebo FB stránku, tak ste si mohli všimnúť, že včera som svoj deň začala trošku netradične. :) Kozmetika Mary Kay opäť zorganizovala úžasné produktové VIP raňajky, na ktoré boli pozvané vybrané beauty blogerky a beauty redaktorky. Keď mi prišla pozvánka od Katky z Mary Kay, neváhala som, a na 100% som vedela, že sa zúčastním, pretože tieto rána sa vždy nesú v pozitívnej a príjemnej atmosfére a skvelo ma naladia do celého dňa. Potvrdilo sa to aj včera. :)

Stretnutie sa tentokrát konalo v Bratislave v kníhkaviarni Foxford, a myslím, že lepšie a originálnejšie miesto na sychravé a upršané ráno, sme si ani nemohli priať. Táto kníhkaviareň je veľmi štýlová, útulná, zariadená mnohými originálnymi doplnkami, a rozhodne sa máte stále na čo pozerať, ako uvidíte aj na fotkách v tomto článku. :) Keď som dorazila, všetko bolo už pekne nachystané, čakal nás stôl plný občerstvenia, zdravých snackov, limonád a kávičky. :) V sekunde som zabudla na to, aké chladné počasie bolo cestou na tento event a začala som si užívať atmosféru tohto skvelého miesta.


Musím pochváliť slečny z Mary Kay za opäť krásnu výzdobu, originálne kvetinky na stolíkoch, taštičku s novinkami, ktoré pre nás boli nachystané pri každom mieste, a za ich úsmevy a pohotové uvítanie, hneď ako každý dorazil. :)


Ešte predtým, ako stretnutie oficiálne začalo, som si pofotila všetky detaily, prostredie a nové produkty, ktoré sme si mohli vyskúšať. Na fotkách môžete vidieť krásnu lavicu popri oknách, originálne lampy, stolíky ktoré mali namiesto nožičiek ceruzky, pódium z ktorého nám dievčatá prezentovali novinky kozmetiky Mary Kay a veľa veľa dreva, z ktorého dýchalo "teplo domova". :)


Po krátkom zdržaní kvôli doprave a počasiu, sa stretnutie začalo a slečny z Mary Kay nám postupne predstavovali novinky v kozmetike, aktivity a úspechy, ktoré v tomto roku dosiahli (Mary Kay sa zaradilo medzi TOP 5 ! značiek v starostlivosti o pleť :) ), a charitatívne akcie, ako napríklad výsadba stromčekov, na ktoré sme dostali aj pozvanie. :) Počas prednášky sme si skúšali spomínané novinky v kozmetike, o ktorých sme sa potom mohli dozvedieť aj viac a vyskúšať si ich priamo na "svojej koži", za pomoci skvelej kozmetickej poradkyne Dorotky. :)

  
Z kozmetických noviniek ma najviac zaujala rada Botanical Effects, ktorá obsahuje dračie ovocie a aloe vera, je určená na jednoduchú a osviežujúcu starostlivosť o pleť, a je plná antioxidantov. Navyše má krásne nové balenia. :) 
Ďalšou novinkou je toaletná voda Enchanted Wish, s opäť nádherným balením, a v rámci Festivalu vôní Mary Kay určite aj skvelým nápadom na vianočný darček. 
Okrem týchto produktov je v ponuke Mary Kay aj veľa ďalšieho: korektory, pánske sprchové gély, metalické laky na nechty, paletka metalických očných tieňov a gélové očné linky z rady Runway Bold, nová rada Be Delighted (sprchový gél, telový krém a telový sprej) v sviatočnom veselom balení plná trblietok...a veľa ďalšieho. Mary Kay nám na blížiace sa Vianoce toho pripravila naozaj dosť, a určite je z čoho vyberať aj pre svojich blízkych. 
Viac informácií o všetkých produktoch nájdete na www.marykay.sk :)


Bolo mi cťou a veľkým potešením, že túto akciu som si mohla už druhýkrát užiť spolu s mojimi obľúbenými blogerkami: Vierkou z My new beauty book a Monikou z Monica Noir :) Cítila som sa v ich spoločnosti veľmi dobre, myslím, že sme si sadli nie len čo sa týka kozmetiky a blogovania, ale aj osobne, a teším sa na ďalšie stretnutie s nimi. :) Tentokrát sme si konečne spravili aj spoločnú fotku, aj keď po menších komplikáciách kvôli čudnému svetlu :D (to určite dobre poznáte), ale nakoniec sme predsa len niečo schopné "zbúchali", aj vďaka pomoci šikovnej a milej fotografky (nemám pamäť na mená, za čo sa veľmi ospravedlňujem :( ), ktorá nás počas stretnutia fotila. :)


Čas na takomto príjemnom stretnutí ubiehal veľmi rýchlo, a okolo obeda sme sa postupne pobrali domov, do reality. :) Odniesla som si ale skvelý pocit, úsmev na tvári a taštičku Mary Kay plnú noviniek: telový trblietavý sprej Be Delighted, toaletnú vodu Enchanted Wish, a z rady Runway Bold paletku metalických očných tieňov Rock The Runway a dvojitú gélovú očnú linku Dramatic Gold. Čoskoro môžete určite čakať recenzie alebo líčenie, len čo tieto novinky poriadne poskúšam a otestujem. :)


Na záver by som sa chcela veľmi pekne poďakovať  kozmetike Mary Kay za pozvanie na toto stretnutie, skvelú atmosféru, občerstvenie, novinky a krásne dojmy, ktoré som si mohla zo stretnutia odniesť. :)


Máte rady kozmetiku Mary Kay? Ktorý produkt je Váš obľúbený, a ktorý z týchto noviniek Vás najviac zaujal? :) Budem sa tešiť na všetky Vaše krásne komentáre. :)


* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" :)



*Veronika

21 komentárov:

  1. No ! Vyzerá to tam celé mňamózne 😍 . Dávam si záväzok , že ďalšie stretko prídem aj s mojou malou blogerku a vidím sa s Vami baby konečne 😊. Novinky vyzerajú perfektne , už sa na ne teším. Tá nová vôňa a trblietavý sprej sú akého charakteru ? Sladké ? Najviac som asi zvedavá na dekoratívku, linky , tiene .. to budú zas naše blogy plné líčení :-)) krásny príspevok , prajem pekný víkend !:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa budem tešiť, že sa uvidíme! :)

      Odstrániť
    2. super! :) teším sa taktiež dievčatá :)
      počkaj si na recenziu Leni :P ale prezradím že sú sladkého charakteru :)

      Odstrániť
    3. dobre baby ! veľmi sa už teším :* !

      Odstrániť
  2. Ako krásne si to popísala, že by som si najradšej išla k tej kávičke a kozmetike s vami hneď sadnúť znova :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow to muselo byť naozaj super, dúfam, že si si to užila :) dostala si samé super veci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé tak to muselo byť skvelé! Veľmi ma mrzí, že som sa nemohla zúčastniť :/
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný článek :) to muselo být super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekná akcia a vo Foxforde to navyše muselo byť veľmi príjemné :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné:) vyzerá to moc moc super
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. MK veľmi nepoužívam, zatiaľ som mala jeden makeup ale ten bol veľmi zlý. Možno niečo iné by napravilo môj pohľad :) som zvedavá na tvoje recenzie noviniek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá to tam krásne a tak isto musela byť akcia úplne super! MK som ja osobne nikdy extra neskúšala, akosi som túto voľbu prenechala mame, ktorá je ale spokojná a uvidíme, možno to aj ja raz skúsim :)

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bohužel nemám s Mary Kay moc pozitivní zkušenosti, ne tak úplně se samotnou značkou jako s jejich dealerkami. Produktů jsme vyzkoušela zatím jen několik, některé byly docela katastrofa, ale jejich dvoufázový odličovač byl super. A zaujali mě ty linky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Z kozmetiky Mary Kay som ešte neskúšala, zdá sa mi, že žiaden produkt, no určite do budúcna chcem niečo vyskúšať :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bolo výborne ♥ Neskutočne sa teším na ďalšie stretnutia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné prostory. Tyhle akce bývají skvělé, zvláště pak, když se sejde prima parta.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zbožňujem takéto eventy! :) Určite ste si to skvele užili.

    blog FromLenka

    OdpovedaťOdstrániť