štvrtok, 13. októbra 2016

Skvelé novinky z dm-ky v mesiaci október :)

 Ahojte :)

Už som dlhšie nepridala článok s témou "Novinky z dm-ky" za daný mesiac. Myslím, že som sa zasekla niekedy v júli. :D Nechápem prečo, pretože do dm-ky chodím veľmi často, a často si tam kúpim aj veľa noviniek ( niekedy len pre mňa noviniek, ktoré objavím :) ). Tak to bolo aj tentokrát, keď som sa vybrala na nákup len tak, že idem skúsiť niečo, čo som ešte nemala. :) A narazila som teda na také vychytávky a topky, že to určite nie sú moje posledné balenia. :)


 1. Maybelline Vivid Matte Liquid 35 Rebel Red
Tak, ako sme zažívali boom micelárok, tak teraz môžeme sledovať boom matných leskov na pery. Už asi každá kozmetická značka nejaký matný lesk vytvorila, a mne to teda vôbec nevadí, pretože sa mi matné pery veľmi páčia. Dávam im častokrát prednosť pred klasickým rúžom alebo leskom. A tak keď som objavila túto novinku od Maybelline, určite som ju chcela skúsiť. Páči sa mi balenie, ktoré je jednoduché s matným čiernym vrchnáčikom, aplikátor je klasický penový a dobre sa s ním pracuje. V ponuke boli ešte asi ďalšie 3-4 odtiene, ale najviac sa mi zapáčil práve tento 35 Rebel Red, a aj napriek tomu, aký je vo fľaštičke výrazný, tak na perách vyzerá neskutočne dobre! Je to taká jasná červená s oranžovým nádychom, a v mojej zbierke určite takáto farba chýbala, keďže mám len také klasické červené alebo bordové lesky. Dokonca som zistila, že táto farba opticky vybieľuje zuby. :) Tento matný lesk nie je taký typický, ktorý vám zaschne a potom časom tak škaredo puká a stráca sa. Toto je iný level, pretože má "krémovejšie" zloženie, a tak sa s ním dá stále na perách pracovať. Aj keď si trošku vyjdete pri aplikácii mimo pier, tak sa dá ľahko opraviť. Treba ho na perách trošku nechať zaschnúť, aby sa príliš neotláčal, ale potom to stojí za tú extrémne dlhú výdrž! Hlavne pri tejto farbe som pila,jedla...a síce sa stále jemne otláčal, ale farba bola na perách aj po pol dni. Tento matný lesk môžem len a len odporučiť, jediné čo by vám mohlo vadiť je taká zvláštna vôňa, a vyššia cena. :) Určite s ním chystám v najbližšej dobe aj líčenie, aby ste videli ako vyzerá na perách. :)
Objem: 8ml
Cena: 12 € (na Maybelline mi to príde dosť, a bez zľavového žolíka v dm by som si ho asi nekúpila :) )


2. Ebelin konjaková špongia na tvár - bambus
Toto je produkt, ktorý bol pre mňa úplnou novinkou a premiérou. Takéto hubky som doteraz nepoužívala, ani na telo ani na tvár, dokonca som si nejak extra nekupovala ani produkty na čistenie pleti. Ale keďže už mám nejaký ten pokročilý vek :D, a začínam sa viac starať o svoju pleť, tak som sa rozhodla vyskúšať túto konjakovú hubku. Ak by vás zaujímalo, prečo sa volá konjaková, tak to nemá nič spoločné s alkoholom. :) Konjak je rastlinka, z ktorej vlákien je táto hubka vytvorená, čiže je to čisto prírodný produkt. Táto sivá je ešte doplnená o bambus, a viem, že ešte existuje napríklad aj hubka so zeleným čajom, a každá je určená na niečo iné. Nájdete ich v oddelení špongií,solí do kúpeľov atď...aj keď nájdete ako nájdete, pretože u nás mali posledné 3ks týchto sivých, a napríklad v BA nemali už ani jednu :( Je to asi nedostatkový tovar, takže si to treba sledovať. :) Čo sa týka mojej skúsenosti s touto hubkou, tak tá je neskutočne pozitívna! Asi nikdy som nezažila taký skvelý pocit na tvári, a takú dobrú masáž ako s touto hubkou. Na začiatku je hubka ako tvrdý "kameň", ale treba ju namočiť do vlažnej vody, a potom príjemne zmäkne. Dá sa použiť s produktom na čistenie pleti, alebo len tak ako čistá hubka. Ja som ju použila bez ničoho, a prechádzala som si po tvári len s hubkou. Naozaj ten pocit je úplne relaxačný a masážny. Po vyčistení stačí hubku len prepláchnuť a zavesiť za šnúrku napríklad na vodovodný kohútik. :) Po 2-3 mesiacoch by sa mala vymeniť za novú. Používam ju asi len týždeň, takže ešte neviem povedať či nejak špeciálne účinkuje na pleť, ale mala by odstraňovať odumreté čiastočky kože na pleti a povzbudzovať jej prekrvenie. Ale už len pre ten skvelý pocit na pleti by som si ju kúpila opäť. :) 
Cena: cca 2,30 €


3. Tom Tailor - Liquid
Na túto vôňu som narazila náhodne, a o to viac som z nej nadšená, pretože takéto nečakané nákupy sú niekedy najlepšie. :) Mala som obdobie kedy som stále točila rovnaké parfémy, a chcelo to už niečo nové. Parfém Tom Tailor Liquid ma zaujal svojou jemnou, čistou a trochu nasladlou vôňou, presne takou aké mám rada. :) Nič ťažké, a predsa niečo netradičné, čo necítim na každej druhej slečne. :) Páčilo sa mi aj pekné ženské ružové balenie, aj keď vrchnáčik ide na tomto produkte trošku ťažšie otvoriť, ale to sa mi stáva celkom často aj pri iných parfémoch. Túto vôňu, a celkovo vône od Tom Tailor odporúčam, pretože ma prekvapili aké sú netradičné a dobré. :)
Objem: 40 ml
Cena: 18€


4. L´oréal Elseve Extraordinary Clay - šampón a kondicionér
Ako som spomínala boom matných leskov na pery, tak mám pocit, že aj suchých šampónov máme na výber naozaj požehnane. To je ale samozrejme dobré, pretože čím väčší boom a výber, tým môžeme viac vyberať a porovnávať. :)  Spomínam suchý šampón práve preto, pretože s novou radou produktov na vlasy Elseve Extraordinary Clay, prišiel aj suchý šampón, ktorý môžete v drogérke nájsť, no ja som si ho nekúpila, pretože som chcela najskôr vyskúšať iba klasický šampón a kondicionér. Keď som videla prvýkrát reklamu na túto radu produktov na vlasy, povedala som si, že to je presne pre mňa! :) Na rýchlo sa mastiace korienky vlasov, pre ľahké, svieže a hydratované vlasy. Extraordinary Clay obsahuje 3 blahodárne íly, ktoré majú vlasy dokonale vyčistiť na 72 hodín. Bola som teda zvedavá, a produkty som použila. Neviem, či je to tou reklamou, ale naozaj sa mi zdali vlasy tak dôkladnejšie vyčistené a hebké. Ak ho porovnám napríklad s Goodbye damage, tak je to 100 a jedno, pretože po Goodbye damage mám vlasy také spľasnutejšie a mastnejšie už na druhý deň od umytia. Ale s touto radou mi čisté a hebké vlasy vydržali o deň dlhšie. Určite odporúčam slečnám, ktoré majú vlásky so sklonom k rýchlemu masteniu. Aj keď napríklad, ak trpíte zlozvykom, že si vlasy stále chytáte a prehrabujete, ako ja :D, tak potom sa zamastia aj tak. :D Ale to už je môj problém. :) Vôňa týchto produktov je príjemná, svieža, šampón dobre pení, ale bez použitia kondicionéra sa ťažko vlásky rozčesávajú, takže odporúčam určite aspoň kondicionér. V tejto rade je ešte k dispozícii aj maska, ktorá sa netradične používa ešte na začiatku pred šampónom, takže tú by som ešte chcela určite skúsiť, a potom ako som spomínala, sa predáva ešte suchý šampón v spreji, takže myslím, že s celou touto radou sa môžete s mastnými vláskami úplne rozlúčiť. :) 
Objem: 400ml šampón, 200ml kondicionér
Cena: 4,50€ šampón, 2€ kondicionér


Máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov? Čo na ne vravíte? Chodíte nakupovať kozmetiku do Dm-ky, alebo navštevujete radšej inú predajňu? :) 

Teším sa na všetky vaše komentáre. :) Majte pekný deň. :)


*Chcela by som sa vám opäť veľmi pekne poďakovať za skvelú podporu a stúpajúci počet odberateľov blogu. :) Veľmi si to vážim ! :) Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" . :)


*Veronika

28 komentárov:

  1. Ja mám k takýmto hubkám nedôveru. Tiež som ju mala, no pride mi to ako semenište baktérii. Ano viem, treba to vždy vyumývať a vysušiť, no aj tak mi to nepride také hygienické, ako ked si vytiahnem čistý kozmetický tampon z balíčka a tým si vyčistím tvár.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chápem, a samozrejme s jednorazovým tampónikom je to určite lepšie, ale ja som nikdy nemala skúsenosť s nejakým vyhádzaním alebo niečo podobné..ak to spozorujem, určite ju vyhodím :) ale používame veľa aplikátorov a hubiek opakovane, takže zatiaľ to nejak neriešim :)

      Odstrániť
  2. Ja mám tiež doma takú hudbu, ale ako píše Zuzka nadomnou, mám ju síce rada, dobre sa používa, aj má tú šnurku, aby nebola niekde pohodena a sadal na nu prach.. ale tiež mám pocit, že sa vnutri možu nejako usadzat nejake bakterie alebo čo. :-D Inak ten lesk má úžasnú farbu. :)
    Na mojom blogu tiež prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to možné, ale ja nad tým nejak zatiaľ nepremýšľam pokiaľ sa mi nikdy nič zlé nestalo :) napríklad aj na tom lesku na aplikátori sa to môže tvoriť, alebo na hubke na sprchovanie atď... :)

      Odstrániť
  3. Po tej konjakovej hubke sa už budem musieť pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten sampon a balzam od Elseve sa.chystam vyskusat aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Matný lesk na pery a Elseve pôjdem určite omrknúť. Vyzerajú lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten šampon a kondicionér od Elseve už jsem si pořídila, jsem vážně zvědavá, jak se bude mým vlasům zamlouvat, ještě si chci pořídit masku a suchý šampon, ať to mám kompletní.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná rudá barva bude vypadat na rtech určitě božsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rúž má úžasnú farbu, pozriem sa po ňom. Hoci tá cena je fakt vysoká :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :( trošku to prehnali...myslím, že od Bourjois sú takéto ceny leskov

      Odstrániť
  9. Děkuju za tenhle článek! Já veškeré novinky v drogerií většinou naprosto míjím, tak jsem ráda, že teď vím, na co se konkrétně v DM zaměřit :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za máličko :) ja idem tiež prevažne po stáliciach, ale takto sa mi to zapáčilo :)

      Odstrániť
  10. Pokukovala som po Vivid Matte Liquid, ale odradila ma cena a ďalší produkt na pery mi fakt vlastne ani netreba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ani mne :D už mám tých leskov a rúžov toľko :D a chápem ,lebo tá cena je vysoká, bežne si tiež takéto drahšie veci nekupujem

      Odstrániť
  11. Krásný nákup! :) Na Vivid Matte jsem se těšila od chvíle, kdy je ohlásili, takže se určitě půjdu podívat, jaké mají :) A děkuji za tip na šampón a kondicionér, už je mám doma ♥ Voní opravdu příjemně, a Goodbye Damage mi vyhovoval pár dní a také jsem měla vlasy hrozně rychle mastné :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. o tej hubke rozmyslam dlhsie a neviem sa rozhodnut a tak isto beauty blender od ebelin ach tazky to zivot, a matne ruze konecne nieco co milujem :D
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja mam hubku ale z tigru a neviem skušala som ju iba jeden krát ale ja som strašny lajdak čo sa tyka čistenia pleti až sa za to hanbím!
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Matné rtěnky a lesky na rty mám moc ráda. Nedávno jsem si pořídila rtěnku od Bourjois - temně fialovou barvu a nedám na ni dopustit. Hezky drží :)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty jo, úplně mě zaujala ta houba, to teda čučím, nikdy jsem nic podobného neviděla, úplně mě to dostalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. miluji takové novinky za určitý měsíc :)), ten lesk vypadá skvěle, jsem posedlá červenou, určitě ho vyzkouším! Taky se mi velmi líbí ten šampón, vypadá skvěle :-)! Když jsou vlasy hebké po něm, to zní úžasně a stojí za vyzkoušení :-)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. úžasné produkty, ten lesk by som brala hned!
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť