nedeľa, 2. októbra 2016

Novinka v makeup-och : Yves Rocher - Pure Light :)


 Ahojte :)

Na niektoré recenzie na mojom blogu sa teším "menej", a na niektoré tak veľmi, že sa neviem dočkať toho, kedy článok zverejním. :) Stáva sa to väčšinou vtedy, ak ide o produkty, o ktorých by som rada povedala každému, aby si ich kúpil, lebo sú najsuper, alebo nech si ich nekupuje, lebo je to katastrofa. :)  I keď teraz pôjde o také niečo medzi, a bude ma zaujímať hlavne aj váš názor. :)

Určite ste postrehli, že na trhu sa začali objavovať nové typy makeupov, takzvané "cushion" makeupy.  Ide o makeup "vankúšového typu", ktorý je v balení podobnom ako púder, aplikuje sa hubkou takým spôsobom, že tým, ako hubku jemne zatláčate na vankúšik, uvoľňuje sa makeup, ktorý je v hubke nasiaknutý. Snáď je to pochopiteľné z môjho opisu. :D


Mňa tento nápad veľmi zaujal, a preto som hľadala makeup, ktorý by som skúsila. A keďže som sa nedávno zaregistrovala na Yves Rocher v kamennej predajni, kde mi nabalili prvýkrát plnú tašku kupónikov, katalógov a vzoriek, tak som hneď jeden kupón so zľavou využila aj na tento fluidný makeup Pure Light. Netušila som, že už aj Yves Rocher vyrába takýto makeup v hubke. :)


Prvým problémom bol výber správneho odtieňa makeupu. Na výber bolo asi zo 6 odtieňov, v ktorých som celkom blúdila. Nakoniec som sa rozhodla pre odtieň Beige 300, a spravila som miernu chybu, pretože je dosť tmavý. Na ruke mi to tak neprišlo, ale keď som si ho prvýkrát dala na tvár, cítila som sa ako po solárku. :) Takže moja rada pre vás: Kupujte si odtieň presne podľa farby pleti, prípadne bledší, nikdy nie tmavší,nevyzerá to dobre. :)

Čo sa týka samotného makeupu, musím pochváliť balenie. Jednoducho sa otvára stlačením "tlačítka" takže si nevylámete nechty, v hornom poschodí je hubka na nanášanie makeupu, a pod ochranným krytom sa nachádza samotný makeup. Nesmie chýbať ani zrkadielko, ktoré nie vždy používame, ale neurazí. :)

Nevýhodu vidím v samotnej hubke na nanášanie. Na prvý pohľad vyzerá veľmi pekne, ale pri aplikácii mi na pleti vôbec nevyhovuje. Je taká pevná, tvrdá, a nepôsobí ani ako hubka, ani ako labutienka...aplikácia s ňou teda nie je ani jednoduchá, ani príjemná. Prijala by som radšej niečo jemnejšie,vláčnejšie, s čím by som si aplikáciu makeupu užívala.

Makeup je v hubke zapracovaný dobre, nijak sa nevylieva, vyjde iba pri pritlačení hubkou na vankúš. Avšak to je tiež také dvojsečné, pretože mne sa napríklad podarilo viac zatlačiť na okraj, a zašpinila som si makeupom okraje obalu aj vrch hubky...chce to asi viac cviku, alebo nanášať si makeup po menších množstvách.

Výrobca tvrdí že: "odtieň pleti je prejasnený a rysy tváre vyhladené", čo môžem potvrdiť. Po dlhej dobe som použila makeup, po ktorom pleť ostala naozaj jasná, lesklá a hladká. Ak máte rady takýto finish makeupu, tak budete určite spokojné, pretože nepôsobí ako taká matná hustá maska, ale viac prirodzene. To je trošku ale na úkor krytia, pretože takýto ľahký makeup nezakryje nedostatky, ale iba pleť zjednotí, a je vhodný pre slečny a ženy s nie tak problematickou pleťou. Ak by som navyše mala aj svoj správny odtieň, tak by som asi prežila aj tú horšiu aplikáciu, pretože výsledok je celkom príjemný. To je už ale môj problém. :)

 (Na fotke som použila čisto iba makeup, bez zafixovania púdrom, aby ste videli, aký efekt jasnej pleti makeup Yves Rocher - Pure Light vytvára.)

Treba si ešte dávať pozor pri aplikácii makeupu okolo obočia, pier a očí, pretože s priloženou hubkou sa ťažšie rozotiera do stratena, a mne sa napríklad stalo, že som pri kútikoch oka mala také hrubšie nerozotreté miesta. Určite sa s týmto makeupom viac pohráte, než prídete na to, ako ho správne aplikovať. :) Ja už premýšľam, za akú hubku vymením tú pôvodnú, prípadne, že ho budem rozotierať svojim klasickým štetcom. :)

Pre mňa je tento makeup taký 50:50...na jednej strane sa mi páči jeho konzistencia a výsledok na pleti, na druhej strane aplikácia je trošku nepríjemnejšia. Ak by som si kupovala ďalší takýto makeup, tak si budem dávať veľký pozor na to, aká hubka je k nemu pribalená. :)


Skúsili ste už takýto "cushion" makeup? :) Ako ste spokojné? :) Poradíte mi aj iný s lepšou hubkou? :) 

Majte krásny zvyšok víkendu! :)


*Veronika

8 komentárov:

  1. Na pohled se mi moc libi a vypada skvele, ale o trosku lepsi na zaklade recenzi mi asi prijde Loreal :/ tak uvidim, jestli nejaky zkusim, nebo odolam.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá recenze :) Tento typ makeupů jsem nezkoušela, a asi ani nevyzkouším, protože jsem všude četla, že je určený spíše na suchou, nebo normální pleť. Také mám raději více krycí makeupy, takže toto není nic pro mě. Přesto se mi líbí, jak je vymyšlený princip :) A myslím, že vypadá moc hezky :)♥


    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nejak tieto cushion makeupy nevyhľadávam. Staré dobre tekuté sú moje naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektná recenzia, inak po takomto make upe pokukujem uz dlho, myslela som si svak, ze ich zatial vyrabaju len korejske znacky, takze asi sa coskoro pojdem pozriet do Ives Rocher :). Inak aj ja som ta velmi rada spoznala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za takto skvelo spracovanú recenziu, myslím si, že by mi na ňom nevyhovovali rovnaké veci ako tebe... Ale aj napriek tomu ma tento makeup veľmi zaujíma a chcela by som ho vysúšať :)
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento makeup ešte nepoznám, ale som na tom podobne ako ty, na tie dobré recenzie sa teším ale tie negatívne ani nemám chuť písať...

    OdpovedaťOdstrániť