nedeľa, 9. októbra 2016

NOVINKA: Podľahli ste už CHOKERS mánii? :)

Ahojte :)

Ani si nespomínam, či som doteraz na blog pridala príspevok, ktorý sa netýkal kozmetiky. :) Myslím, že okrem takých úletov ako "10 čudných faktov o mne" a pod., sa každý článok nejak dotýkal makeup-u a kozmetiky. Dnes to bude inak, pretože by som sa s vami chcela podeliť o názor na novinku, ktorá sa nám už nejakú dobu objavuje v obchodoch, a sú to takzvané chokre, alebo po slovensky "škrtiče", čo podľa mňa znie dosť brutálne, na to o čo vlastne ide, takže tomu budem naďalej hovoriť chokre. :)

Ja som prvýkrát tieto tesné retiazky spozorovala v dlhšom prevedení, ako šnúrku, ktorú ste si zaviazali okolo krku, a potom ešte visela až dajme tomu po dekolt. V tej podobe sa mi to veľmi nepáčilo, a zapáčili sa mi až tieto chokre iba okolo krku. Už dávnejšie predtým, ako boli k dispozícii v obchodoch, som robila to, že som si svoje klasické retiazky zapínala úplne na tie posledné očká, aby boli čo najkratšie, pretože sa mi páčilo, ak bol prívesok niekde v polohe medzi kľúčnymi kosťami. :) Takže toto bola pre mňa jasná voľba, že si nejaké musím kúpiť. :)


Vyberala som v obchode Stradivarius, kde mali celkom slušný výber, od takých klasických čiernych stúh, až po takéto jemné retiazkové chokre. Povedala som si, že toto je také niečo medzi, a že to nebude vyzerať tak "vulgárne", ak pôjde o zlaté jemné retiazky s príveskom.

Za tieto 4 chokre som zaplatila 7,95€, čo je úplne super. Prvý zhora je na bavlnenej šnúrke a v strede má zlaté koráliky, druhý je tiež na šnúrke s príveskom, tretí je prepletený čiernou bavlnkou s malinkým príveskom, a štvrtý je s medailónikmi (môj najobľúbenejší). :) 


Veľmi sa mi páči to, ako jemne pôsobia, aj napriek tomu, že ide o chokre, ktoré väčšinou pôsobia "drsnejšie". Veľkou výhodou je aj to, že vzadu sa klasicky zapínajú ako retiazky, a navyše majú aj dosť dlhú zapínaciu časť, takže ak si nechcete choker zapnúť úplne tesne ku krku, tak si ho viete posunúť najďalej, a dostane sa presne na to miesto medzi kľúčnymi kosťami ako som spomínala. Je to veľká výhoda, a mnohé chokre to nemajú, a tak si musíte hneď zvyknúť na ten pocit, že máte niečo tesne pri krku. Pre mňa to bolo dosť zložité zo začiatku, pretože je to taký nezvyk mať niečo tak tesne. Dokonca keď hýbete hlavou tak sa to tak šúcha o krk, a teda neviem, mne to nebolo až tak príjemné a nosím ich ďalej "od krku". Pri týchto zo Stradivarius musím pochváliť aj pekné logo husľového kľúča na konci retiazky. :)


Čo vravíte na choker mániu vy? :) Podľahli ste, a máte už nejaké kúpené, alebo sa vám to nepáči a neviete si predstaviť nosiť niečo tak tesne pri krku? :)
Určite sa podeľte o váš názor v komentároch, som veľmi zvedavá. :)


Majte krásny a úspešný týždeň ! :) :-*

PS: ospravedlňujem sa za nezaostrené fotky, ale môj foťák už asi dožíva... :(

*Veronika

24 komentárov:

  1. Fíha , že škrtiče :))) nápad perfektný , aj to vyzerá krásne .. teraz idu naozaj do módy tieto veci tesne na krku .. jedine ten materiál by som videla ako riziko ,
    Keď sa osucha, alergie a pod ..
    Ale jasneze človek nebude kvôli jednej sezóne kupovať zlato :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak s tým ja nejak nemám problém, a kupujem si len bižutkové veci :)

      Odstrániť
  2. Veľmi sa mi tento trend páči, ale zatiaľ som mu nepodľahla. Nie som veľmi na doplnky.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sú krásne, takéto som dokonca ešte nikde nevidela :) A áno, už aj ja som im podľahla a pár ich mám doma :D
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež nie :) a bola som prekvapená, že sú aj takéto jemnučké :)

      Odstrániť
  4. jééj tie sú krásne..áno áno podľahla a dokonca som sa na ne dívala práve v stradivariuse..len mi bolo ľúto dať za ne 10€ :(( ale tak..teraz budem asi ľutovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stále sa po ne môžeš vrátiť ;) haha, však sú super :)

      Odstrániť
  5. Musím říct, že tento trend mě obešel dlouhou oklikou a ještě se ke mně nedostal :( Nevím, nějak se mi to nelíbí.. Přesto ty tvoje opravdu vypadají o něco něžněji :) Já bych si na to prostě nezvykla :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som si to myslela, ale nie je to až také ,pokiaľ si to zapneš volnejšie,prípadne si kúpiš také stuhy,alebo niečo mäkšie...toto je predsa len tvrdšie,kovové...

      Odstrániť
  6. Ja ich milujem a tieto sú úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerajú veľmi pekne, ale mňa by isto skracovali a to ja nemám rada. Preferujem skôr dlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ako sa volajú také, ale sú aj tie dlhšie šnúrky, ktoré sa síce zaviažu tesne pri krku, ale potom ešte visia :)

      Odstrániť
  8. sú krásne a za veľmi dobrú cenu :) čakala som, že v kamenných obchodoch budú viac predražené

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si vyrobila choker zo stužiek, ale tieto sú teda nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký stužkový by som si chcela ešte kúpiť :)

      Odstrániť
  10. Já teda nejsem uplně příznivcem tohoto trendu, nebo resp, nedokážu si jej na sobě dost dobře představit.....ale člověk nikdy neví :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všetky sú krásne :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tieto sa mi páčia oveľa viac ako tie, čo sa vrátili z 90tych rokov :D neviem si na to zvyknúť, že som to nosila ako 9 ročná a teraz je to trendy :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chokery se mi moc líbí. A líbí se mi i ty "vulgární" černé atd. Doma jsem si jeden zkoušela z černé stuhy udělat. Tahle varianta je také moc hezká. Začínám nad nimi přemýšlet, protože by to byl super dárek pro spolužačku, která má ráda tyto jemné šperky. Děkuji za tip a za tvůj komentář u mě na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť