sobota, 29. októbra 2016

Mary Kay - gélové duo očné linky ! Recenzia + Líčenie :)

  Ahojte :) 

V dnešnom článku vám poviem niečo o prvom produkte, ktorý som si priniesla z nedávneho predstavenia noviniek kozmetiky Mary Kay, o ktorom ste si mohli prečítať v TOMTO príspevku. :) Najviac ma z pomedzi noviniek zaujalo práve toto duo gélových očných liniek, a tak som sa pustila do ich testovania. :)

Tieto očné linky patria do limitovanej edície Runway Bold, ktorá bola inšpirovaná kovmi a metalickými farbami, ktoré budú hitom tejto jesene a zimy. Tu konkrétne v Dramatic Gold nájdeme odtiene 2 drahých kovov: zlata a bronzu, ktoré navyše obsahujú aj malé trblietavé čiastočky, ktoré vyčarujú krásny pohľad a zvýraznia farbu očí. :)


Balenie týchto liniek je naozaj netradičné a prepracované. Vo vrchnej časti v uzávere sa nachádza štetec, ktorý je veľmi príjemný, mäkký, a dá sa s ním spraviť aj tenučká aj hrubšia linka, podľa toho, ktorou stranou si ho otočíte. Ja som z neho mala spočiatku obavy, pretože viete aké "kvalitné" sú vždy tie pribalené aplikátory. Avšak bola som milo prekvapená, že tento štetec spĺňa svoju úlohu. :) 


Po otvorení vrchnáčika nájdete na polovičku rozdelenú nádobku, s dvomi odtieňmi liniek. Mňa najviac a hneď zaujala tmavšia bronzová, a preto som ju ani nestihla odfotiť ešte pred použitím (pardon :) ). Čo sa týka konzistencie liniek, sú neskutočné! Zistila som, že takéto gélové, až by som povedala, že penové zloženie, mi veľmi vyhovuje. Dá sa s ňou krásne pracovať, dokážete si naniesť aj jemnú, ale aj silnejšiu vrstvu, slúži ako očná linka, ale tým, že je taká penovejšia, tak aj ako očné tiene, dá sa pekne tieňovať do stratena...no ja som z nej nadšená! :) A ako bonus sú už spomínané trblietky, ktoré mi krásne zvýraznia farbu očí. Zatiaľ som linku skúšala použiť iba ako linku :D (fotky líčenia, si môžete pozrieť na konci článku :) ), ale určite si ich viem predstaviť aj ako očné tiene, aj keď treba dávať pozor, aby sa nezliezli do jednej čiary, čo si však nemyslím, že sa stane, pretože výdrž týchto liniek je 100%-ná. Už ako ich nanášate tak veľmi rýchlo schnú a držia tak ako ich nanesiete, celý deň. :) Nemusíte sa báť drolenia, opadávania, a otláčania už vôbec nie. Čo je ale potom na úkor odličovania, pretože klasickou micelárkou sa trošku "narobíte", aby ste ich dali dolu. :) Je lepšie používať dvojfázový odličovač očí, s ktorým idú linka, aj trblietky krásne dolu. :)


Na fotke môžete vidieť, ako sa dá pribaleným štetcom vytvoriť tenká, ale aj hrubšia linka. Napravo je zlatý odtieň a naľavo bronzový, ktorý som použila aj vo svojom líčení, pretože myslím, že zlatá by pôsobila tak Vianočne. :D Táto bronzová je krásnou náhradou klasickej čiernej linky, pretože nepôsobí tak tvrdo, a na bežné každodenné líčenie si myslím, že je veľmi vhodná. :) Môžete ju kľudne skúsiť aj napríklad v kombinácii s matnými očnými tieňmi. 


Ja som zvolila iba linku, aby bola v hlavnej úlohe a vynikla. Taktiež obočie som zvýraznila iba jemne tmavšou hnedou farbou, a na pery som použila matný Lip butter. Myslím si, že na bežné nosenie, ak máte takúto výraznejšiu linku, tak potom už to netreba inde preháňať. :) Samozrejme na nejaké Vianočné líčenie, ktoré určite počas toho obdobia spravím, si ju viem predstaviť aj v kombinácii s červeným rúžom. :)

  
Tieto duo gélové očné linky, a všetky ostatné produkty limitovanej edície Runway Bold môžete nájsť na tejto stránke Mary Kay. :) Ja vlastním ešte paletku očných tieňov z tejto rady, a určite bude aj s ňou čoskoro na blogu líčenie. :)


Ako sa Vám táto novinka od Mary Kay páči? Používate aj takéto netradičné očné linky, alebo dávate prednosť klasickej čiernej? A čo konzistencia - máte radšej tekuté, gélové, vo fixke...? :) Teším sa na všetky Vaše komentáre. :) 

 Majte ešte krásny víkend ! :) 

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

23 komentárov:

  1. Jeeej tak tebe fakt svedčí! Som zvedavá, ako pôjde k mojim modrým očiam. A ja odkedy som začala používať gélové linky, tak iné už vôbec nepoužívam.. Mary Kay mala asi pred rokom a pol cca v ponuké gélové linky čierne a tie sú top, mám ešte jedno balenie v zásobe, pretože pri líčení aj iných ich používam nonstop :) Škoda len, že neostali v stálej ponuke :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som zvedavá, ale ty určite niečo skvelé vyčaruješ na očiach :)
      som prekvapená, ako sa s nimi naozaj jednoducho a krásne linky kreslia :) aj tie čierne musia byť naozaj top :)

      Odstrániť
  2. Waw tie linky su super, Take pekne farby a ako precizne namalovane🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linky vypadají opravdu skvěle a moc ti sluší :) Já zatím používala vždy jen černé a nejraději mám tekuté, i když gelové jsem zatím žádné nezkoušela, tak nemůžu porovnat :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj ak budeš mať možnosť, pre mňa to bolo sto a jedno :)

      Odstrániť
  4. Linky vyzerajú fakt zaujímavo. Gelové linky nosím veľmi rada a pomerne často, no vždy len čierne. Tieto netradičné ma celkom lákajú :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takže 1) máš krásné obočí, 2) ty linky jsou vážně pecka
    Já osobně mám se značkou Mary Kay jen malou zkušenost. Zkoušela jsem pár paletek stínů, ale velmi špatná pigmentace (s bází by to možná šlo, ale i tak mě moc neoslovila). Tyhle linky ale vypadají neskutečně lákavě :).
    littlecapsule

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti pekne Veronika :)))
      tak som zvedavá, ako sa mi bude líčiť s paletkou z tejto rady, ale myslím, že som sem nedávno dávala líčenie s Metro modern paletkou a tá mala teda pigmentáciu až moc :D

      Odstrániť
  6. Tie linky sú božské ! Presne ako píšeš , vydržia dlho , stetcek tiež prekvapil v dobrom :) inak ta bronzová farba je skôr taká khaki by som povedala , ale
    O to lepšie ! Chválim licenie , nanesené na milimeter presne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je to taká trošku aj do zelena,khaki..preto mi tak pekne vyťahuje zelenú farbu očí :)
      ďakujem pekne aj za pochvalu :-*

      Odstrániť
  7. tá linka má super farbu :) a vieš si ju aj pekne spraviť :) tiež to tak rada nosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty sa proste líčiš krásne za každých okolností ♥ Krásne linky, ja som si gélovky úplne zamilovala ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *

    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dekorativku od MK jsem nezkoušela. Měla jsem pouze jeden mini krém na ruce :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na očích vypadají moc krásně! Já s linkama moc neexperimentuji, ale těmto bych se vůbec nebránila. :)
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovedaťOdstrániť