utorok, 18. októbra 2016

Jesenné líčenie s Maybelline Vivid Matte Liquid :)

 Ahojte :)

V poslednom článku o novinkách z Dm-ky, ktorý si môžete prečítať TU, ste mohli nájsť aj tento skvelý nový matný lesk na pery od Maybelline - Vivid Matte Liquid v odtieni 35 Rebel red. Viaceré z vás na neho reagovali veľmi pozitívne, z čoho som sa nesmierne tešila, a hneď v tomto článku som pre vás pripravila líčenie, v ktorom je Vivid použitý, aby ste videli, akú  má neskutočnú farbu. :)

 Líčenie očí som ladila do jesenných farieb, keďže sychravé upršané počasie je už v plnom prúde. Napriek tomu, pery budú s týmto Rebel red leskom výrazné a žiarivé. :) A to sa mi páči, pretože prečo si aspoň neoživiť deň, a nezlepšiť náladu pozitívnymi farbami na oblečení, na perách, alebo na nechtoch. I keď určite viete, že rovnako milujem aj tmavé, bordové odtiene. :)


Na oči som použila kombináciu zlatej, hnedej, a do vnútorného kútika ružovo-oranžovej farby. Napriek tejto farebnosti, som sa snažila, aby tiene veľmi "nekričali", a tieňovala som ich do stratena. Ako spodnú linku som použila rovnaký hnedý tieň, ako na vrchné viečko. Na hornú linku som použila klasickú čiernu ceruzku, ktorú som taktiež rozotrela smerom hore do očných tieňov, a posunula som ju trošku aj von z oka, ako klasickú linku. Tým, že je iba takáto ceruzková, a nie tekutá, tak nepôsobí na oku tak výrazne. Nakoniec som na riasy naniesla čiernu maskaru. Obočie som doplnila mojim miláčikom od L´oréal Brow Artist Maker, ktorý môžete vidieť všade na blogu :D,  alebo na mojom Instagrame, TU. :)


Na pleť som použila môj stále obľúbený makeup L´oréal True Match v odtieni 3, ktorý si neviem vynachváliť či už v lete, alebo v zime, pretože sa skvele prispôsobí pleti. Na kontúrovanie som použila novinku v mojej kozmetickej zbierke, Avon Glow - bronzujúce perličky v odtieni Warm, o ktorých vám tiež asi niekedy napíšem recenziu. :)


A to najlepšie na záver, matný lesk na pery Maybelline Vivid. :) Má krásnu žiarivú červenú farbu, s oranžovým nádychom, ktorý ma proste dostal! :) Skvele sa nanáša, je dlhotrvácny, na perách ho takmer necítite, nevysušuje, keďže nie je tak typicky matný, a stal sa mojim veľkým obľúbencom z pomedzi všetkých matných rúžov, ktoré momentálne mám. Nebyť vyššej ceny, ktorú má, tak by som si už kúpila asi všetky odtiene. :) 


 Aké líčenie volíte na tieto jesenné dni Vy? :) Máte radšej tmavšie odtiene, alebo sa aj v jeseni nebojíte žiarivých tónov? Už ste sa boli pozrieť na nový Maybelline Vivid Matt Liquid? Alebo už hneď aj nejaký vlastníte? :)

  Majte sa krásne :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii Friends, tlačidlom "Sledovať" :)

*Veronika

21 komentárov:

  1. Maybelline Vivid Matt Liquid mám ešte z Krakowa, odtieň Nude Flush, a bolo to pre mňa obrovské sklamanie. Trvácnosť ? O tej sa nedá hovoriť, nie to ešte o matnom efekte. Za mňa neskutočné sklamanie. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma mrzí :( ja si ho nemôžem vynachváliť, ale tak každému sedí niečo iné :) mne sa páči, že nie je až tak matný, pretože potom príliš nevysušuje, ako som písala v článku :)

      Odstrániť
  2. Úžasný make up! :) Ja si dávam len riasenku a obšas púder, veľmi sa mi do školy nechce, žiaľ, maľovať :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ťa chápem, lebo ani ja takto nechodievam nalíčená, tiež by sa mi to každý deň nechcelo a nie je toľko času :) ale raz za čas,prečo nie :)

      Odstrániť
  3. Ten lesk se mi na tobě strašně moc líbí :) Myslím, že mi takhle červená nartech nesluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každému sedí iný odtieň červenej, takže aj tebe určite, ak si nájdeš ten vhodný pre seba ;) :)

      Odstrániť
  4. Takéto líčenie ti pristane, veľmi sa mi páčia hlavne oči :) Inak vidíme sa vo štvrtok? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som veľmi rada, že sa ti líčenie páči :)
      jasneee,zajtra sa vidíme, už sa teším ;)

      Odstrániť
  5. pekné líčenie. Pristane ti :) Lesk na pery má pekný odtien a je super že nevysušuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne Zuzi :) aj mne sa páči ten odtieň :)

      Odstrániť
  6. Ta farba je nádherná ... krvavá červená. Zaujal ma velmi tento kusok od Maybelline , ak mali aj nejake jemne ruzove alebo nude , tak hned beriem ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spomínam si ešte na úplny béžový nude, potom taký tmavší ružový a myslím, že ešte nejaký červený tam bol iný odtieň :)

      Odstrániť
  7. Celé je to naozaj jesenné, krásne a jemné♥ Mne síce trošku vadia takéto úplne sýte ruže, viac by sa mi páčil keby bol bordovej alebo takej zase tmavej fialovej farbe, avšak tebe to sekne vo všetkom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne Lianka :) to je práve vždy aj moja dilema, že ísť do bordovej, ktorú milujem, alebo do takejto trošku žiarivejšej :) preto to rada striedam :)

      Odstrániť
  8. Krásné líčení. Moc ti sluší. :) Já mám taky ráda výrazné barvy. A po rtěnce už jsem taky pokukovala, myslím, že si ji v nejbližší době pořídím. :))
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčení je moc hezké! Rtěnka vypadá opravdu moc hezky :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť