streda, 5. októbra 2016

Beauty TIP : Kontúrka v úlohe rúžu :)

Ahojte :)

 Na internete, blogoch a videách môžete nájsť naozaj veľa beauty tipov a trikov, ktoré nám ženám majú uľahčiť líčenie. Mnohé z nich sú také trošku absurdné a smiešne, ako napríklad prikladanie lyžice na nakreslenie dokonalej linky, alebo použitie červeného rúžu na kruhy pod očami a podobné návody, ktoré mne niekedy prídu síce možno užitočné, ale nie až tak použiteľné v každodennej praxi. :)

Ja som sa rozhodla na svojom blogu písať a zaraďovať do sekcie "Beauty Tipy" také články, v ktorých môžete nájsť trošku praktickejšie rady, a hlavným cieľom v nich je, aby ste tieto tipy vedeli použiť dlhodobejšie. :) Tým samozrejme nechcem povedať, že ostatné triky na internete nie sú dobré, ja sama si dokonca rada pozriem videá, kde dievčatá skúšajú či tieto veci naozaj fungujú. Len to mám viac menej pre zábavu, než by som si z toho niečo zobrala a používala v praxi. :)


Dnešný beauty tip bude pre niektoré z vás možno už dávno poznaný a používaný, no verím, že sa nájdu aj také slečny, ktoré tento malý trik ešte neskúsili. :) Ide o použitie kontúrovacej ceruzky namiesto rúžu. :)

Ako určite viete, kontúrka je prednostne určená na obkreslenie pier, aby sme s rúžom nevybehli niekde za ich líniu, a vieme si takto vytvarovať naozaj pekné pery. Často sa ale stáva, že rúž, ktorý použijeme, nie je až taký trvácny, a po čase sa začne z pier strácať. Potom nám ostane na perách len okraj, ktorý sme vytvorili práve na začiatku tou kontúrkou.
 Ja som si jedného dňa povedala, že proste použijem kontúrku na celé pery, a uvidím čo to spraví. :) Na moje prekvapenie to vyzeralo celkom dobre, a tá trvácnosť bola neskutočná! :) I keď sa samozrejme časom otláčala pri pití a jedení, tak sa strácala postupne z celých pier, a neostávala mi len línia okolo, ale slabla farba na celých perách.


Postup je jednoduchý, a ak si zvolíte dobrú kontúrku, tak máte vyhraté. :) Ja som zvolila kontúrovaciu ceruzku Rimmel Lasting finish 1000 kisess v nádhernom jesennom odtieni 061 wine. Odporúčam vám túto kontúrku všetkými desiatimi, lebo je úúúúúžasná! :) Krásny odtieň, pigmentácia, konzistencia, výdrž a cena okolo 2 eur...čo viac si priať? Jedine tak ďalších 10 odtieňov. :D

Ceruzkou som si klasicky obkreslila okraje pier, tak ako sa to robí štandardne. Odporúčam Vám predtým si pery jemne prejsť balzámom, keďže niektoré kontúrky bývajú suchšie, a mohli by sa vám zadrhávať pri aplikácii, alebo vysušovať a tvoriť hrudky.

  
Po obkreslení okrajov som prešla plynulo na vyplnenie celých pier. Samé zistíte akým spôsobom je to pre vás najlepšie, ale napríklad s touto od Rimmel je to jedna radosť, pretože je taká krémovejšia a ľahko sa s ňou pery vypĺňajú. :) Výhodou je, že sa okraje pier neodlišujú od ostatku, a tak ich nemusíte prekrývať, ale malou nevýhodou môže byť to, že ceruzka má samozrejme menšiu kresliacu plochu ako rúže,lesky, balzámy...a tak to niekedy môže dlhšie trvať. Ale výsledok určite stojí za to, keďže som si za celý deň pery doplnila asi len 2 krát, aj to iba na oživenie farby. Ja som s týmto spôsobom líčenia pier maximálne spokojná, a chystám sa to vyskúšať aj na iných kontúrovacích ceruzkách. :) 


Používate kontúrovaciu ceruzku na celé pery? Poznáte túto od Rimmel? Páčia sa vám takéto vínové jesenné odtiene? Aké beauty tipy používate pravidelne? :) Teším sa na všetky vaše krásne komentáre. :)

Majte krásny jesenný večer :)


*Veronika

35 komentárov:

  1. Také to tak používám, začala jsem s tím ale až někdy v červnu (dřív by mě to asi nenapadlo :D:D). Výdrž je naprosto super, jen mi většinou dost zvýrazní suchá místa.

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, v tom je tá malá nevýhoda..ale napríklad táto tak nevysušuje :)

      Odstrániť
  2. Krásná barva a konturka splnila co měla! Musím to také zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem rada ak sa potom podelíš o fotky v článku :)

      Odstrániť
  3. Krásny odtieň, skvele ti sedí :) Ja kontúrky vôbec nepoužívam, a rúže len občas, strašne mi vysušujú pery, a zatiaľ som nenašla poriadny hydratačný rúž, alebo aspoň taký, ktorý by mi na perách nevadil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je asi častý problém, preto používam vždy aspoň balzám pod rúž, ceruzku atď :)

      Odstrániť
  4. Konturky od Rimmelu mám strašně ráda, jsou jedny z nejlepších z drogerky a je fakt, že konturku si dávám vždycky na celé rty, skvěle to prodlouží i výdrž rtěnky či lesku a někdy mám chuť taky použít pouze konturku :-) Tenhle odstín je krásný, moc Ti sluší a prima tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám asi 5 konturiek, ale akosi ich veľmi málo používam. A tiež niekedy na celé pery :). Táto má krásny odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) tak možno teraz na jeseň začneš viac používať :)

      Odstrániť
  6. Já konturky moc nepoužívám, ale tato má krásný odstín :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je opravdu nádherná barvička! :) Já nemám ani jednu konturku, takže ji ani nemůžu zkusit použít na celé rty :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvela farba a uz to mam zauzivane ray som si kupila jednu konturku ktora mala dokonalu farbu a navyse vacsinou takto farma ma lepsiu vydrz ako niektore ruze
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna farbička! Ja kontúrky nepoužívam, väčšinou sa ráno tak ponáhľam, že som rada, ak stihnem naniesť rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, to môže byť ďalšia nevýhoda, že to trošku dlhšie trvá ako prejsť po perách rúžom :)

      Odstrániť
  10. Ta konturka vypadá velmi krásně, já zbožňuji tyto odstíny, podzimní jsou příjemné a vůbec to vypadá velmi krásně :-)!! Moc to vypadá skvěle :-)! Krásný článek :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti pekne :) som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  11. Nádherný odstín ♥ Také používám konturky jako rtěnky, někdy prostě nenajdu matnou rtěnku v odstínu, který bych chtěla, ale konturku v té barvě mají, takže je to super ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelý článok a krásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taky tak používám tužky na rty, jinak je to nádherný odstín!
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásny odtieň, veľmi sa ti hodí ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vyzerá to super :) tiež som to už tak skúšala naniesť si ceruzku nielen na okraje :) a presne takúto od rimmel mám iba v tmavšej farbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super tip na článok..už aj ja som nad tým rozmýšľala :) ..inak kontúrku používam veľmi rada ako rúž..ale musí mi hlavne vyhovovať konzistencia tej kontúrky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tiež mám rada konturky namiesto ružov :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť