streda, 21. septembra 2016

Yves Rocher: Mandľa & Kvet pomarančovníka

Ahojte :)

Dnešná recenzia bude na veľkú sadu produktov kozmetiky Yves Rocher Mandľa & Kvet pomarančovníka. :) Po dlhej dobe som navštívila obchodík s touto kozmetikou, a rozhodovala som sa, ktorá vôňa by bola pre mňa najlepšia a možno trošku netradičnejšia. A po levanduli a mangu, som sa nakoniec rozhodla pre túto. :) 
Všetky produkty boli darčekovo zabalené, a tak som sa už nevedela dočkať, kedy ich doma rozbalím. Balíček obsahoval 4 produkty tejto rady: 1.) mydlo, 2.) sprchový olej, 3.) sprchový gél a 4.) telové mlieko.

1. Takéto klasické tuhé mydlá už nezvyknem používať, avšak pripomínajú mi časy z detstva, kedy sme používali len takéto klasické. :) Nepoužívam ich hlavne z dôvodu nepraktickosti pri používaní, a radšej mám tekuté mydlá s pumpičkou. Pri tomto sa mi však veľmi zapáčilo balenie, aj znak YR na samotnom mydle. :) Čo sa týka aplikácie, pekne pení a dôkladne umyje tvár a ruky, až tak, že ich jemne vysuší. Ak ste milovníčky takýchto mydiel, tak určite odporúčam. :) (80g)


2. Neviem, či som sa už niekedy stretla so sprchovým olejom. Mala som už suchý olej, telový olej, všelijaký olej...ale toto bola pre mňa novinka. :) A veľmi príjemná. Olej sa používa klasicky ako sprchový gél, možno trošku menej pení, ale takisto sa následne opláchne. Pokožka mi po ňom ostáva hebká, a nie je potrebné použiť telové mlieko, pretože nie je suchá. Čo sa týka vône, celá táto rada má takú špecifickú vlastnosť, že v každom produkte cítite niečo iné, čo prevláda. Tu je to napríklad viac pomarančové a svieže. Vôňu si však užijete iba v sprche, pretože už po nej ju nie je cítiť skoro vôbec. Yves Rocher sa radí medzi rastlinnú kozmetiku, a napríklad tento olej je zložený z viac ako 99% prírodných zložiek. Za mňa tento produkt určite áno, hlavne keď sa ponáhľam a stíham iba sprchu, pretože sa nemusím už zdržovať natieraním telovým mliekom. :) (200ml)


3. Na tento sprchový gél som sa veľmi tešila, pretože v jeho vôni je okrem mandle a pomarančovníka aj gél z bio Aloe Vera, ktorý tam podľa mňa prevláda, a sprchovanie s ním je veľmi príjemné. Má praktickú veľkú nádobu, veľmi dobre pení a je vhodný aj pre relaxačný kúpeľ. Treba sa po ňom však natrieť telovým mliekom, pretože pokožka je po ňom síce čistá, ale málo hydratovaná. Z tohto sprchového gélu sa mi zdá, že vôňa ostáva na pokožke dlhšie ako napríklad z toho predošlého oleja. Gél obsahuje viac ako 98% zložiek prírodného pôvodu. Odporúčam pre slečny, ktoré si rady užívajú aj relax vo vani, ale aj pre také, ako som ja, ktoré máme k dispozícii iba sprchový kút. :) (400ml)


4. Posledným produktom je telové mlieko, ktoré som si veľmi obľúbila. :) Páči sa mi jeho veľké balenie s pumpičkou, konzistencia, ktorá je jemná a jeho extrémne rýchle vstrebávanie. :) Hneď po sprche si ho nanesiem, a môžem sa ihneď aj obliecť, pretože sa behom sekundy vstrebe do pokožky. V tomto telovom mlieku cítim viac asi mandle, pretože je to taká špecifická vôňa, ktorú si musíte ísť "očuchať" osobne. :)  Okrem mandle a pomarančovníka obsahuje aj výťažok z masla bio karité, a viac než 97% zloženia je prírodného pôvodu. Toto telové mlieko určite odporúčam, a mne veľmi dobre sadlo. :) (390ml)


Máte radi kozmetiku Yves Rocher? :) Aké produkty tejto kozmetiky sú vaše najobľúbenejšie? :) Máte skúsenosť aj s týmito z rady Mandľa & Kvet pomarančovníka? :)

Majte sa krásne ! :)

*Veronika

11 komentárov:

  1. Jeej, super! Ďakujem za názor na sprchový olej, píšem na zoznam, musím ho skúsiť! :) ♥
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem zastánce spíš tuhých mýdel :) ale mám teď doma na vyzkoušení jejich sprchové gely Mango + Koriandr a Levandule + Ostružina a musím říct, že ta kombinace vůní je super, sprcháč jako takový lepší průměr :)
    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To všechno vypadá tak nádherně! :) Budu se muset konečně přemoct a do obchodu YR zajít :D

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna recenzia! Sprchovy gel s kvetom pomarancovniku som mala a velmi mi nevonal. Je to silno specificka vona.. ale napriklad ich malinu milujem :) juj musim vyskusat dalsie :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem ještě žádný z výše zmíněných na vlastní kůži nevyzkoušela, ale velice mně zaujal ten sprchový olej, to by bylo něco pro moji pokožku, navíc ta vůně k tomu, to musí být pecka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno vypadá skvěle :) Se značkou Yves Rocher zkušenost nemám, ale třeba sprchové gely mě lákají :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ak to vonia podobne ako ten môj Nuxe peeling, tak to musí byť skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa značka YR láka už nejakú dobu, takže v buducnosti určite chcem čosi vyskúšať. V pvrom rade vďaka za tip, najviac sa mi zapáčil ten sprchový olej, tiež ešte so sprchovým olejom skúsenosť nemám.. ale vyzerá zaujímavo. A telové mlieko musí voňať parádne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nevím proč, ale Yves Roche mě nikterak neočarovala. Žádný produkt se pro mě neukázal jako sympatický, ale hold to je úděl vkusu. Moc hezký článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. produkty vyzerajú krásne, ja milujem mydlá, určite si pre jedno také zájdem :) vďaka za tip

    OdpovedaťOdstrániť