utorok, 13. septembra 2016

Výhra s L´oréal Paris - prvý dojem z výherných produktov :)

Ahojte :)

Aj vy máte niekedy také dni, že máte pocit, že nič nestíhate? Že ešte chcete toho toľko spraviť, a najradšej by ste ani nespali, len aby ste ušetrili trochu času? :) Ja to tak mám od septembra, odkedy sme sa vrátili z dovolenky, keďže som mala v práci viac smien, a keď som aj mala voľno, tak som sa nezastavila, dokonca fotky z dovolenky som si pozerala až dnes,uf! :) Samozrejme, že pri tomto mojom septembrovom zhone neostal veľmi čas ani na blog, a tento príspevok pridávam až po týždni od posledného. A to nehovorím ani o tom, že ledva som si stihla pozrieť nejaké vaše nové príspevky, čo samozrejme musím po dopísaní dohnať. :)

 Dnešný článok bude o produktoch, ktoré mi dnes prišli poštou, vďaka súťaži s L´oréal Paris. :) Ak si spomínate, zúčastnila som sa na ich facebookovej stránke súťaže o najoriginálnejšie festivalové líčenie s novou maskarou Miss Hippie ( môžete si ho pozrieť TU ). Dal sa vyhrať kozmetický balíček alebo telefón, a mne sa podarilo vyhrať práve balíček. :) Teším sa z neho o to viac, že výhercov vyberala porota L´oréal, a nie nezmyselné "lajky" pri fotkách, keďže to je vždy veľmi neobjektívne, a ide skôr o to, kto si zoženie viac známych, ktorí im fotky lajknú. :) A moja radosť trvá až doteraz, pretože produkty, ktoré boli v balíčku sú naozaj "na úrovni". :) 
Ešte poviem, že toto bude taký prvý dojem z produktov, a neskôr, keď ich viac otestujem, vám o nich napíšem viac. :) Bude možno aj zaujímavé porovnať, či sa prvý dojem potvrdí alebo nie. :)

1. Color Riche La Palette lips RED
Produkt, ktorý mi ako prvý padol do oka, je táto krásna zlatá paletka rúžov v odtieni RED. Nedá sa jej vytknúť nič, čo sa týka balenia, pretože pôsobí naozaj luxusne, pekne padne do ruky, a spracovanie je naozaj kvalitné. Obsahuje zrkadielko, malý štetec na nanášanie, ktorý je hustý a jemný, a 6 odtieňov dočervena ladených rúžov. Naše polovičky by asi povedali, že je to šesť rovnakých červených rúžov, ale my očividne vidíme rozdiel. :D Konzistencia týchto rúžov ma na prvý dojem veľmi nezaujala, pretože nie som zvyknutá na paletky rúžov, a ani žiadnu nevlastním. Mám radšej klasické balenia samostatných rúžov, ale pokúsim sa im prísť na chuť, pretože farby sú to naozaj krásne. :)

2. Brow Artist Maker 02 Cool Brunette
Priznám sa, že tento produkt som si musela "vygugliť", aby som vôbec vedela, na čo presne slúži. Vedela som samozrejme, že na úpravu obočia, ale zdal sa mi celkom hrubý na presné vytvarovanie. A veľmi som ho teda ani nenašla, takže budem pátrať ďalej. :) Poprípade mi napíšte do komentárov, či ho máte a ako ho používate. :) Na jednej strane je farba, ktorá sa mi celkom páči, pretože by mohla sedieť k môjmu obočiu, a na druhej strane je kabuki štetček, ktorým by sa farba mala nejak rozotrieť...no neviem. :) 

 3. Super Liner So Couture waterproof Black
Teším sa, že v balíčku bola aj tekutá čierna linka vo fixke, pretože mám momentálne iba jednu. Táto ma zaujala na prvý pohľad úplne tenučkým hrotom, s ktorým sa bude linka krásne tvarovať. Čo ma ale nepotešilo bolo to, že keď som ju skúšala na ruku, tak bola veľmi jemnučká, ako keby nedostatočne "napitá" tej farby. :( Snažila som sa ju aj trošku potriasť, ale výsledok bol rovnaký.

4. Sexy balm 203 Bold Yala Yolo, 103 Sheer As if I
Poslednými produktami z výhry sú tieto dva rúže Sexy Balm. Jeden je v krásnej červenej farbe, ktorú som si hneď zamilovala, a druhý je jemnejší nude odtieň na bežné dni. Páči sa mi ich hrubé vyhotovenie, avšak na aplikáciu to nie je najvhodnejšie, keďže sa s nimi nedá pekne vykresliť tvar, tak si musím pomôcť štetcom a potom pery len vyplním už priamo z balenia. Čo sa týka výdrže, kvality a pigmentácie, to vyskúšam až neskôr. :) Avšak myslím si, že to budú kvalitné a dobré produkty. :)

Na záver by som sa chcela len poďakovať kozmetike L´oréal Paris za možnosť súťažiť, a za krásnu výhru ! :)

Na ktorý produkt by ste si rady prečítali recenziu? :) Používate niektorý z týchto produktov? Aké sú vaše dojmy z nich, ste spokojné? :) A máte rady kozmetiku L´oréal? :)

Dúfam, že sa tu "vidíme" čoskoro. :) Majte krásny večer. :)


*Veronika

22 komentárov:

  1. Gratulujem ku krásnej výhre! Najviac ma zaujali rúže Sexy Balm. Od L'oréalu mám asi radšej vlasovú ako dekoratívnu kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Klaudy :) ja skôr asi tú dekoratívku, to je srdcovka...i keď ako čo :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná výhra :) Konkrétne z týchto produktov nemám ani jeden, ale rada si prečítam recenziu na ten Brow Artist Maker :)
    My Cosmetic Case

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám v hledáčku balzám Sexy Balm a plánuji koupi světlejšího odstínu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé veci :) Mňa zaujali tie Sexy Balm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj veľmi pekná súťaž, mňa zaujali najmä tie rúže v ceruzke, ktoré majú krásnu farbu :) Inak naozaj luxusné produkty

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani jeden z produktů neznám, ale vypadají skvěle! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa by zaujímal sexy balm, rozmýšľala som či kúpiť ale ešte si počkám na viac recenzií :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji k výhře :) Paletka s rtěnkami mi vždycky přišla hrozně zvláštní :D Ale barvy má opravdu pěkné :) Ta ''tužka'' na obočí je fakt zajímavá, taky bych to asi googlila :D Je to celý nějaký tlustý :D U linek se mi moc líbí hrot, ale nemám ráda linky ve fixu, právě proto,že málokteré jsou dobře pigmentované :( Přesto si se vším určitě opět skvěle poradíš a my se budeme kochat krásným líčením :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? :D ani ja paletky s rúžmi nejak nevyhľadávam :)
      a ďakujem krásne za taký milý komentár :) budem sa snažiť z tej linky niečo dostať :D

      Odstrániť
  9. Tak tie linky to je riadny fail, človek by čakal že za tú cenu budú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som bola sklamaná tou farbou, a stále verím, že sa ešte napije :/

      Odstrániť
  10. super vyhra skoda tych liniek ja od lorealu kupujem tu gelovu so stetcekom a ta je spica
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá paletka s rúžmi vyzerá dobre, majú krásne farby! A čo sa týka tej linky, tak to je škoda, že ti dobre nefarbí, pretože pre mňa je to jedna z TOP liniek čo som kedy mala a takto slabučko písala naozaj až na konci :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj je taká top? :( o to viac ma to mrzím, že som ju nemohla skúsiť..no čo už

      Odstrániť
  12. Gratulujem k výhre! Mňa osobne najviac zaujala hneď prvá paletka rúžov, pretože prekvitá krásnymi farbami a je vlastne niečím, s čím sa bežne nestretávam. A tiež som celkom zaťažená na rúže, hehe.

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :) áno, tie farby sú neskutočné :)

      Odstrániť
  13. Gratulujem k výhre! Mňa osobne najviac zaujala hneď prvá paletka rúžov, pretože prekvitá krásnymi farbami a je vlastne niečím, s čím sa bežne nestretávam. A tiež som celkom zaťažená na rúže, hehe.

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Čítam, čítam, a v podstate hodnotíme podobne :) . Ja myslím, že tá ceruzka na obočie bude na také to hrubšie modelkovské dymové obočie, ešte rozotreté tým štetčekom, čo povieš? :). Tá očná linka ma mrzí, musí to byť nejaký zlý kus, lebo tá moja má sýtu farbu.. škoda toho, lebo to kreslí fakt dokonale. Tie sexy balm sú skvelé, ja som si obľúbila ten nude, Tebe pôjde podľa mna super ten červený / podľa minulého článku na večerné líčenie :)) /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je celkom možné :) dnes sa chystám prvýkrát skúsiť ten Brow Artist maker, tak som zvedavá, či mi to vyčaruje modelkovské obočie,hihi :) a áno, linka je asi nejaká chybná, síce teraz po čase trošku chytila farbu, ale nerovnomerne ju doslova vylieva ,takže mne sa s ňou linky nerobia vôbec dobre :( a z balzámikov som si obľúbila oba :))) nude je neskutočne krásny na bežný deň, a červený na špeciálne dni, keď mám chuť na niečo výraznejšie :)
      ďakujem za tvoj milý komentár Lenka :)

      Odstrániť
  15. Jeeej, gratulujem k výhre! Ja som na tú paletku pozerala v drogérii a na jednej strane ju stáále veľmi chcem :D no na druhej strane si myslím, že by mi tiež veľmi nevyhovovala takáto forma rúžov...
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť