piatok, 23. septembra 2016

Taký zaujímavý L´oréal Brow Artist Maker + moje obočie pred a po :)


Ahojte :)

Na túto recenziu som sa veľmi tešila, pretože s podobným produktom na obočie ako je tento L´oréal Brow Artist Maker, som sa ešte nestretla, a rada skúšam nové netradičné produkty. :) Myslím, že aj vás celkom zaujal v minulom článku, kde som vám popisovala prvé dojmy z neho. A to či sa prvý dojem potvrdil alebo nie, si môžete prečítať už v nasledovných riadkoch. :)


Brow Artist je šikovná praktická ceruzka, ktorá je trošku "tučnejšia" ako klasické ceruzky na obočie. Z jednej strany má vysúvaciu "powder finish crayon", čiže ceruzku, ktorou si obočie vyplníte, a z druhej strany je to pre mňa novinka - kabuki štetec, ktorým sa farba rozmaže. :) Najskôr som si povedala, že ako sa dá niečím takým hrubým vykresliť dokonalá línia obočia, ale na moje prekvapenie, sa s ceruzkou pracuje celkom fajn. Treba na to však ísť úplne jemne, žiadne silné ťahy, iba jemne prechádzať ceruzkou po obočí. Taktiež odporúčam začínať nie úplne od začiatku obočia, a neskončiť úplne na konci, pretože tam si farbu nanesiete rozmazaním, práve kabuki štetcom. :) Poprípade si môžete vašim štetcom predkresliť línie, a ceruzkou už len vyplniť. :)

Čo sa týka farby, táto ceruzka je v odtieni 02 Cool Brunette, avšak je to skôr taká farba do šeda, ako do hneda (a to je ešte ten bledší odtieň, pretože druhý je tmavší Dark Brunette). Preto, ak ste zvyknuté na také teplejšie farby, bude na vás tento odtieň pôsobiť až veľmi studeno a "tvrdo". Ja som bola prvýkrát tiež taká ľaknutá. :D No neskôr, keď som si obočie obzerala v zrkadle, povedala som si, že to nie je až také zlé, a je to možno len nezvyk. :) Nakoniec sa mi takéto obočie aj celkom páčilo. :)


Farba, ktorá je v ceruzke, je veľmi príjemnej konzistencie. Nie je suchá, skôr je taká krémová\gélová, má silnú pigmentáciu a dá sa pekne rozmazať kabuki štetcom. Trošku občas vytvára také hrudky, ktoré je potrebné rozmazať, ale chce to len cvik a naozaj jemnú ruku pri aplikácii, pretože ak to preženiete, tak si obočie môžete rovno odmaľovať, lebo sa to už nedá zachrániť (píšem z vlastnej skúsenosti :) ).


Tu už môžete vidieť moje obočie pred a po použití L´oréal Brow Artist Maker. Doteraz som používala skôr takú hnedú farbu, ale ako tak pozerám na tieto fotky, a blížiace sa jesenné počasie, tak asi presedlám na takýto chladnejší odtieň. :) 
Čo myslíte? :) 
 

Máte skúsenosť s týmto produktom? :) Aké produkty na obočie používate vy? A zaujímalo by ma hlavne to, aké odtiene používate? Hnedé,tmavé, bledé, čierne..? :)

Majte krásny víkend ! :)

*Veronika

16 komentárov:

  1. Umíš si obočí pěkně upravit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na obočie používam najtmavší tieň z paletky od Oriflame a fixujem priehľadným gélom od Astor :)
    Toto vyzerá ako zaujímavý produkt, len si neviem predstaviť, ako by som s ním pracovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá vcelku fajn, ale ostanem pri mojej hnedej ceruzke od catrice :) striedam to sem tam s tieňmi, ale ceruzka vyhráva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkt sa mi páči, už som naň pozerala. Vďaka za recenziu. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta vypadá fakt dobře:) musím přiznat, že jsem na toto v drogeriích ještě nenarazila:)

    secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi zaujímavý produkt! Ja na obočie používam ceruzku od Catrice a zatiaľ som spokojná, no rada by som vyskúšala aj iné produkty! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá moc dobře :) asi se jí vydám koupit

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vzhledem k tomu, že než se k nám dostane zahraniční móda, tak už to není in, tak ani já bych se takhle asi neoblékla. Každopádně na těch zahraničních lidech se mi to docela líbí :)

    Podle mě to obočí vypadá naprosto skvěle! :) Snažím se vždycky pečlivě dělat obočí a nikdy z toho nevyjde nic hezkého :( :D :D :D

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéé tak toto je niečo pre mňa! Určite vyskúšam, pretože práve mi dochádzajú tiene na obočie a niečo nové je potreba :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už som ju obzerala páči sa mi ale neviem či by mi stačila na boje bezchlpkove obočie ktoré si výhradne kreslím na kožu. Jooj keby mam tvoje tak ho ani nefarbim záávidim:)) Ja používam Milani gel na obočie Brunette taka tmavšia hnedá, som spokoná.. mala som bledšiu ale vyzeralo to hrozne mala som pocit že na slnku tu farbu ťahá do oranžova,, skôr vhodná taká pre blondíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Řekla jsem si to samé, když jsem tuhle tužku poprvé viděla. Tvá recenze mě navnadila a teď přemýšlím o její koupi! :)
    Pěkná recenze.
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Obzerala som ju už v drogérke, no stále si neviem predstaviť, ako by som s niečim tak hrubým pracovala. Asi je to ale len predsudok, treba vyskúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to vážně dobře, musím po tomto výrobku také mrknout :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť