piatok, 16. septembra 2016

Líčenie s paletkou očných tieňov Mary Kay - Metro Modern :)

Ahojte :)

Dnešné líčenie bude s paletkou, na ktorú som už skoro aj zabudla, že ju mám. :) Ide o paletku očných tieňov Mary Kay - Metro Modern, ktorú som vyhrala ešte dávnejšie vďaka súťaži v kontúrovaní tváre s kozmetikou Mary Kay. :) Dnes som ju zbadala v mojom kozmetickom stojane, a napadlo ma, že s ňou spravím líčenie, a trošku vám ju aj zrecenzujem. :)


Paletku týchto krásnych 4 tieňov mám uloženú v kozmetickej kazetke, v ktorej je magnet, a viete si tam tie paletky a "náplne" vymieňať, čo je super, i keď málokedy miniem a spotrebujem nejaký očný tieň úplne nadoraz. :) 
Metro Modern obsahuje kombináciu matných ale aj lesklých tieňov, sú to naozaj pekné metalické farby, s neskutočne dobrou pigmentáciou. Nie sú to žiadne slabé tiene, ale naozaj sýte a silné farby, s ktorými sa dobre pracuje, keďže sa dajú aj prepájať a tieňovať. Dokážete si s nimi spraviť naozaj dramatické líčenie, ale napríklad s bledým tieňom uprostred, viete oko aj pekne rozjasniť. :) 
Mňa najviac zaujala metalická bronzová farba, ktorá na prvý pohľad vyzerá dohneda, ale je taká premenlivá, pretože v základe má tmavohnedú až čiernu, ale obsahuje aj bronzové trblietky, ktoré pri svetle pekne žiaria. :) Takéto podobné zloženie majú aj modrý a bledý očný tieň, a čím viac ich nanášate, tým sú metalickejšie. :) 
S kvalitou týchto očných tieňov som maximálne spokojná. Vôbec neprášia, nepadajú pod oko a výborne držia na viečku aj bez bázy. :) Túto paletku môžem len odporúčať, a myslím, že na blížiacu sa jeseň, sú tieto chladné farby ako stvorené. :)
Dúfam, že sa vám bude páčiť aj moje líčenie s touto paletkou. :) Po dlhšej dobe som sa líčila takto výraznejšie s chladnými farbami, keďže cez leto som používala veľmi nude odtiene. :)


 Poznáte túto paletku Metro Modern? :) Vlastníte iné paletky alebo produkty kozmetiky Mary Kay? Ako sa vám s nimi pracuje? :) Budem sa tešiť na všetky vaše milé komentáre. :)

Majte krásny víkend ! :) 

*Veronika

18 komentárov:

  1. Jéé, krásné líčení! :) Já mám od Mary Kay jedny stíny a jsem s nimi moc spokojené, mají úžasnou pigmentaci! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa asi väčšina od MK budú takéto silno pigmentované :)

      Odstrániť
  2. To vypadá velmi mile a krásně :-) Já mám strašně ráda takové líčení, sama používám odstíny hnědé především a nude barvu mám pro líčení nejradši :-)! Vypadá to krásně! Mám podobnou paletku, a tato mě laká vyzkoušet :-)!

    https://voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti krásne :) určite nebudeš lutovať :) je ešte k dispozícii v krásnych ružových odtieňoch :)

      Odstrániť
  3. Krásne líčenie, na jeseň ideálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné líčenie! Kozmetike Mary Kay sa stále trochu vyhýbam, priznám sa, nikdy som od nich nič nemala...nejako sa neviem odhodlať k nákupu, vždy nakoniec siahnem po niečom inom...asi by som mala konečne nájsť ''odvahu'' :)
    My Cosmetic Case

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Mary Kay nic nemám, ale po tvých recenzích se to asi změní :) Líčení je krásné, miluji metalické barvy a tobě moc sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš krásne oči a líčenie sa ti podarilo:)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne líčenie. S MK kozmetikou som chvíľu pracovala a ostalo mi po nej pár očných tieňov. Majú dlhú výdrž a peknú pigmentáciu :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je moc hezký líčení :) fakt super http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelý článok :) Líčenie sa ti veľmi vydarilo :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som si ich obľúbila tiež :) Možno mi tam chýba jeden svetlejší / ajkeď je tam ten strieborný /, ktorý by som použila na prejasnenie viečka, a tie tmavšie len do záhybu... väčšinou ešte použijem monotieň od marykay. Ale pigmentácia naozaj super, aj kvalita! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Túto paletku som mala a nevedela som si ju vynachváliť. Je fakt úžasná a najmä dlhotrvajúca :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna paletka, krásne líčenie! Rada sa ním inšpirujem ♥
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť