streda, 7. septembra 2016

Ako zmeniť denné líčenie na večerné? :)

Ahojte :)

Dovolenka a voľné dni utiekli hrozne rýchlo, a ja som sa opäť dnes vrátila do reality, práce a na Slovensko. :) Prekvapilo ma, aké je tu ešte stále teplo, a dokonca hlásia teploty do 30 stupňov aj na najbližších 10 dní, čo je aké super. :) 

Dnešný príspevok som chcela spraviť už dávnejšie, ale zaberá trošku viac času, a preto som sa k nemu dostala až dnes. :) Rada by som vám ukázala, ako pomocou pár zmien, spravíte z denného líčenia večerné. :) Takéto triky vám pomôžu vtedy, keď sa večer po práci chystáte na párty, oslavu...a podobne, a nemáte veľmi veľa času na prípravu. :)

DENNÉ LÍČENIE
Na denné líčenie som použila makeup ladený do ružova, ktorý tvár pekne rozžiari, nie je silný a je na deň ako stvorený. Dobrým trikom na rozjasnenie očí je aj trblietavý biely tieň vo vnútornom kútiku oka, prípadne biela linka. Nepoužívala som žiadne tmavé farby, iba naozaj jemnú čiernu linku očnými tieňmi, vedenú tesne pri mihalniciach. Nesmie chýbať vrstva maskary, a na pery som použila iba jemný ružový balzám, keďže cez deň pijeme/jeme a rúž by sa aj tak po čase stratil. :)


VEČERNÉ LÍČENIE
Z takéhoto jemného denného líčenia, si viete pomocou niekoľkých zmien spraviť naozaj výrazný večerný look. Do vonkajšieho kútika oka som použila matný čierny očný tieň, ktorý som zapracovala do už nalíčených očí. Treba si dať pozor iba na prechody, a poriadne ich štetcom zjemniť. Následne som použila tekutú očnú linku v čiernej farbe, ktorá dodá očiam krajší výraznejší pohľad. Môžete poprípade naniesť ešte jednu vrstvu maskary, alebo umelé mihalnice. A na záver na pery, ktoré sme po celý deň hydratovali balzámom, použijeme výrazný rúž v červenej farbe. :) Viem, že by malo platiť pravidlo o buď výrazných očiach, alebo iba výrazných perách, ale mne sa niekedy páči aj takáto kombinácia výrazných očí a pier. :) Ak k nemu zvolíte už len jednoduchý outfit, tak líčenie krásne vynikne. :)


Aké triky máte Vy na vytvorenie večerného looku po celom dni? :) Riešite to takto, alebo sa radšej úplne odlíčite, a spravíte si večerný makeup nanovo? :)

PS: Opäť sa Vám musím veľmi pekne poďakovať za stúpajúci počet odberateľov ! :) Ešte pred dovolenkou ste ma potešili krásnym číslom 66, a ja sa tak teším z každého nového odberu..:) Ďakujem krásne :-*

Majte pekný a úspešný týždeň :)

*Veronika

10 komentárov:

  1. Väčšinou používam iba denný look pretože večer sa nejako extra nelíčim. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne licenie, strasne sa mi paci na druhom ta tmava kombinacia! Wow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc mám ráda tuto barevnou kombinaci. A nejen u líčení. Sluší Ti to moc :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! Ja to riešim podľa toho, či mám čas a či sa mi chce :D Ak áno, líčim nanovo a a nie, tiež denné líčenie len nejako dotváram :)

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádhera! ♥ Já rozdíl mezi večerním a denním líčení nedělám, mám ráda svojí klasiku v líčení, které se držím :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne líčenie, ja sa väčšinou aj na deň líčim dosť výrazne, takže na večer to neprerábam a ak, tak sa odlíčim a nalíčim úplne nanovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi krásny make up! Naozaj ti to veľmi pristane super!! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já tak nějak nedokážu předělat svůj denní look na večerní.. :) Připadám si po celém dni strašně "upocená" :D, takže já odličuji a líčím znovu... :D Raději pozdě, než bez perfektního makeupu. :D Tvoje proměna z denního na večerní je ale moc pěkná a rozhodně použitelná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné líčenie :) i keď ja nosím aj na bežný deň typ večerného :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť