streda, 28. septembra 2016

10 čudných faktov o mne :)

Ahojte :)

Pre dnešný deň ma napadol článok trošku iný, ako pridávam zvyčajne. :) Aj keď som pôvodne chcela zachovať tento môj blog taký "profesionálny", a čisto len o líčení a recenziách kozmetiky, tak som si povedala, že možno by vás zaujímalo aj niečo také odlišné a nenáročné na čítanie. :) Preto sa s vami podelím o zvláštne fakty z môjho života. :) Som zvedavá, či sa v niektorých nájdete, a pochopíte ma, alebo naopak, budete na mňa pozerať ako na blázna. :) Poďme na to ! :) 

1. Milujem sladké! Každý deň musím mať aspoň kúsok čokolády alebo nejakej sladkosti. Je to už možno závislosť, ale toto by mi nikto nedokázal zobrať, a nikto ma ani nepresvedčí o tom, aby som ho nejedla. :) Na druhej strane, nemám rada sladké jedlá napríklad na obed, ako nejaké väčšie jedlo, ani žiadne sladké jedlá z kysnutého cesta, a vyslovene neznášam také tie svadobné zákusky s maslovými plnkami!!! Dám si poobede nejakú tyčinku,keksík,alebo čokoládu, ale potom už sladké nemusím v nejakej inej forme, dokonca si nedávam cukor ani do čaju,ani do kávy, ani nikde. To mi priam vadí, a doma v skrinke nemám kúpený žiaden cukor už roky. :) 

2. Keď už sme pri jedle a pri chutiach, opakom sú pre mňa štipľavé a pikantné jedlá. To nemôžem ani cítiť, a keď je len napríklad v polievke trochu čierneho korenia, tak ma to neskutočne štípe a nezjem to. Proste cítim štipľavé aj tam, kde podľa iných nie je. :) Ja zase nerozumiem, ako niekto môže vyslovene vyhľadávať pikantné jedlá a vyžívať sa v tej chuti. Brrr :) Mne to vždy spáli celé pery, a potom už necítim chuť toho jedla, ale len že ma páli pusa. :)

3. Všetko prehnane kontrolujem. Určite sa táto choroba nejak volá. :D Proste robím to, že ak si napríklad nastavujem budík na ďalší deň, tak ho asi 10-15 krát v priebehu večera ešte skontrolujem, či ho naozaj mám dobre nastavený, či je hlasitosť akurát, a až potom si poviem že no dobre, už by stačilo. :D Rovnako je to aj vtedy, keď odchádzam z bytu a kontrolujem či som zatvorila okná, zastavila vodu (ak doperiem, tak to kontrolujem tak 5 krát :D ), a či som dobre zamkla, to sa dokážem niekedy aj vrátiť. :D Taktiež si všetko musím písať do diára, smeny v práci mám napísané tam, a ešte v aplikácii, keby dačo. :D Som v tomto až príliš pedant, aby som niečo nezabudla. :)

4. Mám strach z neznámych vecí. Sú typy ľudí, ktorí sa v nových veciach priam vyžívajú, a potom takí ako ja, že sa nových veci stránia. Našťastie na tom nie som tak zle, že by som ich nevyskúšala vôbec, ale napríklad keď sme išli s priateľom prvýkrát na bobovú dráhu, neskutočne som sa bála, ale potom ako som mala za sebou prvú jazdu, tak by ma odtiaľ nedostali. :D Vždy sa mi to nakoniec všetko zapáči, aj napriek prvotným obavám, pretože sa často bojím naozaj hlúpostí. Rovnako je to aj s novými ľudmi, miestami, reštikami, kaviarňami, udalosťami, zážitkami...všetko nové vo mne vyvoláva takú neistotu, a radšej mám také zaužívané veci. Aj keď si potom poviem, že tie nové naozaj stáli za to. :) 

5. Milujem upratovanie. Je to pre mňa aktivita, pri ktorej vypnem, relaxujem a zbavím sa všetkých zlých myšlienok. Niekedy si vyhradím na upratovanie celý deň, pustím si dobrú hudbu a popri tom upratujem s úsmevom. :) Mám rada aj ten pocit, keď vidím ako je všetko pekne upratané a čisté. :) 

6. Som veľmi citlivá na zvuky. Toto je vlastnosť, ktorá mi fakt zhoršuje život. Závidím ľuďom, ktorí takmer nepočujú zvuky v pozadí, alebo to tak neriešia. Ja počujem všetko, od hudby u susedov, ventilátor v kúpeľni, chladničku, rozprávanie vonku na ulici...a to nie vtedy keď sú hlasno, práveže ma viac vytáča, keď je niečo len tak mierne pustené, ale ja to aj tak počujem a nedokážem sa sústrediť na nič iné, iba na ten otravný zvuk. :(

7. Tento fakt súvisí s predošlým, a to je ten, že už neviem koľký rok zaspávam so štuplíkmi v ušiach. Bohužiaľ, už som si na to tak zvykla, že si neviem predstaviť spať bez nich. Vzniklo to ešte dávno, keď som začala pracovať aj v noci, a cez deň som sa potrebovala vyspať, ale išlo to horšie, pretože cez deň je prirodzene väčší hluk. Tak som si ich dávala párkrát, a teraz si ich už dávam každý deň. Jediný prípad, kedy ich nepotrebujem je, keď zaspím neplánovane napríklad poobede pri telke. :) 

8. Keď som bola mladšia, nosila som výraznejší makeup a vyššie topánky. :) Už asi od 14 rokov som si kupovala fakt vysoké "štekle", na ktorých som chodila takmer každý deň, a teraz si to odnášajú moje vybočené palce. :( Aj môj makeup bol vtedy výraznejší, a dodnes si pamätám, že som nosila niekedy oranžové tiene. :D Teraz, čím som staršia, tým sa líčim menej výrazne, prirodzene a aj z topánok mám rada tenisky a nízke topánky, ktoré som dovtedy vo svojom botníku ani nemala. Samozrejme, že láska k vysokým topánkam mi ostala, ale iba príležitostne. :) 

9. Mojim snom je mať svoj vlastný kozmetický salón. Je to taký ten sen, ktorý máte stále v hlave, ale je iba vo fáze snívania. :) Vždy som si hovorila, aké by to bolo skvelé mať svoju malú miestnosť, kde by za mnou chodili zákazníčky, aby som ich nalíčila. Tak možno raz, ktovie... :)

10. Posledný fakt bude trošku sebakritický, ale som prehnane náladová. Ak ste niektorá v znamení rak, tak viete o čom hovorím. :D Mení sa mi nálada zo sekundy na sekundu, a väčšinou pre žiaden podstatný dôvod. Proste mi niekedy tak prepne, a nemám náladu sa ani pol dňa s niekým baviť. Proste mám chuť byť ticho, a keď na mňa niekto prehovorí, považujem to v tej chvíli za najväčšie obťažovanie. :D Naopak, ak mám ja náladu, všetko je super a najlepšie, a vtedy by som oslovila aj každého druhého cudzieho človeka na ulici, a nič mi nevadí. :D Už som raz taká no. :)


Tak ako? Našli ste sa v niektorom bode? :) Dúfam, že po tomto článku nezrušíte odber. :D

Majte sa krásne ! :)


*Veronika

21 komentárov:

  1. Super článok. Tiež som prehnane citlivá na zvuky, občas nemôžem zaspať, lebo sa zameriavam na to, ako hlasno hučí počítač alebo čo robí spolubývajúca vo vedľajšej izbe. A takisto kontrolujem budík minimálne miliónkrát pre Istotu :D No a o sladkom nehovoriac, každý deň mám na raňajky ovocie...

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt?? Takže nie som sama?☺ to si ma potešila teraz☺

      Odstrániť
  2. 3,4,5 a 10!! V tomto som na tom úplne rovnako a som rada, že nie som sama! :D Nech to vyznie akokoľvek čudne, si mi každým článkom sympatickejšia! ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatááá😘😘😘 ako sa teším☺
      A k tej 10., si tiež račica?☺

      Odstrániť
    2. Nie som rak, som blíženec, no s náladovosťou je to u mňa rovnaké :D :)

      Odstrániť
  3. Veronika nechces ku mne chodit upratovat ?:) ja ti za to navarim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne☺ ale pošli jedálny lístok,hihi 😜

      Odstrániť
  4. Skvělý článek, ráda čtu takové :) Zákusky s máslovou náplní taky nesnáším, a také si většinou po obědě dávám ke kávě něco sladkého :D Ale na druhou stranu miluji i pikantní jídla :) Také všechno kontroluji 20x, jen abych na něco nezapomněla. Boty na vysokém podpatku mám ráda také, možná je to dané i tím, že si tím kompenzuji svou výšku :D Ale nosím je jednou za čas, ta bolest nohou po celém dni je šílená :D Doufám, že ten kosmetický salón jednou budeš mít, pokud ano, určitě budeš mít úspěch :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) a aká si vysoká,keď môžem vedieť? :) lebo ja mám 172 a keď si dám vyššie topánky, tak sa cítim až veľmi vysoká :)

      Odstrániť
  5. bod číslo 9 je aj pre mňa ako si napísala..vo fáze snívania :) pekné a také milé fakty..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. verím, že sa nám sny jedného dňa naplnia :) držím ti palce :)

      Odstrániť
  6. 3. je obsedantno-kompulzívna choroba, má to veľa ľudí a ja niekedy tiež, ale našťastie nie vo veľkej miere :D Ale budík každý večer kontrolujem tiež asi 8x :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áááno :D toto je asi také prvé štádium :D ktovie ako to bude, keď budem staršia :D

      Odstrániť
  7. Ja tiež snívam že budem mať svoj kozmetický salón a už si aj zisťujem pomaly veci tak uvidíme či to ostane vo fáze snívania alebo s toho niečo bude. A to s tým zvukom mám aj ja. Od kedy sa mi narodil prvý syn tak počujem všetko. Ale naučila som sa zaspávať aj pri hluku :D

    Discoveringglam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti závidím, lebo mňa ten "hluk" tak neskutočne vytočí, že sa aj preberiem :)

      Odstrániť
  8. Upratovanie mám rada aj ja, len nech to je rýchle a efektívne. :D

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zaujímavé fakty! V niektorých som sa aj našla :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja sa s tebou v ničom nezhodujem! To je smutné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. V jedničce to mám úplně stejně, ale jinak mám vše opačně :D. I když tedy mívala jsem dlouhé období v pubertě, kdy jsem také nedokázala spát bez špuntů v uší a musela si je brát všude s sebou.

    OdpovedaťOdstrániť