utorok, 9. augusta 2016

Starostlivosť o pleť s Mary Kay :)


Ahojte :)

V dnešnom príspevku by som vám chcela ukázať a napísať niečo málo o dvoch produktoch, na ktoré som skoro aj zabudla, a tam kým v nich bolo ešte nejaké množstvo produktu, som ich nafotila a rada sa podelím o moju skúsenosť s nimi. :) 

Ide o 2 produkty značky Mary Kay, určené na pleť : TimeWise pleťová maska a Odličovač očí bez oleja

K týmto produktom som sa dostala vďaka výhre v súťaži v kontúrovaní, o ktorej ste si mohli prečítať TU. :) A som taká rada, že som sa k nim dostala, pretože jeden z nich určite nebude môj posledný. :) 
Chcete vedieť ktorý? Tu je recenzia. :)

1.) Mary Kay pleťová maska TimeWise

Neviem ako vy, ale ja veľmi nepoužívam pleťové masky. Keď si aj nejakú kúpim, tak ju použijem raz, maximálne dvakrát, a potom už sa mi ju nechce dávať. :) Teraz som si ale povedala, že túto vyskúšam viackrát, avšak skončilo to opäť pri prvej aplikácii. Táto maska ma totiž štípala. :( Hneď ako som si ju naniesla, tak som cítila jemné pálenie, a ešte som ju ani nemala na celej tvári, a pleť bola opäť ako v ohni...čo ma mrzí, pretože aj za tú chvíľku sa mi zdalo, že mi pleť pekne zmatnila a keď som si ju zmyla, tak pleť bola taká vypnutejšia, prekrvenejšia a hladšia. :) Maska by sa mala nechať na tvári 10-15 min pre dokonalý účinok, čo teda nemôžem posúdiť. Táto pleťová maska ma nenadchla ani vôňou. Nevravím, že potrebujem mať všetko prehnane vyvoňané a aromatické, ale prijala by som aspoň nejakú sviežu alebo krémovú vôňu. Avšak táto maska tak zvláštne voní ako u lekára, alebo v nemocnici. Pritom akú má bielu farbu, mi to naozaj prišlo ako keby som si dávala na tvár sadru. :D ( Aj partner nebol pri pohľade na mňa veľmi nadšený. :D ) Každopádne, treba skúsiť a posúdiť. Ja mám pleť citlivú a tak ma viacero produktov štípe, a bohužiaľ aj táto maska...Poviem vám ale ešte zaujímavosť, ktorú som sa dočítala: Táto maska obsahuje okrem iných zložiek aj výťažok z kozej slivky. :))) No nie je to milé? :D (získava sa z rastliny Terminalia ferdinandia - ovocie, o ktorom je známe, že má najvyššiu koncentráciu vitamínu C. Množstvo vitamínu C obsiahnutého v 104 ml kozej slivky je 3 000 mg, zatiaľ čo napríklad rovnaké množstvo pomaranča obsahuje vitamín C len 50 mg).
Balenie: Tuba, z ktorej sa maska prakticky vytláča
Obsah: 85 g


2.) Mary Kay odličovač očí Oil-free

Druhým produktom je tento odličovač očí, ktorý je suverénne to najlepšie, čo som kedy mala! :) Nemyslela som si, že niečo dokáže tak neskutočne skvele a hlavne rýchlo ! odlíčiť maskaru, linku a ešte aj napríklad silnejšie očné tiene, keď robím výraznejšie líčenie. Tento odličovač je dvojfázový, a teda má dve zložky, ktoré treba jemne premiešať dokopy. Na počudovanie, ale táto jedna zložka nie je olejová, ako sme zvyknuté pri odličovačoch očí. A to z dôvodu, že okolie očí a oči samotné by nemali prichádzať do kontaktu s olejovými zložkami. Čo mne ako osobe s citlivou pleťou a očami nesmierne vyhovuje, pretože olejové odličovače ma v očiach štípu, navyše nemám rada pocit mastnej pleti, ktorú niekedy zanechajú. Tento odličovač je naozaj neskutočný! V okamihu ako pretrepem obe zložky a nanesiem ich cez praktickú nádobku na vatový tampón, prejde asi fakt 5-10 sekúnd a oči sú odlíčene dokonale! Bez drhnutia, žmolenia...stačí jemne priložiť, chvíľku počkať, a potiahnuť. Ja som asi fakt unesená, ale toto je pre mňa TOP výrobok, aký som kedy mala. :) Určite to nie je moje posledné balenie, a keďže už teraz mám len na dne nádobky, začínam premýšľať o kúpe ďalšieho odličovača. :) Inak čo sa týka vône, tá nie je žiadna. Ani nepáchne, ani nevoní, a to mi vyhovuje. :)
Balenie: plastová nádobka s praktickým aplikátorom, cez ktorý nevytečie zbytočne veľa produktu
Objem: 110 ml



Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? Používate kozmetiku Mary Kay? Ako ste spokojné? :) A aký je Váš naj odličovač očí? :) 

Majte sa krásne ! :)


*Veronika

14 komentárov:

  1. Ja som zatial spokojna s ich dekorativkou, ktoru pouzivam, pletovku som velmi neskusala, odlicovac som vsak skusala na jednom stretnuti s Mary Kay a bolo to strasne vtipne, lebo ta pani mi dala na tamponik len fakt taku kvapocku, ze tak malicko staci na dokonale odlicenie, no samozrejme nestacilo to ani na odlicenie spiraly z jedneho oka:)) Ale ked mi nasledne nakvapkala dalsie kvapky na tamponik, tak uz islo vsetko dole fajn a bez stipania:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som zatial spokojna s ich dekorativkou, ktoru pouzivam, pletovku som velmi neskusala, odlicovac som vsak skusala na jednom stretnuti s Mary Kay a bolo to strasne vtipne, lebo ta pani mi dala na tamponik len fakt taku kvapocku, ze tak malicko staci na dokonale odlicenie, no samozrejme nestacilo to ani na odlicenie spiraly z jedneho oka:)) Ale ked mi nasledne nakvapkala dalsie kvapky na tamponik, tak uz islo vsetko dole fajn a bez stipania:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :) to asi niee...ja dávam normálne množstvo :) ale milé

      Odstrániť
  3. Od Mary Kay jsem měla v minulosti mini krém, jinak nic, ta značka mě celkově nezaujala.

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa tiež dlhú dobu obchádzala, a teraz som do toho vhupla ani neviem ako :) a majú niektoré naozaj super produkty, čo som si nemyslela :)

      Odstrániť
  4. Ja používam od Mary kay peeling na pleť raz za čas, ale inak mám radšej iné značky, za to moja mama používa na pleť len MK :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak každému niečo iné vyhovuje :) ja si myslím,že každá značka má nejaké "dobré" a nejaké "zlé" produkty..ide len o to, vychytať čo nám vyhovuje a čo nie :)

      Odstrániť
  5. Ja som kedysi mala tú masku, ale tiež som pri nej cítila štípanie a mala som po nej úplne suchú pleť a to mám inak úplne mastnú :(
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to zmatnenie páčilo, lebo nebola potom taká mastná, ale zase vysušenie by ma nepotešilo teda :/ tak potom máme asi podobný typ pleti

      Odstrániť
  6. Mám skúsenosť s viacerými výrobkami od MK, konkrétne aj s týmto odličovačom, taktiež som s sním bola veľmi spokojná a zrejme si ho kúpim znovu. Inak mám od nich rada gély na čistenie pleti a produkty z rady Botanical effects.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že je skvelý? :) len cena by mohla byť príjemnejšia :))

      Odstrániť
  7. Mám také velmi citlivou pleť a ať si dám masku jakoukoli, většinou to nedopadá dobře. Nakonec jsem si oblíbila úplně obyčejnou masku od Garnier, která obsahuje zinek a léčí póry do hloubky. Je potřeba ji používat pravidelně a déle, ale hned na poprvé je vidět menší změna :) A hlavně mě neštípe :) Odličovač se mi líbí moc, také nemám ráda olejové odličovače :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great review!
    I'm following you i hope u follow me back
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť