piatok, 12. augusta 2016

Obľúbenci v kozmetike - Novinky :)

Ahojte :)

 Poznáte taký ten skvelý pocit, keď idete do drogérky, a vykuknú na vás nové produkty? :) A ešte ten oveľa lepší pocit, keď sa tie novinky stanú vašimi obľúbencami? :) Mne sa to posledné dni darilo celkom úspešne, a čo nový produkt v mojej zbierke - to skvelá voľba. :) A tak sa z toho teším, pretože sa mi vyvážilo touto radosťou sklamanie, ktoré som zažívala taktiež poslednú dobu, keď som zistila, že moje obľúbené produkty už nevyrábajú...( Neviete prečo prestali vyrábať Affinitone korektor v tekutej forme, ale je iba tuhá stick tyčinka?! Už sa mi naozaj ťažko kupuje tekutý korektor. )

V tomto príspevku budú pre mňa naozaj topky v kozmetike, čo sa týka noviniek, ktoré určite nebudú mojim posledným balením, ale dlhodobými stálicami. :)

 1. Catrice - Made to Stay Highlighter pen 010 eye like!
Takýto nejaký multifunkčný produkt som dlho potrebovala. Rozjasňovač v pere, ktorý budem môcť použiť na akúkoľvek časť tváre. Tento od Catrice je vhodný do vnútorného kútika oka, pod obočie, nad lícne kosti, nad peru...všade, kde potrebujete rozjasniť. Je jemne ružový, ale zanecháva taký zamatový finish, nie iba trblietky, ako to býva niekedy pri rozjasňovačoch zvykom. Má jemne krémovú konzistenciu a drží tak dobre a silno, že ho niekedy aj ťažko odlíčim klasickou micelárkou, takže sa nemusíte báť rozmazania, a toho, že budete mať zachvíľku leskú celú pleť. :) V predaji ho nájdete ešte v takom striebornom odtieni, mne sa ale viac páčila takáto "teplejšia" farba. :)
Cena: cca 5 €


2. L´oréal Miss Hippie maskara black
Túto maskaru som už spomínala v predošlom príspevku pri festivalovom líčení, pretože práve na takéto líčenie bola aj predstavená. Odvtedy som si ju natoľko obľúbila, že ju používam každý deň. :) Nemyslela som si, že niečo nahradí moju obľúbenú Miss Mangu, ktorej balenie som si opakovane kupovala už asi 15. krát :D Ale stalo sa...táto maskara aj z mojich biednych mihalníc urobí krásne predĺžené riasy, nehrudkuje sa, nezlepuje, neopadáva...je jednoducho super. Jediný problém je nalíčiť si s ňou spodné riasy, pretože má hrubší kartáčik s ktorým sa pri kútiku ťažšie manipuluje.
 Cena: cca 8 €


 3. Rimmel Lasting Finish by Kate rúž 56 boho nude
Hneď ako som videla na blogoch články o novinkách Rimmel, vedela som, že aspoň jeden z týchto rúžov si musím kúpiť. To krásne balenie by som musela mať, aj keby mi rúž ani tak nevyhovoval. :D No čo si budeme hovoriť, balenie predáva. :) Našťastie sa to nestalo, a tento rúž v odtieni 56 boho nude sa stal mojim obľúbeným na dni, kedy sa chcem prirodzene nenápadne nalíčiť. Navyše teraz na opálenej pleti krásne ladí, a v spojení s nejakým zlatým líčením je to jedna báseň. :) Určite sa zastavím ešte aj po ďalší odtieň po ktorom som pozerala, ale nepamätám si číslo..bol to taký sýtejší červený. :) Tento rúž ma dobrú výdrž, neostávajú mi z neho po čase iba okraje , čo sa mi stávalo skoro s každým rúžom, a navyše má krásnu vôňu. :) A to balenie, to ba-le-nie! :)))))
Cena: nepamätám si ( 4-5€ ? )


 4. Garnier Ultra Doux šampón a balzám Délicatesse
Radu Ultra Doux som si obľúbila už dávnejšie. Sú to podľa mňa skvelé produkty, za dobrú cenu, a nikdy som s nimi nemala problémy. Inak to nebolo ani teraz pri novej rade Délicatesse, ktorá obsahuje ryžový krém a ovsené mlieko, určené na jemné vlasy a citlivú pokožku hlavy. Ja by som skôr povedala, že nie je určený na jemné vlasy, ale práve tie jemné vlasy budete mať po použití týchto produktov. :) Pretože naozaj tak hebké, jemné a lesklé vlasy, aké som mala po prvom použití tohto šampónu a najmä balzámu, to som nemala už dlho. Šampón krásne umýva, nezanecháva vlasy mastné, ani po pár dňoch, čo bol u mňa problém niekedy už na ďalší deň, že sa mi mastili vlasy pri korienkoch. Nádherne vonia, je to taká čistá krémová vôňa, ktorá sa na vlasoch drží ešte naozaj dlho a cítila som ju celú noc. :) A samozrejme tak isto aj balzám, ktorý dodáva ten potrebný lesk, vlásky idú ľahko rozčesať, ale taktiež ich príliš nezaťaží a nezamastí. Ešte dodám len, že produkty sú bez parabenov s prírodnými extraktmi, tak ako sme pri Ultra Doux zvyknuté. :) 
Cena:  šampón 2,80 €, balzám 1,80 €



Máte niektorú z týchto noviniek vyskúšanú? :) Ako ste boli spokojné Vy? :) Kľudne mi v komentároch odporučte nejakú ďalšiu skvelú novinku, budem rada. :)

Majte krásny víkend! :) :-*


*Veronika

24 komentárov:

  1. Ja tie rozjasňovače vôbec neviem použiť iba do toho kutika oka, teraz to používaju aj na čelo či na nos a nie dávno sme sa pudrovali aby sme sa neleskli na nose a na čele a teraz to ženam už odrazu nevadí a ešte si toho lesku aj pridávajú je to vtipne:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha,to máš pravdu :D mne prišli vtipné také tie challenges, kedy si slečny rozjasnili celú tvár, a všade použili nejaký rozjasňovač...nuž mení sa to stále :) niekedy sme o kontúrovaní ani nepočuli,a teraz je toho taký boom a toľko produktov..rovnako aj micelárky,aaa podobne :)

      Odstrániť
  2. O nové rtěnce od Rimmelu přemýšlím, ale nevím, jestli ji opravdu potřebuju :D Ale vypadá tak nádherně, že je půjdu alespoň omrknout :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite stojí aspoň za obdivný pohľad a dotyk :D

      Odstrániť
  3. Šampón jsem ještě nikde neviděla :) Pořídit si ho ale nebudu moct, protože mám vlasy jemné hodně, a víc už to snad ani nejde :D Ale rozjasňovač v tyčince a rtěnka od Kate jsou mými novými must-have ♥ Ten obal je opravdu úžasný ♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úú riadne si ma naláka na ten šampón s kondicionérom :) a po tých rúžoch sa taktiež pozriem, hoci nový ozaj nepotrebujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi, nedivím sa, lebo je skvelý a určite nebudeš ľutovať :) noo,to aj ja :D vždy potom používam jeden :D

      Odstrániť
  5. Ja som mala tú riasenku, ale vo verzii Miss Manga a bola som s ňou veľmi spojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa chýstám na ten rúž od rimmelu, len som sa ešte nerozhodla, ktorý odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rúže Kate od Rimmel milujem, sú super po každej stránke a aj mne sa veľmi páčia tie obaly :)

    http://mycosmeticcase.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Po tomto rúži som presne pokukovala a rozhodovala som sa či ho mám zobrať. No však rozhodla som sa však, že si ho nezoberiem pretože hľadám o niekoľko odtieňov tmavší. Škoda lebo to balenie je úýžasné.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejvíc se mi líbí ta rtěnka, také mám od Kate jednu nude, ale světlejší, tato vypadá taky krásně :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten rozjasňovač mám aj ja a veľmi rada ho používam ,dobrá recenzia :)
    WEEISY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Špirála vyzerá naozaj skvelo! :) a rúž má krásnu farbu :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super novinky! :) po tom rozjasňovači som už niekoľkokrát pokukovala v drogérii :) ten rúž súhlasím, že má krásne balenie a tie šampóny som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anoo, došla mi řasenka, která mi 100% nevyhovovala, takže děkuji za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tá riasenka vyzerá naozaj super :) Dúfam, že sa k nej dostanem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hned co vydali tu rose gold řadu rtěnek od Rimmelu jsem si musela jednu pořídit taky :)
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ňo... rozjasňovač mám tiež a som rada, že aj u teba je medzi obľúbenými produktami :) Podľa mňa je veľmi fajn.... Musím povedať, že tieto nové Kate rúže mňa zaujali len kvôli obalom, tie odtiene ma akosi veľmi neoslovili, ale určite sa ešte môže stať, že s nejakým skončím :D To by bolo pre mňa také typické. Ale veľmi ma zaujala tá vlasovka Garnier, tú by som asi aj chcela skúsiť, musím na ňu pozrieť :)
    Pekný článok, ako vždy :) ♥

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť