nedeľa, 28. augusta 2016

NÁVOD: Ako si upravujem obočie :)


 Ahojte :)

V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala ako si aktuálne upravujem,dokresľujem a formujem obočie. :) Pri predošlých príspevkoch ste mi v komentároch sem-tam písali, aký mám pekný tvar obočia, a tak sa rada podelím o to, ako si ho dopĺňam, aby taký tvar malo. :)

Moje prirodzené obočie je tmavohnedé, a tak ho aj dopĺňam farbou alebo setom v tmavších odtieňoch. Nie však úplne čiernou farbou, pretože potom by vyzeralo nepekne. Vždy je lepšie dopĺňať obočie svetlejšou alebo rovnakou farbou od vašej prirodzenej. Nakoľko momentálne používam ešte pred dokresľovaním aj gél na obočie, tak farba je vo výsledku tmavšia ako v sete.

POSTUP: 


1. Na prvej fotke môžete vidieť moje prirodzené obočie. Chĺpky mi nerastú veľmi veľa, a tak si občas pretrhám pinzetou iba pár, ktoré rastú prevažne na spodnej časti. Snažím sa udržiavať si taký oblúk, a striešku v približne trištvrťke obočia, ktorá mi tvorí záchytný bod pre dopĺňanie obočia. Inak si nič špeciálne s ním nerobím, niekedy ho pred úpravou prečešem

2. Na druhej fotke mám nanesený gél zo setu Makeup Revolution Focus & Fix. Nanášam ho jemne, len tak čiarkovito si prejdem po celom obočí skoseným štetcom na obočie. Vytvorí dobrý základ pre tieň, ktorý potom ani nepráši a drží ako šlak. :)

3. , 4. Na zvyšných dvoch fotkách môžete vidieť výsledok. Rovnakým štetcom, akým som naniesla gél, nanesiem aj svetlejšiu farbu ku koreňu obočia, a tmavšiu na zvyšok obočia. Všetko robím čiarkovo, žiadne dlhé ťahy štetcom. Pri koreni obočia sa ho snažím veľmi neukončovať do ostrých hrán, skôr ho nechávam prirodzene prejsť od svetlejšej farby k tmavšej na konci. V trištvrťke obočia vytvorím spomínanú striešku, a teda najvyšší bod obočia, odkiaľ potom vediem farbu opäť nižšie, a koniec obočia nechám takisto prejsť do trochu svetlejšej farby bez ostrého prechodu. Nič zložité, zvládnete to za pár sekúnd, len treba samozrejme cvik, dobrý produkt a štetec, ale hlavne prísť na to, aký typ/tvar obočia máte a čo vám najviac pristane. :)

 Použité produkty:

- kefka na obočie, skosený štetec na obočie (značky si už nepamätám, ale myslím, že tmavý je Elf a biely bude z Ebay sady štetcov, ktorú už ani nemám)



- Set na obočie Makeup Revolution FOCUS & FIX eyebrow shaping kit Medium Dark
Tento set som si objednala iba nedávno, ale je to to najlepšie, čo som doteraz na obočie mala. Obsahuje 3 odtiene farieb na obočie, a jednu gélovú zložku, ktorej som najskôr nevedela prísť na chuť, a vlastne ani teraz neviem, či sa správne používa pred farbou alebo po :D, ale takto pred mi to vyhovuje úplne na 100%. :)  Ďalej sa v sete nachádza aj pinzetka a malý štetec, ale veľmi by som ich nepoužívala, jedine v prípade núdze na cestu, keďže na vrchnej strane je aj zrkadlo. :) Ešte k farbám, sú sypké, nie krémové, ale pracuje sa s nimi pekne. Ja používam iba dva z nich, druhý bledší a tretí tmavší (aj keď na fotke sa to zdá naopak, ale to len svetlo skresľuje) . :) Tento kit si viete kúpiť za cca 5€ na stránke kozmetiky Makeup Revolution, alebo napríklad aj na parfums.sk, po novom notino.sk (ak sa nemýlím, pretože tento nový názov je ťažko zapamätateľný:) ).



Ako si upravujete obočie Vy? :) Máte nejaké tipy a triky, ktoré Vám úpravu uľahčujú? :) Kľudne spravte príspevok a hoďte mi do komentárov link. :) Budem sa tešiť :)

Majte sa pekne ! :)

*Veronika

29 komentárov:

  1. Velmi pěkně si obočí upravuješ! :) Nený extrémně výrazné a je zkrátka takové akorát! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne za pochvalu :) také "akurát" sa mi páči :)

      Odstrániť
  2. Ja používam na obočie len ceruzku od Catrice, ale mám aj paletku Essence ,ktorú som vyhrala v súťaži aj so štetčekom na nanášanie, ešte som ju neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne viem o akej Essence paletke/sete hovoríš :) doteraz som používala len ten :)

      Odstrániť
  3. Já chodím trhat obočí ke kosmetičce, která mi ho vždycky pochválí že ho mám krásné od přírody, za což jsem ráda, ale občas si ho doupravuji, jelikož mám na začátku obočí malou jizvičku, a tam mi chloupky nerostou, tak aby tam nebylo prázdno. Používám paletku od Oriflame.

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš veľké šťastie, že s ním nemáš také starosti :) tiež mám jedno miesto, kde mi nerastie, a tam ho dopĺňam :)

      Odstrániť
  4. Moc hezký návod.. Já na obočí používala vždy mini paletku stínu a vosku od Avonu, ale teď jsem začala používat gel od značky NYX a ten mi velice vyhovuje.. Jinak na obočí jsem také používala ten kartáček z eBay, ale už sem ho vyhodila a teď používám jiný (no name značka) a štětec na obočí mám od BrushArt :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vosk! to je to správne slovo :D a ja že gél :D ďakujem pekne :) niekedy sa neviem vyjadriť z tých všetkých názvov :) Brushart má podľa mňa super štetce :)

      Odstrániť
  5. Pekný článok a naozaj krásne obočie! :) Mňa tá paletka celkom zaujala, musím sa na ňu pozrieť :) Aj keď momentálne mám už dve a toto nie je vec, ktorá by nejako rapídne ubúdala :D A inak súhlasím s tebou, že notino sa ťažko zapamätáva, ja si myslím, že to aj tak budem mať stále zafixované pod pôvodným názvom...

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :-*
      to je pravda, aj keď vždy sa mi to tak nečakane minie, že mám radšej do zálohy :) ale ak máš dve,tak žiaden stres ;)
      áno,ten názov je zvláštny, ale možno je to len o zvyku :)

      Odstrániť
    2. Ahoj, jak dáváš do komentáře ten odkaz na tvůj blog :) ?

      Odstrániť
  6. Moc se mi líbí, jak si obočí upravuješ :) Já ho mám taky docela řídké a ještě v takovém zvláštním tvaru, že nad ním vždycky strávím hrozně dlouho než ho dám do nějakého ucházejícího stavu, pořád jsem se to asi pořádně nenaučila :D
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám štěstí v tom, že přirozeně mám obočí husté a poměrně tmavé, tak ho jen vytrhám do tvaru, na který jsem zvyklá a můžu jít :) Je fakt, že trhání obočí mě nebaví a nemám to ráda, protože mě u toho neustále svědí nos :D Ale i tak už mi tvar pár lidí chválilo, tak to asi dělám dobře :D Tvoje úprava obočí se mi líbí moc, je to takové akorát, pořád to vypadá přirozeně :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mávala som ho tiež hustejšie, ale poslednú dobu je už takéto redšie :) ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  8. Paletka vyzera dobre, ale ja osobne mám radšej gél na obočie, keby mám aspoň takeé prirodzené obočie ako ty som šťastná ale jasne človek nemoze mat všetko predsa:)) Mám tam asi dokopy 4 chlpky a keby si nenakreslím poriadne tak ho nemám vôbec a tiene by mi na to moc nezabrali. Rozmýšam o dalšom vytetovani raz som už tak mala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani keď použiješ predtým vosk/gél, tak nedrží dobre farba?

      Odstrániť
  9. Skvelý návod. S obočím som mávala vždy problém, no už pomaly na to prichádzam! Tieto tiene na obočie som však ešte neskúšala, takže si ich musím kúpiť, pretože tie moje mi už dochádzajú a rada by som vyskúšala iné :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý článok a veľmi užitočný hlavne :) Mne veľmi pomohol, keďže s obočím moc neexperimentujem, pretože neviem, či by to dopadlo aj dobre :D Vždy používam len klasickú ceruzku na obočie od Essence ale musím sa určite aj pozrieť po tých tieňoch a nechať sa inšpirovať tebou :)

    http://www.ellenya.com/2016/08/blazer-dress.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí jak si upravuješ obočí! Je to opravdu moc pěkné a přirozené, takhle se mi líbí nejvíc. :) Úplně nechápu ten trend extra ombré extra ostré obočí.. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. A super na tej paletke je viacero odtieňov , ak clovek lici aj niekoho iného. A tie gelove časti su super , na to potom pekne chyti ten sypky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Obočí máš vážně perfektní, už dřív jsem si toho všimla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť