piatok, 19. augusta 2016

Moja premiéra s kozmetikou SLEEK - objednávka z krasotika.sk

Ahojte :)

Odkedy som začala blogovať na tomto druhom blogu, dala som si také malé predsavzatie. :) A to také, že sa nebudem držať iba značiek, ktoré poznám, ale pravidelne si budem objednávať pár produktov z novej, mnou nepoznanej značky. :) A tak po Makeup Revolution prichádza na rad kozmetika značky SLEEK. :) Už som o nej toľko počula, čítala, videla...že som musela niečo skúsiť. :) 

Ak poznáte e-shop krasotika.sk, tak viete, že na tejto stránke nájdete kozmetiku naozaj skvelých značiek, ktoré nie sú u nás len tak ľahko dostupné. A to je super, pretože si takto viete vyskúšať aj produkty, ktoré vidíte u zahraničných youtuberiek a blogeriek. :) Navyše musím povedať, že e-shop sa veľmi zlepšil čo sa týka prehľadnosti a vzhľadu, pretože keď som na tejto stránke bola dávnejšie, mali tam iba zopár produktov, a teraz som bola prekvapená aj väčším výberom aj jednoduchým prezeraním a vyberaním nie "do košíka", ale "do kabelky". :)) Dodanie prebehlo v najlepšom poriadku, myslím, že do 2 dní som mala balíček uložený v Zásielkovni, a potešilo ma aj balenie zásielky, keďže všetko bolo pekne pobalené, a v obálke som si našla aj kartičku s poďakovaním a podpisom slečny, ktorá moju objednávku vybavovala, a dva milé cukríky. :) To sú tie maličkosti, ktoré robia dojem. :)))

Moja prvá objednávka z krasotika.sk obsahovala 3 produkty značky Sleek:
1. Sleek paletka očných tieňov i-Divine Oh So Special
2. Sleek Matte Me tekutý rúž v odtieni 436 Birthday Suit
3. Sleek Matte Me tekutý rúž v odtieni 1038 Fired Up


1.) Nad paletkou som dlho váhala, a nevedela som, či si objednať nejakú s výraznejšími farbami, alebo skôr s takými, ktoré využijem častejšie. Nakoniec som sa rozhodla práve pre túto Oh So Special, pretože obsahuje aj prirodzené farby očných tieňov, ale aj výraznejšie na oživenie každodenného líčenia. Paletka je praktická, má krásny čierny matný obal, ktorý si ma získal na prvý pohľad, obsahuje 12 očných tieňov, z toho 5 so shimmerom (neviem prísť na to ako sa to správne povie :D, ale chápete, trblietky :) ), a 7 zvyšných je matných. Obsahuje aplikátor, ktorý asi ale žiadna z nás nepoužíva, a zrkadielko, ktoré takisto veľmi nepoužívame, však? :) Robí to pekný dojem celej paletky, ale nechýbalo by mi to tam. :) Každý odtieň je pomenovaný, a mňa zatiaľ najviac zaujal Bow, Pamper, Gateau a Boxed. :) S tieňmi sa pracuje pekne, neprášia mi, majú skvelú pigmentáciu, úžasne sa s nimi blendujú prechody, a pri menšom množstve si viete spraviť jemné líčenie, a pri väčšom je ich pigmentácia silnejšia a viete si spraviť výraznejšie líčenie. Problém nebol ani s výdržou, nakoľko pekne držali počas celého dňa, nerozmazali sa, a dobre na nich drží aj tekutá očná linka. :) Za mňa táto paletka má všetky palce hore a hneď by som chcela mať aj ďalšie Sleek paletky! :)
Odkaz na paletku Oh So Special: TU


2.) Ďalšími produktami, ktoré som netrpezlivo očakávala, sú 2 tekuté matné rúže Matte Me. Prvýkrát som ich zaregistrovala na FB stránke Krasotiky, ale k ich objednaniu ma presvedčil až článok mojej obľúbenej blogerky Candy Grant, ktorá písala o jednom z nich, a vyzeral tak úžasne, že som si musela nejaké farbičky objednať. :)  Vybrala som si nude odtieň Birthday Suit na bežné nosenie, a krásny krvavo červený Fired Up, na špeciálnejšie príležitosti. :) A naozaj sa nedokážem rozhodnúť, ktorý z nich mám radšej. :) Tieto rúže sú proste úžasné!!! Dlho som hľadala matný rúž, ktorý by bol naozaj že matný! :) Tieto majú klasickú konzistenciu tekutých rúžov, počas toho ako ich nanášate, tak nevidíte nič špeciálne, ale po čase, keď rúže zaschnú, vytvoria naozaj krásnu matnú textúru, máte taký zvláštny pocit na perách, že však tam nič nemám, ale naopak, pozriete sa, a je to úžasná sýta farba! :) Naozaj som s nimi nadmieru spokojná, aj čo sa týka výdrže. Tým, že takto zaschnú, tak aj keď si prejdete prstom po perách, že by ste si chceli niečo zotrieť, tak sa vám to už nepodarí. :) Tak ako ho nanesiete, tak ostane, až pokým nepijete a nejete, ale to sa tiež stráca iba smerom od stredu pier. Treba si dávať pozor pri aplikácii, pretože opraviť ho budete môcť iba nejakým odličovacím prostriedkom. Nanáša sa penovým aplikátorom, ktorý bol pre mňa na prvý pohľad dosť veľký, ale nejak som si už aj zvykla. :) Zatiaľ som viac nosila odtieň Birthday Suit, ale už sa teším, ako si k čiernym očným linkám dám červený Fired Up. :) Takisto aj pri týchto rúžoch mám chuť objednať si aj ďalšie odtiene. :)
Odkaz na rúže: TU

Birthday Suit
Fired Up
 Kozmetika SLEEK na mňa urobila skvelý prvý dojem, a určite toto nebudú moje posledné produkty tejto značky. :) Taktiež budem určite skúšať aj iné nové značky, aby som vedela porovnávať. :)

Poznáte značku SLEEK? Vlastníte z tejto kozmetiky nejaké produkty, alebo ešte váhate nad ich zakúpením? :) Aký top produkt SLEEK-u by ste mi odporúčili vyskúšať? :)

Majte krásny víkend a užívajte ešte posledné dni leta, prázdnin, dovoleniek...! :) :* 


*Veronika

32 komentárov:

  1. Ty si super! ♥ Ďakujem za odkaz... som rada, že si s vecami spokojná aj že je medzi nami ďalší fanúšik Sleeku, myslím, že tejto značke sa nevenuje toľko pozornosti, koľko si zaslúži :D
    Veľmi pekný článok a naozaj krásne fotky! Ale čo je hlavné, rúže ti úžasne pasujú ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta světlejší rtenka vypadá božsky) mám ráda takovéto jemné;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne moc tieto sleek nevyhovujú, od jordany mám radšej tekuté rúže :)) ale odtiene sú krásne a pasujú ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenzia! Úžasný tip hlavne na matné rúže. Akurát posldnú hľadám jeden odtieň, ktorý neviem nikde zohnať tak sa tam skúsim pozrieť.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju giveaway.

    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie lesky na pery sú parádne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě už značka Sleek moc nebere, několik paletek doma mám a i pár dalších produktů, ale třeba zrovna Birthday suit mi dělá žmolky, moc nevydrží a vysušuje docela :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma mrzí :/ mne zase asi 80% iných rúžov vysušuje a drolí sa, a práve tento nie ,takže je to asi veľmi individuálne

      Odstrániť
  7. Ja mám od Sleeku matný rúž, tiež v odtieni Birthday Suit a nie je to teda nič pre mňa, pery dosť vysušuje a rýchlo sa mi zo stredu pier vytráca. No hlavne, že ty si spokojná, oba odtiene rúžov ti veľmi pristanú!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Klaudy...áno, zo stredu pier sa vytrácajú, ale kontrolujem ho tak priebežne a dopĺňam :)

      Odstrániť
  8. Mě od Sleeku velmi láká jejich konturovací paletka a právě tyto rtěnky :) Paletka očních stínů vypadá moc pěkně :) Moc se mi líbí kartička s poděkováním, sama vím, že to udělá radost. Člověk aspoň ví, že si s tím někdo dal práci :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný článek i fotky :) paletku mám taky a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Paletka vypadá skvěle :) hezký článek

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kosmetiku Sleek znám, ale nic jsem zatím nezkoušela :). Líbí se mi skladba odstínů paletky i ty matné rtěnky :) Moc Ti sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super, že jsi si udělala takhle radost a vyzkoušela zase novou značku kosmetiky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleek palenku mi přivezla kamarádka z Anglie a mám ji velmi ráda!! Má krásnou pigmentaci :) A tedy ty matné rtěnky jsou krásné!! Skoro mám chuť si také něco objednat, nebo si dát alespoň podobné předsevzetí! :D
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oh special mam aj ja a je to super paleta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, používam ju takmer každý deň :)

      Odstrániť
  15. S e-shopom krasotika.sk akurát spolupracujem a na zrecenzovanie mi poslali jednu paletku (líceniek) a make-up práve od značky Sleek a zatiaľ som veľmi spokojná, aj keď ich netestujem dlho :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je skvelé, vyskúšaš si vďaka tomu skvelé produkty :)

      Odstrániť
  16. Tento shop mě láká už hodně dlouho. Krásné rty.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Doma mám tiež viacero produktov od Sleek a som s nimi relatívne spokojná. Aj ja som si chcela kúpiť paletku očných tieňov, hlavne ma zaujala tá All Night Long, no nakoniec som sa rozhodla pre inú značku pretože som počula, že tiene od Sleek celkom dosť prášia. Aj tak ma ale lákajú a jedného dňa si ich určite objednám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Od Sleek nemám ešte nič, no už dlho pokukujem po nejakej tej paletke.

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásná paletka! Myslím, že od Sleek ještě nic nemám, ale ty rtěnky jsou také moc pěkné :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Oh, nádherné vecičky! Od Sleek som ešte nič nemala, ale určite by som si chcela niečo objednať :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  21. To je super nápad zkoušet nové značky. Já na to sama odvahu nemám, takže mi to přijde vhod! :D Ty rtěnky vypadají skvěle. Myslím, že je musím mít... :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi, skús niekedy :) je to celkom adrenalín :D

      Odstrániť
  22. Ty matné tekuté rtěnky mě hodně lákají!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ty rťenky vypadají skvěle :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť