streda, 24. augusta 2016

Líčenie posledných slnečných dní :)


Ahojte :)

Tiež vás prekvapilo toto horúce počasie, ktoré sa na nás chystá ešte koncom augusta? :) Mňa to na jednej strane potešilo, pretože ešte stihnem chytiť nejaký bronz a ísť k vode, ale na druhej strane už som bola tak jesenne naladená, a po tých dňoch dažďa a 15 stupňoch, som vytiahla teplejšie veci, ktoré môžem teraz zase schovať. :D Vyzerá to ale tak, že leto urobí za sebou peknú bodku, tak si ešte užívajme teplo, lebo potom budeme zase nadávať, že je zima. :)

Dnes som mala v pláne urobiť úplne iné líčenie, avšak časovo mi to nevyšlo, a tak som sa nalíčila, tak ako som išla potom večer do práce. :) A práve počas toho, ako som sa popoludní fotila pri okne, a svietilo na mňa zapadajúce slnko, napadol mi názov článku. :) Slnko mi počas fotenia robilo krásne odlesky na tvári a naozaj som si toto oranžové svetlo užívala. :)

Líčenie je ako väčšina mojich líčení jemné. :) 
Na oči som použila jemné krémové tiene so shimmerom (Makeup Revolution Baked eyeshadow Chocolate Deluxe), čiernu linku vo fixke (Makeup Revolution Double Flick thick and thin), a maskaru (Ľoréal Miss Hippie). :) Obočie som jemne dokreslila sadou na obočie (Makeup Revolution odtieň Medium Dark). Dorazili mi nové objednané produkty Revolution, tak testujem. :) Na pery som nakoniec použila kontúrovaciu ceruzku (Essence 05 soft berry), a Lipcolor masielko (Astor odtieň 027 elegant nude). :)


Ako si užívate posledné slnečné dni Vy? :) Čaká Vás ešte nejaká dovolenka, alebo už pomaličky práca/škola? :)

Ďakujem za Vašu skvelú podporu, komentáre a odbery blogu ! :-* :) Veľmi si to vážim! :)


*Veronika

23 komentárov:

  1. Také mě těší, že poslední dny léta jsou krásné a slunečné :) Už se pomalu připravuji na další rok školy, a kdyby bylo špatné počasí, asi by to nešlo tak dobře :) Líčení je moc hezké,jemné, přímo do dnů, jako byl tento :) Dnes jsem volila podobné, s fialovou rtěnkou, a bez linek :) Moc ti to sluší! :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to super :) máš pravdu, že hneď je lepšia nálada :) a ďakujem, určite to aj tebe pristalo, fialovú rtenku som dlho nemala :)

      Odstrániť
  2. Přesně takové líčení miluji! Jednoduché, jemné, ale přesto nádherné. Paráda! Jinak já si poslední slunečné dny užívám co nejlíp můžu. Snažím se každou chviličku maximálně využít, abych si pak nestěžovala, že jsem přes prázdniny nic nestihla. :D :) Uteklo to všechno zase hrozně rychle. :/ :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je skvelé :) aj keď vždy to rýchlo utečie a šomreme čo sme ešte chceli všetko stihnúť :) hihi

      Odstrániť
  3. Líčení je krásné, jemné, decentní - moc se mi líbí! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líčenie sa ti opäť veľmi vydarilo :) Posledné slnečné dni si chcem ešte na našej záhradke užiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoduchý, sluší Ti :) na léto ideální že? A přidat k tomu třeba ještě barevnou linku, paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau krásne líčenie :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekné líčenie! Tak krásne jednoduché, že je naozaj viac ako ideálne na posledné horúce dni! ♥ Šikulka....

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja leto veľmi nemusím. Milujem jeseň a jar, pretože je tak akurát - ani teplo, ani zima. Za chladnejšie počasie počas leta som len a len rada :D Líčenie je krásne! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. v jednoduchosti je krásna :) inak tiež v lete zvyknem voliť tento štýl alebo úplne nahé oči a výrazné pery :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Asi to nemožno brať ako výhodu, ale počas tých snáď najchladnejších augustových dní som bola na dovolenke a moji priatelia sa mi len sťažovali, aká je na Slovensku zima. Akurát v deň, keď som sa sem vrátila, tak teploty už boli vyššie a ja som bola len a len šťastná, že som sa vyhla chladným letným dňom. :D Na líčení sa mi páči, ako si na oči nezvolila výrazné tiene, ale na druhú stranu tie výrazné pery tomu pridávajú na kráse. A mimochodom, máš úplne nádherné oči! :)

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si skvele vystihla :) a ďakujem krásne za pochvalu :) je to milé :)

      Odstrániť
  11. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jednoduché a přitom tak krásné, moc ti to sluší, Verčo! :)

    Já bych moc chtěla, aby mi ta jóga vydržela i do budoucna. A taky bych si chtěla pamatovat všechny ty názvy póz :D

    Měj ses v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné léčení, takové lehké, letní, moc se ti povedlo :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť