utorok, 16. augusta 2016

Líčenie: Farebné, ale jemné :)

Ahojte :) 

Aj keď môj dnešný deň nebol práve z tých najlepších, povedala som si, že sa prekonám a zlepším si aspoň trošku náladu nejakým nezvyčajným líčením. :) Pôvodne som mala v hlave nápad na líčenie inšpirované olympiádou v Rio, ale keďže som zistila, že už nemám takú veľkú zbierku bláznivých farebných a žiarivých farieb, tak som zvolila takéto. :) Je farebné, no napriek tomu je jemné, nekričí tak, pretože očné tiene, ktoré som použila sú tlmenejšie a matnejšie. Nakoniec sa mi výsledok aj celkom páčil, napriek tomu, že pôvodná predstava bola úplne iná. :) 

Použila som trojkombináciu farieb: žltú do vnútorného kútika, zelenú na zvyšné viečko, a fialovú do záhybu oka. Na rozjasnenie je vo vnútornom kútiku a pod obočím použitý aj perleťový očný tieň. Potom som už len použila rovnaký zelený tieň ako na hornom viečku aj na spodnú linku, a vrchnú urobila klasickou čiernou tekutou. Jedna vrstva maskary, a líčenie je hotové. :) 


 Ako sa Vám páči takýto typ líčenia? :) Nosíte farebné očné tiene aj na bežné nosenie? :) Alebo dávate prednosť jemnému líčeniu?:)

Majte sa krásne ! :) :-*


*Veronika

24 komentárov:

  1. Veľmi pekné! Kedysi som používala aj rôzne výrazné farebné tiene, ale už sa líčim akurát tak linka + špirála, max. nejaké tiene v hnedých, telových odtieňoch, možno nejaký jemne zlatý...čím som staršia, tým viac zastávam názor, že menej je niekedy viac a mám pocit, že mi také tiene najviac pristanú :) a čo si budem nahovárať, pri malej som rada, keď sa vôbec namaľujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak s tým musím súhlasiť☺ ja tiež na bežné nosenie toto nenosím, a vybláznim sa iba na blogu s farbičkami☺ hihi, a ešte pri malej,rozumiem...asi by to vzalo veľa času

      Odstrániť
  2. Chcela by som sa vedieť maľovať podobne. Ja si zvládam urobiť len guľové líčenie, a to je asi tak aj všetko čo sa mi k mojim očiam hodí, keďže vonkajšie kútiky sme smerujú nahor. Linku si natiahnem len tak tak. Neskutočne sa mi páči tvoj štýl líčenia a hlavne sa ti to k tvojim očiam veľmi hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti pekne Ema☺ som rada, keď sa niekomu moje líčenie páči😘 linka je priznám sa moja najneobľúbenejšia časť líčenia, ale páči sa mi,tak sa vždy prekonám :D a každý má taký ten svoj zaužívaný štýl líčenia,takže ak ti to pristane tak super že si si to pravé našla ;)

      Odstrániť
  3. Naozaj krásne líčenie :)
    PS: mám na teba ozátočku..viem ,že používam Loreal sun kiss jelly a chcem sa spýtať ako dlho ho môžem používať, aby sa mi neničili vlasy. Ja už ho používam asi 2 týždne, ale chcela by som ešte viac zosvetlené vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho používala iba párkrát, pokým začalo leto..potom už mi vlásky prirodzene zosvetlilo slnko, a nebolo ho treba :) takže nejak dlho by som ho ani nepoužívala, lebo on dosť vysušoval. tak keď tak, tak používať vo väčšom olejčeky a masky, aby si ich nemala suché :) ale opatrne s ním

      Odstrániť
  4. Moc pěkný líčení, děkuji za inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opäť krásne líčenie. Farebné, no zároveň veľmi jemné. Síce dávam prednosť líčeniu v skôr hnedých, zemitých farbách, z času na čas rada zaexperimentujem. Hlavne aj s umelými mihalnicami, aby líčenie bolo trochu dramatickejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) a vieš že som chcela umelé riasy použiť? :) teda konkrétnejšie trsy, ale ako som ich začala lepiť, tak sa mi veľmi nedarilo, zlepovali sa..tak som sa na to radšej vykašlala skôr, ako by som chytila nervy :D a líčenie je bez nich :)

      Odstrániť
  6. Pekné jemné líčenie, vkusné na deň, ale aj na večer. :) Chválim. :)

    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opět nemůžu jinak, než že tvoje líčení je krásné :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takéto jemné líčenie mám najradšej :) krása :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné líčenie :) Jemné, krásne - úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie, ešte keby som sa aj ja vedela maľovať :D

    My Lovely Life

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi príjemná kombinácia farieb a líčenie krásne ako obvykle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jeejdy, koľko pochvaly, ďakujem vám veľmi pekne :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne líčenie. V poslednej dobe mám takéto posty čím ďalej tým radšej! Nápad použiť spolu zelenú a fialovú bol úžasný, sedia spolu dokonale :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne líčenie :) dakujem za inšpiráciu, hned dnes ho vyskúšam

    www.sweetmorningblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť