piatok, 5. augusta 2016

Letné líčenie: Romantic festival makeup :)

Ahojte :)

Už dlhšie mám pre vás nachystanú recenziu dvoch produktov na pleť, ale vždy do toho príde niečo iné, o čom chcem spraviť príspevok. :)
Tentokrát to bude líčenie na festival. :) Leto plynie rýchlo, ale ešte stále máme mesiac na návštevu nejakých tých festivalov, koncertov a open air akcii. :) Ja už na takéto udalosti veľmi nechodím, ale pamätám si, že keď som chodievala, tak som sa vždy tešila na to, že sa môžem vyblázniť v makeup-e. :) Podľa témy festivalu alebo koncertu, sa vždy dá niečo vymyslieť, aby ste sa prispôsobili jeho atmosfére
Líčenie, ktoré som zvolila tentokrát, je romantické, jemné, ale napriek tomu ozvláštnené ozdobnými kamienkami, ktoré v dopade slnečných lúčov na vašu tvár, pekne "zasvietia". :) Je jednoduché a pritom si myslím, že iné ako zvyčajne, a určite sa budete s takýmto makeup-om odlišovať. :) Prvé čo ma pri pohľade na toto líčenie napadlo, je známy festival Coachella, ktorý je veľmi farebný, romantický, kvietkový, a tak trochu Hippie, ako nová riasenka od L´oréalu - Miss Hippie, ktorú som pri ňom použila. :) Zúčastnila som sa tak aj súťaže, ktorú organizuje L´oréal na svojej FB stránke, tak držte palce a určite sa tiež zapojte. ;) 
A teraz už dosť slov, radšej vám ukážem fotky výsledného makeup-u. :)


Použité produkty:  
Tvár: korektor Maybelline Affinitone 03 sand / makeup L´oréal True Match 3 beige rose / lícenka Makeup Revolution Now!/ bronzer Rimmel natural bronzer 022 sun bronze / rozjasňovač Mary Kay Highlighting pen / Kompaktný púder Dermacol 3
ozdobné kamienky na nechty S-he

Oči: farba na obočie Essence eyebrow stylist set / maskara na obočie Essence make me brow 02 browny brows / očné tiene Makeup Revolution paletka Flawless / tekutá očná linka Miss Sporty Studio Lash / maskara L´oréal Miss Hippie black

Pery: Essence kontúrka na pery 05 Soft Berry / rúž Makeup Revolution Scandalous Shade Crime


Ako sa Vám páči tento môj festivalový makeup? Spravili by ste si aj Vy taký, alebo dávate prednosť inému? Určite mi napíšte do komentárov, ako chodievate na festival vyfešákované Vy? Ak teda navštevujete letné festivaly. :) 

Užívajte si leto naplno, lebo tak ten čas letí, že za chvíľku nám ostanú iba fotky a opálená pokožka. :)
Majte sa krásne! :) 

*Veronika

29 komentárov:

  1. Wow, tak to je neskutečná nádhera! Moc se ti líčení povedlo ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie a veľmi ti pristane :) Šikovná si :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, to je pěkné! ♥ Moc se Ti to povedlo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsem si hned vybavila festival Coachella :) Tohle líčení vypadá prostě božsky ♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý nápad. :) Líčení se ti moc povedlo, krásné detaily.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej,vy ste milé :) ďakujem krásne :-* som rada, že sa vám líčenie páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líčenie sa ti moc podarilo! Inak musím ti pochváliť obočie, máš ho veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvele skusila by som tento look na zmenu a trochu dostat sa out of comfort zone teraz lutujem ze som si nekupila tu spiralu ked bola v zlave paci sa mi efekt
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona hlavne krásne predlžuje riasy..a to je čo povedať, pretože na moje riasy treba fakt "silnú" maskaru :D aby to zvládla, ešte by mohla trošku viac vytočiť...určite sa po nej popozeraj :)

      Odstrániť
  9. Krásne jemné líčenie! Aj ho na nejakom festivale využiješ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) to už asi nie, už som "stará" na festivaly :) hihi

      Odstrániť
    2. Nesranduj, ja mám o 2 roky viac a budúci víkend idem na Grape :D

      Odstrániť
    3. haha,ale nieee..ja som nikdy nebola nejaký festivalový človek :) tak skôr preto

      Odstrániť
  10. Jéé, to ti vyšlo :) kamienky tomu dodali šmrnc, ale ja sa bojím takto experimentovať :D mám pocit, že by mi to nešlo :D festivaly mám už za sebou, tak možno budúci rok :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netreba sa báť :) určite sa nič zlé nestane ak na to pôjdeš takto jemne :)

      Odstrániť
  11. Krásné líčení! Moc se mi líbí kombinace s těmi kamínky :) Krásná jsi!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veronka moja milá, toto sa ti ozaj podarilo! :) Tie kamienky sú super ♥
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, naozaj skvelé líčenie <3 Na festival ako stvorené!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To líčenie je rozkošné. Ozdobné kamienky by ma ani nenapadli zakomponovať do líčenia, no vyzerá to krásne. Si šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zajímavé, já bych nechala kamínky, třeba jen kolem obočí a párty look je na světě..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja a makeup - to dohromady veľmi nejde, ale nejaký ten tiež už zvládnem a rovnako linky. Strašne sa mi tvoje líčenoe páči, pravdepodobne by to bolo mpje celoživotné dielo. Tie kamienky sú neskutočné <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Rtěnka má krásnou barvu!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, táto je krásna :) naživo ešte trošku žiarivejšia :)

      Odstrániť