streda, 31. augusta 2016

Garnier Posilňujúci odličovač očí 2v1


Ahojte :)

Dnešný príspevok bude minirecenzia na miniprodukt. :) Nedávno som v drogérii objavila novinku od Garnier - Posilňujúci odličovač očí 2v1, a keďže sa mi práve minul môj obľúbený odličovač na oči, prišlo mi to ako vhodná kúpa. :) 

Aj keď kozmetika Garnier patrí medzi moje obľúbené, spočiatku som sa trošku obávala, pretože posledné novinky z produktov na odličovanie mi veľmi nesadli. Bála som sa opäť štípania v očiach, nedokonalého odlíčenia a podobne...Našťastie, nič z toho sa nestalo. :)


Garnier Odličovač očí 2v1  je sympatická malá flaštička, ako keby mladšia sestra veľkých 400ml micelárok, keďže má "iba" 125ml. :) Avšak na odlíčenie očí určite postačí, keďže miniete tak jeden tampónik na každé oko. :) Obsahuje klasicky 2 zložky, ktoré je potrebné pretrepať. Olejová zložka má veľmi peknú fialovú farbu, a aj po pretrepaní je tekutina jemne fialová. Čo sa týka vône, je bez nejakej výraznej arómy, takže nepoteší, ale ani neurazí. :) 


Prejdime k samotnému odličovaniu... Po pretrepaní týchto dvoch zložiek treba hneď odličovač naniesť na odličovací tampónik, keďže zložky sa veľmi rýchlo od seba oddeľujú. Ja to robím tak, že si nalejem odličovač hneď na 2 tampóniky a potom môžem nádobku zatvoriť a odložiť. :) Tampóniky si priložím na oči, a bez drhnutia, naozaj bez drhnutia a žmolenia, si len chvíľku nechám tampóniky pôsobiť, a potom nimi jemne oči pretriem. A to ako odlíčia oči je skvelé! :) Neostane vám na nich žiaden makeup, žiadne akokoľvek výrazné tiene, linka, ani maskara. Bola som z tejto skvelej práce odličovača veľmi prekvapená. :) Medzi tým, ako sa mi minul pôvodný odličovač, som používala iba klasickú micelárku, s ktorou som si musela oči viac drhnúť, zanechávali mi čierne stopy, a tak toto bola naozaj bomba! :) Už by som asi nikdy nepoužívala na odličovanie očí micelárku, ktorú používam aj na tvár, keďže mám citlivé oči a dotýkať sa ich, žmoliť ich a inak do nich zasahovať chcem čo najmenej a najkratšie. Musím ešte dodať, že odličovač absolútne neštípe v očiach, a vhodný je aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.


Prídavnou informáciou uvedenou na obale odličovača, keďže je 2v1, je posilnenie a vyživenie rias vďaka Argininu. Toto ešte neviem ani potvrdiť ani vyvrátiť, neprikladala som tomu nejakú váhu a keby sa to nedialo, tak by mi to ani nevadilo. :) Avšak riasy by mali byť plnšie,hustejšie a posilnenéza 4 týždne, tak uvidíme, ale zatiaľ nepozorujem nejakú výraznú zmenu na riasach. 


Tento odličovač vám môžem len a len odporúčiť, najmä ak máte citlivé oči, alebo používate aj výraznejší očný makeup, poradí si s ním hravo. :) Ja som s ním nadmieru spokojná, a sama sa divím, ako som sa niekedy mohla trápiť s dlhým odličovaním micelárkou, keď teraz to je hotové do pár sekúnd. :) 

Používate špeciálny odličovač na oči, alebo to vybavíte všetko jednou micelárkou? :) Aké sú vaše skúsenosti s týmto odličovačom od Garnier? :)

Majte krásny deň ! :) :-*


INFO: Zajtra odchádzam s priateľom na našu prvú spoločnú letnú dovolenku, tak sa tu chvíľku neuvidíme. :) Ale vrátim sa oddýchnutá a plná nových nápadov na články. Teším sa na Vás! :-*


*Veronika

25 komentárov:

  1. Já už jsem měla několik balení a spolu s odličovačem od Yves Rocher a Mixy patří k těm nejlepším, které jsem kdy vyzkoušela. Užijte si dovolenou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je skvelé, že aj tebe sadol :) a ďakujeme pekne :)

      Odstrániť
  2. Pred nejakým časom som ho mala a bola som celkom spokojná :) Je jednoznačne lepší ako môj dlho používaný ex-odličovač od Alverde :)
    No práve teraz používam tú dvojfázovú micelárnu vodu, taktiež od značky Garnier a tá je na odličovanie oveľa lepšia (teda aspoň pre mňa, a tá jej vôňa ♥).
    Uži si dovolenku najviac ako sa len dá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá dvojfázová mňa v očiach veľmi štípala :( preto som sa bála aj tohto odličovača...ale vôňu mala skvelú, to máš pravdu :)
      a ďakujem Moni :-*

      Odstrániť
  3. Tento odličovač som už vyskúšala a musím povedať, že som bola veľmi prekvapená ako mi vyhovoval. S Garnierom nemám totiž moc dobré skúsenosti. Avšak keď som ho vypotrebovala, nahradila som ho Biodermou Mousse, ktorú len stačí nababrať na tvár a za pár sekúnd je všetko odlíčené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa veľmi prekvapil :) o Mousse Bioderme som ešte nepočula, hneď si to idem vyhladať :)

      Odstrániť
  4. Ja som si veľmi obľúbila garnier micelárnu vodu, preto určite aj tento odličovač musí byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tenhle odličovač jsem před časem taky psala recenzi a byla jsem s ním moc spokojená :) Na oči a často i na celou pleť používám vždy něco na olejové bázi, aktuálně mám doma jeden dvoufázový odličovač od Oligodermie, ale jinak používám ráda i odličovací olej od Saloos nebo kokosový olej :) Užijte si dovolenou :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok, super fotky ♥ Ja som ho dávnejšie skúšala a odličoval super, s tým som bola spokojná, ja má ale taký problém, že ma skoro všetky odličovače štípu v očiach a tak robil aj tento :( Preto používam stále jeden dokola a je tiež od Garnier, dvojfázový ale má 200ml :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já vše "odbývám" micelárkou, vyhovuje mi to, že nemusím mít další produkt a samotná micelárka mi i oči odlíčí krásně :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já už se ničím jiným než Garnier přípravky neodličuju:) Nejraději mám jejich pleťová mléka, ale i všechny ostatní tekuté odličovače mi neskutečně vyhovují:) Oči po nich neštípou, jsou snadno dostupné a odlíčí i voděodolný makeup:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja pouzivam uz len micelarku a tiez je od Garnier :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som ho mala a je ozaj výborný..:) teraz skúšam od Garnieru nejaký ukľudnujúci..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odličovač vyzerá veľmi dobre :) Ja používam od Mary Kay a som maximálne spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pěkný článek i fotky :) já většinou používám na odličování očí micelárku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc pěkná recenze :) Garnier mám také velmi ráda, dělají opravdu skvělé výrobky pro čištění pleti, nikdy jsem nebyla vyloženě zklamaná :) Tento odličovač ráda vyzkouším :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som si nedávno kúpila dvojfázovú micelárnu vodu od Garnier, s ktorou si odličujem aj oči a veľmi som s ňou spokojná. Garnier mám veľmi rada, mám od nich kopu čistiacich produktov a neviem si ich vynachváliť. Som rada, že patrím medzi ľudí, ktorým táto značka vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O tomto odličovači jsem již nějakou recenzi četla a byla také velmi pozitivní. Až mi dojde můj nový, tak se mrknu po tomto :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super článok :) Veci od Garnier mám veľmi rada :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Už som o tomto produkte par krat čítala vyzera dobre ja mam doma dvojfazovy odličovač od nivei asi aj 4 roky a nemôžem ho domíňať lebo mi akosi nepasuje, mám radšej čistiace mlieko na odličovanie očí alebo balea olej na odličovanie či ešte miceralka:))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na micelárky nedám dopustit :-) mám ráda ty od Baley z DM drogerie.
    Soutěž o balíček kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mám ho doma taky, ale odličuju si s ním oči jen když mám výraznější makeup, jinak mi stačí Bioderma :))
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Akurát dnes som dokončila recenziu na dvojfázovú micelárku 3v1 od Garnier, no s tou špirála až tak ľahko dolu nejde...asi siahnem po tomto..
    My Cosmetic Case

    OdpovedaťOdstrániť
  21. měla jsem ho a nebyla jsem s ním tolik spokojená, vysušoval mi víčka a neodličoval dokonale, zůstávaly mi zbytky linky u řas atd. jsem ráda, že je konečně pryč :D. ted používám dvoufázový od sephory :)

    OdpovedaťOdstrániť