pondelok, 1. augusta 2016

Beauty TIP: Skladovanie kozmetiky so stojanom IKEA :)

Ahojte :)

Dnes mám pre vás taký rýchly tip na možnosť skladovania kozmetiky. :) Už dlhšie som hľadala nejaký stojan, alebo držiak na kozmetiku, pretože som doteraz skladovala všetky produkty v takých pletených košíčkoch, a  veľmi sa mi to nepáčilo, pretože som nemala nič viditeľné a na očiach. :) A potom sa stávalo, že som na veľa produktov aj zabudla, a používala som stále tie isté, čo je škoda. :) Ja musím mať všetko priamo na očiach, aby som na veci nezabudla, ale aj aby som sa tešila z toho akú zbierku kozmetiky mám, však to poznáte. :D Dokážeme sa tešiť už len pri pohľade na sadu štetcov, alebo teda neviem ako vy, ale mne stačí, že sa tým len "prehrabávam" a teším sa z toho. :D


Nič také, čo by som si predstavovala, som ale dlho nevedela nájsť. Nechcela som žiadne šuflíčky, uzatvorené krabičky, ani nič podobné. Malo to byť otvorené, nejaký stojan, ktorý by som si položila na stolík. A práve, keď už som to vzdala, našla som tento úžasný stojan RISSLA v Ikei, keď sme sa tam boli s priateľom len tak poprechádzať. To sú presne tie pekné momenty, že "všetko nájdete, až keď to prestanete hľadať " :) 


Tento stojan mi úplne vyhovuje, má priehradky, nižšie a vyššie, nie je plastový, ale potiahnutý textíliou, pekne poprešívaný, a navrchu má otvor, takže keď si ho presúvam k sebe, ide to jednoducho. :) Je primárne síce určený do kancelárie na papiere, perá, usb a podobne, ale myslím, že keď už sme niekedy používali ako kozmetický kufrík, kufrík na šróby a náradie :D, tak toto už nebude nejaký problém. :) Na kozmetiku slúži dokonale. :) Ak máte ale väčšiu zbierku, tak bude treba aj dva, lebo sa mi to tam zmestilo len tak-tak. Mám v ňom uložené veci, ktoré používam pravidelnejšie (rúže, očné tiene, makeup-y, ceruzky, štetce, púdre a jednu paletku), avšak tie, s ktorými sa líčim každodenne mám v kozmetickej taštičke, ktorú nosím stále so sebou v kabelke.


 Ja som z tohto stojančeka veľmi nadšená, a som rada, že som také niečo našla. :) Dokým som tam nedala kozmetiku, vyzeral tak obyčajne, ale akonáhle si to tam všetko pekne poukladáte, tak to vyzerá super! :) 
Je mi jasné, že to niektoré máte do Ikei možno ďaleko, keďže ju máme iba v Bratislave, ale ak si niekedy urobíte výlet, alebo tu máte známych, tak ho nájdete v oddelení "Úložné priestory" dolu, skoro na konci ako sú kancelárske potreby. :) Pozrite si kľudne aj link a možno vás zaujme aj niečo ďalšie z tejto rady RISSLA. :)

Ako skladujete kozmetiku Vy? :) Používate takéto stojany, alebo máte všetko radšej schované v šuflíkoch a skrinkách? :)

Majte krásny a úspešný týždeň. :)


*Veronika

34 komentárov:

  1. Skvelý nápad ♥ Mňa by to vôbec nenapadlo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásny stojan =). Ja skladujem kozmetiku po taštičkách. Tú menej používanú mám v skrini a na poličke používanú častejšie. Štetce, ceruzky a riasenky mám v 2 ozdobných kvetináčoch z Pepca. Zatiaľ nič moc, ale teším sa na zmenu.=)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ale máš to pekne rozdelené, čo je super :)

      Odstrániť
  3. Ja nemám toľko malovátiek, ale inak je to super vec :) Mám rada Ikeu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty joooo, tak ten je!!!! Vůbec jsem netušila, že je se dá sehnat v Ikee takový krasavec! tak po něm se musím poohlédnout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super stojan, veľmi pekne zorganizované. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle vypadá suprově:-) Já mám dekorativku v šuplících a nějakou, hlavně tu, kterou používám hodně často, tak mám na ploše toaletního stolku v organizérech, však už jsem jich na eBay skoupila dost:-) Vůbec jsem netušila, že Ikea nabízí tohle, budu se tam muset jít mrknout:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nad Ebayom som premýšlala, len sa bojím čo nakoniec príde :) radšej si to takto ohmatám a zoberiem hneď :)

      Odstrániť
  7. jé to je skvělé :)
    http://www.janniebel.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takovýhle stojan by se mi taky hodil :) Snad na něj také v IKEE narazím :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No tak stojan je naprosto parádní, takový by se mi líbil :) Já mám mnohem menší z Kik, kde mám momentálně rtěnky, co se tam vešly, používané produky na pleť a 2 paletky. Štětce a další produkty na oči, mám v takových stojánkách, ale takhle pěkně v přihrádkách by se mi to líbilo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj také menšie môžu vyzerať pekne :) možno si nejaký na rúže ešte dokúpim :)

      Odstrániť
  10. Jejko ten stojan s vecami pekne ukázal! :) Mám veľmi rada veci z IKEA :) Človek tam nájde veľa pekných vecičiek :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Woooow, ten je nádherný!! Ikea je skvělá, nakupuju tam hrozně ráda :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeeej, tak toto je fakt super nápad! Škoda len, že by mi takýto stojan ani zďaleka nestačil :D
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéé, tohle je opravdu super! Už dlouho sháním něco podobného, tak aspoň vím, kde to sehnat! Děkuji za inspiraci :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jeej tak ty si si to pekne poukladala, nemám nič take doma na kozmetiku mám take košiky iba ktoré sa uzatvárajú ale to mám aj radšej ked mi nikto nevidí čo tam mám, ale toto je pekné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pěkný článek, vypadá dobře :) já mám takový dřevěný, ale už se mi to do něj nevejde, takže budu nejspíš potřebovat další :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Stojan je skvělý, akorát mi trošku kazí dojem ty bílé stehy :(. Každopádně je opravdu využitelný :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Akurát dnes som si kúpila stojan na kozmetiku u nás v Galérii v Tedi. Je síce malý, no zatiaľ uvidíme, keď tak si neskôr kúpim väčší :) Je plastový priesvitný a už sa teším, keď doň poukladám kozmetiku! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jeeejo, ten je perfektný. Ja sa akurát budúci týždeň chystám do Bratislavy, a tak ho pôjdem kuknúť. Tiež by sa mi nejaký stojanček hodil.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já byla naposled v Ikeii v zimě kolem Vánoc a hledala jsem tam něco na kosmetiku a nenašla nic, asi je fakt, že když nehledáš, najdeš :-D je to skvělý nápad a vypadá to dobře! :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) ja som tam tiež chodila s tým, že niečo musím proste nájsť :D a nevyšlo to...až potom, keď som tam išla kvôli niečomu inému, tak mi to padlo do oka..a to bol ten stojan úplne dolu v jednej poličke v jednej z vystavených spálni :) osud :)))

      Odstrániť
  20. Do Ikei chodím pravidelne, ale toto som si tam nikdy nevšimla, ďakujem za super tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť