piatok, 22. júla 2016

ZOEVA Rose Golden Complete Eye set - štetce na oči :)

Ahojte :)

Nie je to tak dávno, čo som na blogu písala recenziu na svoje prvé štetce od Zoevy. :) (recenzia TU) A bola som z nich tak nadšená a unesená, že som vtedy ani len netušila, že takúto radosť zažijem znova! :) A stalo sa to asi o 2 týždne, kedy mi môj najlepší priateľ podaroval na narodeniny druhú sadu, konkrétne Rose Golden Complete Eye set ! :) Ku môjmu Luxury setu pribudlo týchto 12 fešákov, a tak mám momentálne kompletnú sadu Rose Golden štetcov! :) 
No čo poviete, nie je úžasne pozorný? :)


Sada Complete eye set obsahuje 12 štetcov skoro rovnakej dĺžky, sú dlhé a úzke, s krásnymi tmavohnedými rúčkami s ružovo-zlatým písmom a aplikáciami pri štetinkách. :) Boli krásne zabalené, každý zvlášť, a uložené v tmavohnedej koženej kozmetickej taštičke s nápisom ZOEVA. :)

Ak ste čítali predošlú recenziu, tak potom sa tieto slová budú iba opakovať, keďže tak ako predošlá sada štetcov, aj tieto sú neskutočné! Majú husté jemné štetinky, dokonalé spracovanie a líčenie s nimi je jedna báseň. :) Trošku som pri tejto sade mala problém rozlíšiť, na čo ktorý štetec budem používať :D, ale postupne ako sme sa zoznamovali, tak som im našla využitie. :)


Prvé 3 štetce sú také špecifickejšie. Sprava je to 142 Concealer Buffer, ktorý som mala aj v predošlej sade, ale vôbec mi to neprekáža, pretože práve tento štetec mám veľmi rada. Je určený na korektory a rozjasňovače. Druhý štetec je 322 Brow Line určený na obočie. Má mega husté a krátke štetinky, a obočie sa s ním dá tvarovať skoro samo. :) Jediná nevýhoda je, že je trošku široký a vytvára také ostré hrany na obočí, ktoré potom musím zjemniť menším štetcom. Posledný je 226 Smudger, ktorý slúži na rozmazanie očnej linky, tieňov a pod. Je tenučký a rozmazaná linka s ním vyzerá prirodzenejšie. :)


Ďalšie 3 štetce, ktoré sa od ostatných viac líšia sú sprava 317 Wing Liner na tekuté očné linky a dokonalé zakončenie , 315 Fine Liner taktiež na očnú linku, ktorá bude tenká iba popri mihalniciach, a tretí je 237 Detail Shader na vytieňovanie a rozmazanie očných tieňov. :)


Posledných 6 štetcov bolo pre mňa na prvý pohľad podobných, práve preto, že ich štetinky sú čisto biele, skoro rovnako husté a dlhé. A musím povedať, že nepoužívam vždy štetce iba na to, na čo sú určené, ale tak ako mi vyhovuje. :) Takže ak mi štetec na očné linky vyhovuje na nanášanie rúžu, tak ho použijem na pery...alebo ak sa mi s ním robí dobre obočie, použijem ho na obočie. :) Páči sa mi takáto variabilita produktov, či už štetcov alebo kozmetiky. :)
Sprava sú na fotke štetce 227 Luxe Soft Definer na väčšie plochy na viečku, 230 Luxe Pencil, ceruzka na rozmazanie linky, 228 Luxe Crease štetec s dlhšími štetinkami na záhyby oka a zjemnenie prechodov, jeho menší braček 231 Luxe Petit Crease na menšie detaily a zjemnenia záhybov, 224 Luxe Defined Crease, s ktorým sme sa príliš neskamošili, pretože je tak zvláštne rovno strihnutý, že mu neviem zatiaľ nájsť využitie, a môj posledný miláčik 234 Luxe Smoky Shader, s ktorým si posledné dni robím linku na hornom viečku pomocou tmavohnedého očného tieňa, a vyzerá to super! :)

Ak by vás táto sada zaujala, dá sa kúpiť na TOMTO linku, za cenu 79 €. Áno, je to vyššia suma, a tak ak budete uvažovať medzi sadou Luxury set a touto Complete eye set, zvoľte si radšej Luxury set, pretože sú v ňom štetce, ktoré sa dajú častejšie (takmer každodenne) využiť. Túto sadu by som odporúčala iba na doplnenie základných štetcov, ak vás baví rôzne líčenie očí (keďže je to naozaj rozdiel), alebo aj ostatným skvelým mužom, ktorí chcú svojej priateľke-blogerke spraviť veľkú radosť! :)

 Páčia sa Vám štetce značky ZOEVA? Máte svoje obľúbené, ktoré používate každodenne? Alebo dávate prednosť iným, prípadne lacnejším pomôckam? :) Budem sa tešiť na všetky Vaše komentáre. :)

Majte krásny víkend ! :)


*Veronika

14 komentárov:

  1. Ježiš, prekrásne sú! ♥ Ja Zoeva štetce zbožňujem úplne najviac, som s nimi maximálne spokojná.

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz delsi dobu uvazuji o koupi nejakych stetcu zoeva. A tyhle jsou krasne. Jinak moc pekny napsane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti pekne :) určite ich kúpu neoľutuješ :)

      Odstrániť
  3. Pěkná recenze i fotky :) štětce jsou krásné, s těmi to líčení půjde určitě samo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Niki :) je to teda oveľa jednoduchšie a krajšie :)

      Odstrániť
  4. Jéé, to je super, že už máš takhle celou sadu Rose gold štětců :) Doufám, že jednou budu moc říct to samý, ale na to si budu muset ještě počkat :D Teď jsem dostala k narozeninám basic sadu štětců od Petry Lovelyhair, tak mám radost alespoň z ní :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je paráda! ona má tiež krásne štetce..aj keď kvalitu nepoznám. daj potom určite vedieť aké sú ;)

      Odstrániť
  5. Wau tie štetce vyzerajú naozaj prepracovane skvelo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wau to je nadherne a tisko ti ich zavidim, uz dlho nad nimi uvazujem :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zoeva su topka ! :) Ak tie svoje nahodou umyjem a su mokre, uz nejak ani neviem s inymi namalovat a som nervozna :D ..Clovek mozno dokaze este obabrat nejake ocne tiene, make up...ale kvalitne stetce su fakt zaklad ! chvalim ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak na tieto štetce mám zálusk aj ja ! Vyzerajú super :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělá recenze! Mně se štětce od této značky neskutečně moc líbí, jsem do nich už dlouho zamilovaná. Tahle sada je jednoduše perfektní a hrozně po ní toužím. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem pekne dievčatá :) som rada, že sa vám tiež štetce tak veľmi páčia, a dúfam, že budú čoskoro aj u vás v kozmetickom stolíku :)

    OdpovedaťOdstrániť