streda, 13. júla 2016

Výhra v súťaži o Majsterku v kontúrovaní s Mary Kay - 1. miesto ! :)

Ahojte :)

Rada by som sa s vami podelila o neskutočnú vec, ktorá sa stala ešte minulý týždeň. :) Možno viete, že som sa zapojila do súťaže "O majsterku v kontúrovaní", ktorú organizovali kamzakrasou.sk a spoločnosť Mary Kay. :) Bola som vybraná do finálovej 12-ky, kde sa pomocou (možno aj vašich :)) hlasov, stalo to, že som túto súťaž vyhrala! :) Skončila som na 1.mieste s najvyšším počtom hlasov, za čo neskutočne všetkým, ktorí hlasovali ďakujem! :)

Ak chcete, tak na TOMTO odkaze, si môžete pozrieť práce všetkých blogeriek, ktoré súťažili, a aj počet hlasov, ktoré sme získali, spolu s vyhlásením víťaziek. :)

Ani si neviete predstaviť, akú radosť z výhry som mala, keďže Mary Kay som si poslednú dobu veľmi obľúbila, mám už doma pár "kúskov" tejto kozmetiky, a tak som sa nemohla dočkať toho, čo bude vo výhernom balíčku. :)
Keďže bývam blízko Bratislavy, pre svoju výhru som si išla priamo do sídla spoločnosti Mary Kay v Bratislave, aby som si omrkla, ako to u nich funguje "v akcii". :) Privítala ma Katka, ktorá mi zagratulovala k výhre, a odovzdala mi balíček. Vyfotili sme sa, aby sme si túto situáciu zvečnili, a tak aj na konci tohto článku nájdete fotku, ako som si výhru preberala. :)


Na moje prekvapenie, okrem kozmetiky som vyhrala aj krásnu ružovú kabelku, ktorá ani zďaleka nie je takou klasickou plážovou, alebo kozmetickou taškou, ako to býva pri výrobkoch kozmetických značiek...ale je to dokonalá plnohodnotná kabelka, ktorú odvtedy nosím skoro každý deň. :) Nie je ničím preplácaná, je jednoduchá, so zlatými aplikáciami a modrým lemom, ktorý jej dodáva netradičný vzhľad. :) A je veľká, čo ocenia dámy, ktoré si nosia so sebou pol bytu. :)


A prišlo na rad veeeľa kozmetiky! :) Toto je pre mňa proste raj! Keď môžem všetko postupne rozbaľovať, otvárať a ten prvý dojem, ktorý si robíte z nových produktov, je proste neopísateľný! :)
Balíček obsahoval tak dekoratívku, ako aj starostlivosť o pleť, telo, parfém...no všetko možné. :) Postupne pomaličky všetko skúšam a testujem, aby som vám vedela aj o niečom zaujímavom napísať recenziu. Navyše, už túto sobotu budú oficiálne predstavené novinky na leto 2016, s ktorými som sa zoznámila už skôr na Mary Kay raňajkách TU, takže aj na ne bude postupne recenzia. :)

Produkty, ktoré boli v balíčku (zľava): 
rozjasňujúca maska Timewise, dvojfázový odličovač očí Oil free, lak na nechty Berry stylish, zamatový rúž Naturally chic, mini kozmetická kazeta a očné tiene, maskara Lash love, parfumová voda a telové mlieko Forever Diamonds


Ďakujem ešte raz za balíček a výhru Mary Kay, za možnosť zúčastniť sa súťaže kamzakrasou.sk, a najviac všetkým Vám, ktorí ste za mňa hlasovali ! :) Bol to pre mňa taký predčasný narodeninový darček, keďže som včera oslávila 25 rokov. :)

Kľudne mi napíšte v komentároch, na aký produkt by ste si priali recenziu, a ja začnem testovať ten produkt ako prvý. :)

Majte sa krásne ! :)


*Veronika

20 komentárov:

  1. Gratulujem k výhre! Kabelka vyzerá úžasne.. a kozmetika <3 najviac ma asi zaujalo telové mlieko!
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) telové mlieko má krásnu vôňu :)

      Odstrániť
  2. Jej gratulujem, spolumajsterka ;-) pozerám , že sme mali rovnakú výhru , čo ma tešíi- môžme testovať a porovnať, s čím sme ako boli spokojné. Čo Ťa na prvý šup zaujalo najviac ? Ja zatiaľ testujem odličovač a masku TimeWise :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja tebe gratulujem :) tak som zvedavá, ako budeme spokojné a ako si porovnáme recenzie :) ja používam zatiaľ rúž, parfum a telové mlieko :) a maskaru som raz skúsila..teraz sa chystám na odličovač a masku,takže tak postupne zo všetkého :)

      Odstrániť
  3. gratulujem :) a všetko najlepšie k narodeninám, hoci trošku oneskorene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc moc gratuluji :) Na fotce Ti to sluší a obsah balíčku je krásný

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak to je opravdu super! Moc gratuluji! Balíček i kabelka vypadájí fantasticky. :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. what a beautiful bag, I love it, thanks for sharing!!!

    xxx

    www,noragouma.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé gratulujem! Tá kabelka je krásna :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť