piatok, 29. júla 2016

Prekvapenie a sklamanie v kozmetike - JÚL :)


Ahojte :)

Viete aké je pre mňa vždy zložité napísať úvod článkov na blogu? :D Neviem prečo, ale vždy mám z toho taký mierny stres, že ach, čo tam ja napíšem. :) Pretože, ak sa chcem dostať k tomu, o čom bude príspevok, tak sa väčšinou rozpíšem dlhým príbehom, a to veľmi nechcem, lebo však komu sa chce v dnešnej dobe čítať. :) A tak sa často stáva, že príspevok zatvorím s tým, že možno zajtra ma niečo napadne. Tak to bolo aj včera, kedy som chcela pridať tento článok, ale nevedela som ako začať, a tak som skončila pri "Ahojte :) ". :) Ale keďže ma nenapadlo ani dnes nič :D, tak prejdem rovno k recenziám produktov, lebo som sa zase rozpísala. :D

PREKVAPENIE MESIACA:
 L´oréal Skin Perfection denný hydratačný krém
 Produktom, ktorý ma v júli nečakane prekvapil, je krém, ktorý je na trhu už dlhšie, no ku mne sa dostal iba nedávno a náhodou. Kúpila som si ho v balení spolu s mojou láskou maskarou Miss Manga, ktorú som potrebovala doplniť. Cena maskary býva väčšinou 8 €, a tak keď som ju objavila v outlete L´oréal v Parndorfe za 10 € spolu s týmto krémikom, ktorý sám o sebe stojí okolo 10 €, tak som neváhala. :) Denných krémov nie je nikdy dosť, a tento ma na prvý pohľad zaujal aj svojim pekným balením. Z rady Skin Perfection som ešte nič neskúšala (okrem micelárky), preto to bola pre mňa premiéra. :) 
Krémik má krásne ružové balenie, je to sklenená nádobka, ktorá veľmi dobre padne do ruky. Tak isto ako obal, tak aj krém je ružovej farby, má krásnu konzistenciu, ktorá mi veľmi vyhovuje. Nie je veľmi mastný, je jemný a nevytvára nejaký hrubý mastný film. Dokonale sa vstrebáva v sekunde, čo mi veľmi vyhovuje, keďže ho používam pred líčením, keď sa ponáhľam. Čo sa týka vône, na začiatku som ju nejak výrazne nevnímala, ale teraz ju jemne cítim, a je pre mňa príjemná. :) 
Tento krém ma naozaj prekvapil, o to viac preto, lebo som ho nekupovala cielene s nejakým veľkým očakávaním. Určite to nebude moje posledné balenie, a popozerám sa ešte po iných produktoch z tejto rady Skin Perfection. :)
Objem: 50 ml


SKLAMANIE MESIACA:
Nivea Creme Care čistiace pleťové obrúsky
Tento produkt je pre mňa veľkou záhadou, a hneď vám aj vysvetlím prečo. :) Určite ste si všimli, že Nivea prišla s touto novou radou odličovacích produktov s krémovým zložením. A ja keďže milujem túto značku, a všetko krémové, tak som sa už na obrúsky veľmi tešila. Keď som ale videla v drogérii, že stoja cca. 4,80-5 €, tak som si povedala, že to je celkom dosť, a že ich až tak nepotrebujem, a vypustila som to z hlavy s tým, že si ich nekúpim. Potom sme však boli s priateľom asi týždeň na to vo Viedni, kde som zašla do Dm-ky, a tam na mňa svietili za cenu 1,29 € !!! :D Ako chápete? Je to pre mňa fakt veľká záhada, ako u nás môžu stáť do 5 €, a len kúsok od nás ich nájdem za niečo cez euro, úplne za facku. Netvárim sa, že 5 € je nejaká vysoká suma, ale keď za to môžem mať 3 balenia, tak prečo nie. :) Chvalabohu ale, že som si kúpila iba jedno.:) 
Tieto obrúsky mi vôbec nevyhovujú, a nesplnili to, čo som od nich očakávala. Neprídu mi ako odličovacie, skôr by som povedala, že sú iba čistiace, osviežujúce...niečo, čo si zbalíte so sebou do prírody, do mesta, do parku...niekde, kde si budete potrebovať utrieť ruky, alebo osviežiť tvár. Ja som si ich takto napríklad vzala do kabelky, keď sme sa po pracovnom dni išli kúpať, a chcela som sa narýchlo odlíčiť, tak som si len tvár pretrela jedným obrúskom. Tu ale nesplnili ani túto úlohu, pretože ma pleť veľmi štípala! Mám síce jemnejšiu a háklivejšiu pleť, ale nečakala som, že mi to bude robiť Nivea, keďže som ju používala už x-krát. Akokoľvek jemne som si obrúskom prechádzala po tvári, štípali ma líca, krk, a celú tvár som mala ako v ohni... :( Veľmi ma to mrzí, keďže by mali byť dokonca vyrobené z extra jemnej tkaniny, ktorá pleť nedráždi ! U mňa tieto obrúsky nesplnili ani úlohu odlíčenia, tak ako sľubujú, pretože maskara s nimi nešla odlíčiť, ako tak obstáli na makeup-e. Je mi to ľúto, ale tieto obrúsky sú pre mňa veľkým sklamaním... :(
Balenie: 25 ks


A čo Vás prekvapilo a sklamalo v tomto mesiaci? Máte nejaké tipy na produkty, ktoré si určite kúpiť, a naopak, ktorým sa vyhnúť? :) Máte skúsenosti s týmito mojimi prodkutami? :) 

Užívajte horúce leto! :) Papa


*Veronika

10 komentárov:

  1. Už odkedy so videla reklamu na tieto nové nivea produkty som tak nejako tušila, že to nebude nič dobré... Nie si prvá, u koho čítam negatívne hodnotenie.
    Musím ti ale napísať, že máš prekrásne nechty! Ak sú tvoje, tak veeeeľky obdiv, tiež by som si chcela také vypestovať, no vôbec sa mi nedarí :(
    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala si dobré tušenie :)
      joooj,tak to ťa poteším,lebo sú to umelé nechty :) mne sa tiež nedarí vypestovať si svoje, ale nejak z toho nesmútim :) nemôžeme byť dokonalé ;) ale som rada, že vyzerajú ako moje, lebo sa ich snažím robiť tak prirodzene :) ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  2. Super článek a musím poznamenat, že ten blog je překrásný, nevím čím to je, ale moc se mi líbí.
    A nehty jsou vážně závidění hodné! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej,tak teraz si ma veľmi potešila Luci :) ďakujem krásne :) som rada, keď sa môj blog páči :) a takéto komentáre sú pre mňa najväčšia odmena :)

      Odstrániť
  3. Super článek a musím poznamenat, že ten blog je překrásný, nevím čím to je, ale moc se mi líbí.
    A nehty jsou vážně závidění hodné! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten krém Loreal si chci pořídit, už mám z téhle řady sérum a s tím jsem spokojená, tak chci tuhle řadu objevovat dál:-) A ty Niveácké ubrousky, docela mně lákaly, ale zase se mi nelíbila ta přemrštěná cena, takže díky za varování, už je fakt zkoušet nemusím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani jeden z produktů jsem zatím nezkoušela, ale krém mě zaujal! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fiha... no ja zboznujem Niveu...predovsetkym klasik krem a telovej mlieko, ale aspon viem, ze tomuto sa predsalen vyhnut. Ale mimoriadne mi vyhovuje ta dvojfazova odlicovacia vodicka od Nivea, na nu nedam dopustit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veru, ten krém jsem měla jako vzoreček v nějakém časopise a taky jsem z něj byla vedle :D. Každopádně ještě jsem si ho nepořídila, pořád zatím zápasím s nehezkou problematickou pletí, takže používám výrobky, co jsou i na ni určené :). Každpádně doufám, že jednou vyzkouším ^^.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krém mám a zadovážila som si k nemu aj sérum. Oba produkty veľmi rada používam a nedám na ne dopustiť. Cez leto sú však pre mňa príliš "ťažké", ale na jeseň a zimu sú ako stvorené :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť