pondelok, 4. júla 2016

Moje (takmer) každodenné líčenie :)

Ahojte :)

Poznáte taký ten vnútorný pocit, keď akosi cítite, že sa niečo vo vašom živote mení? Taký pocit mám v tomto období ja, a ani neviem prečo, ale mám také tušenie, že sa udeje veľa zmien...No ktovie :) To len tak na takú malú úvahu na začiatok :) 
Tento typ príspevku ste už určite videli na blogoch aj na youtube, a keďže ja som sa v tento deň ponáhľala, a komplikovanejšie líčenia, ktoré robievam na blog si väčšinou vždy odlíčim, tak som sa rozhodla, že vám ukážem ako chodím nalíčená skoro každý deň (poprípade večer, keď idem do nočnej:) ). Určite každá máme takú svoju "istotku", pri ktorej vieme, že keď sa nechce nič vymýšľať, tak je to taká zlatá stredná cesta. :)


 U mňa je tou istotou môj obľúbený makeup (L´oréal True Match), vykontúrovanie tváre s bronzerom (Rimmel),korektorom (Affinitone) a lícenkou (Makeup Revolution) , jednoznačne úprava obočia (Essence Eyebrow styling set), ktorú robím aj v dni keď sa vôbec nelíčim. :) 
Na oči použijem jemné tiene na celé viečko (Makeup Revolution Flawless paletka), do záhybu oka tmavšie, ktoré zapracujem, tým istým tmavým tieňom spravím aj spodnú linku (tentokrát som použila aj trošku tmavozelenej farby na zvýraznenie zelenej farby očí), a všetko zakončím maskarou (L´oréal Miss Manga). :)
Na pery potom použijem už len jemný rúž (Pupa Matt), alebo balzám. Rúže často striedam, a použijem taký, na ktorý mám v ten deň náladu. :) Ale väčšinou je to matný ružový, alebo matný hnedý (Astor Lipbutter), ktoré nájdete aj v iných príspevkoch, keď zalovíte aj do starších dátumov. :)
Na aplikáciu všetkých produktov som použila moje nové skvelé štetce Zoeva Rose golden set, na ktoré recenziu nájdete TU. :)

použité produkty (ospravedlňujem sa za ten špinavý vrchnáčik na makeup-e, ale viete ako... ;) )

Máte aj Vy svoju každodennú rutinu v líčení? Prípadne nejaké triky, ktoré používate, keď máte málo času na úpravu? :) Bez čoho by ste neodišli z domu? Rúž,maskara...? :)

Majte sa krásne ! :)


*Veronika

19 komentárov:

  1. Božee, ty štětce jsou tak úžasný :)❤️ Líčení super, moc ti to sluší, já jsem si bohužel až moc zvykla na to si dělat linky ať pro každodenní líčení, nebo večerní, takže když si nalíčím oči jinak, tak se mi to nikdy nelíbí :D Jsem vadná, ale to je normální :D Rtěnky nosím málo, ale když jo, tak ve výrazných barvách :) Nejradši v korálové, nebo v odstínech do oranžova :) A dřív jsem hodně používala na rty jen EOS, ale začala se mi z něj dělat vyrážka, tak jsem musela přestat :(
    Dobrou noc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) s tými linkami, vôbec nie si vadná :D ja som to tak tiež mala...bolo obdobie, kedy som si často robila linky, a potom keď som ich nenaniesla, tak som si prišla taká divná :D ale to je len vec zvyku, lebo napr. priateľ mi vtedy povedal, že takto je to krajšie...takže to len my asi tak nejak vidíme :) napríklad keď si teraz dám linky, tak mi to príde výrazné :))
      a EOS to je podľa mňa viac meno,reklama...ako nejaká špeci kvalita...

      Odstrániť
  2. Super licenie, inak make up true match check vyskusat uz dlho, na tebe take krasne sedi, u mna sa ale bojim ci bude dostatocne kryt

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda...true match je to naj, čo som kedy mala z makeupov!
      on možno nejak extra nekryje, ale zase vytvára naozaj takú krásnu pleť!!...a na väčšie nedostatky môžeš použiť korektor, ktorý má väčšiu kryciu schopnosť :)

      Odstrániť
  3. Krásne líčenie skoro neviditeľné, v jednoduchosti je krása predsa, ale ja mám problém stým, že namaľovať by som sa namaľovala ale horšie je to potom somnou nechce sa mi to odličovať:)) som ja lenivec

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy sa pousmejem nad tvojimi komentármi :) to je milé :D odličovať sa niekedy ani mne nechce, keď už to zalomím na posteli a potom si spomeniem, že ešte sa treba ísť odlíčiť...ale s dobrými micelárkami je to zachviľku :) ale chápem ťa :)

      Odstrániť
    2. hehe tak dakujem som rada:))

      Odstrániť
  4. Máš veľmi pekné líčenie a najviac sa mi páči tvoje obočie. Máš ho veľmi pekne tvarované a dokážeš si ho dobre upraviť a to je hlavné, pretože je málo dievčat/žien, ktoré si ho dokážu pekne spraviť :) Klobúk dolu aj za to, že to s maľovaním nepreháňaš a je to veľmi pekné, jemné líčenie :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej,aký pekný komentár :) ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. Jůů, i tvoje každodenní líčení vypadá skvěle :) Já si nedovedu představit, že bych vyšla ven bez pudru a řasenky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to je taký základ..a čo obočie? :)

      Odstrániť
  6. Moc pěkné jemnné líčení, které se hodí každé ženě :)


    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, o balíček produktů Maybelline, která právě probíhá na blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné jemné líčení a moc hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. amazing ! you look so pretty .
    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je nádhera! Vůbec nejsem na výrazný make up. Navíc mně osobně ani nesluší, takže nevyhledávám žádnou make up inspiraci. Zato takovéhle lehké, nude líčení je pro mě ideální :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já se nemám čas malovat a v práci to stejně nikdo neocení. V koupelně jsem maximálně 10 minut se vším všudy, ale taky se bez některých věcí neobejdu. Bez vyčištěné pleti, bez namalovaného obočí, nebo bez řasenky a tužky na oči. Na zbytek už není čas a teď v létě, kdybych nasadila makeup, tak bych se stejně za chvilku roztekla. (:

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekné a jemné líčenie! :) A tie štetce sú dokonalé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Velmi hezké líčení! Vidím, že štětce slouží tak, jak mají! :) Moc děkuji za komentář na blogu! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovedaťOdstrániť