utorok, 19. júla 2016

Mary Kay novinky na leto 2016 :)

 Ahojte :)

Nedávno som sa zúčastnila stretnutia blogeriek na VIP raňajkách Mary Kay, o ktorom ste si mohli prečítať v TOMTO článku. :) Na nich nám ako prvým boli predstavené novinky na leto 2016, ktoré sú už od 16.júla oficiálne v predaji. :) A v dnešnom článku vám o nich niečo málo napíšem, keďže som ich od stretnutia poctivo skúšala a testovala. :)

Ako prvé sú to produkty na opaľovanie, konkrétne Opaľovací krém s ochranným faktorom 30 (žlté balenie), a Regeneračný krém po opaľovaní (modré balenie). 
Opaľovací krém má na mňa celkom vysoký faktor, keďže som tmavšej pokožky, a celkom dobre sa opaľujem, tak mi stačí 10-15. Preto som išla do skúšania tohto krému tak opatrne. :) Krém je ľahkej konzistencie, pekne sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Nezanecháva mastný film na pokožke, no napriek tomu je vhodný aj do vody, čo je super. :) Jeho vôňa je taká typická pre opaľovacie krémy, a ochráni vás aj pred UVA aj UVB žiarením. Ak používate vyšší ochranný faktor, tak určite odporúčam. :) Balenie je klasická tuba s objemom 118ml
Druhý produkt ma zaujal trošku viac, aj napriek tomu, že sa nezvyknem spáliť na slnku. Je to chladivý modrý gél, ktorý upokojuje pokožku po nadmernom slnení. Musím povedať, že hneď pri prvej aplikácii som cítila ako príjemne chladí, takže na spálenej pokožke to musí byť vykúpenie. :) Ak ho navyše ešte vytiahnete z chladničky, tak určite sa vaša spálená pokožka poteší. :) Gél pokožku aj hydratuje, a tak predídete šúpaniu, ktoré sa asi nikomu nepáči. :) Vôňa tohto géliku je tiež taká neutrálna, napriek tomu, že obsahuje rastlinné výťažky, nie je prehnane parfumovaný. Balenie je trošku väčšie, má 192 ml.

Ďalšími novinkami, ktoré som si ja tak veľmi obľúbila, sú dvaja skvelý pomocníci pri starostlivosti o pery. :) Nie len počas zimy, ale aj počas leta pery potrebujú hydratáciu, keďže sú vystavované slnku. 
Prvým krokom v starostlivosti je Cukrový peeling na pery s bambuckým maslom White tea & citrus, ktorý je jedným slovom úžasný! :) Obsahuje naozaj malé a jemné čiastočky cukru, ktorý pery príliš nedrhne, ale jemne masíruje, a tým okrem naozaj skvelého pocitu, odstraňuje suché šupinky na perách. Ja ho používam pred nanesením matného rúžu, keďže ten mi zvykol vytvárať hrudky a šupinky, a vyzeralo to nepekne. Po peelingu sú pery však krásne hladké, vláčne a jemné, a preto aj matný rúž vyzerá na nich bezchybne. :) Navyše peeling má krásnu citrusovo-sladkú vôňu, ktorá je počas peelingovania veľmi príjemná, a niekedy by som si najradšej pery oblízala. :) Balenie je malinké 8 gramov, ale úplne postačí, keďže ja ho používam celkom často, a ešte stále je v ňom dosť. :)
Druhým krokom po peelingu je balzám White tea & citrus. Ten už používam častejšie, čomu sa teším, pretože neprídem o tú skvelú vôňu,ktorú táto rada má. :) Opäť ho stačí naniesť malé množstvo, a tým, že je dostatočne mastný, hydratuje pery na dlhú dobu. Má praktické balenie na nanášanie, a tubička má taktiež 8 gramov

Novinka z kategórie dekoratívky je Rozjasňujúca tyčinka Glowing finish v odtieni Gold. Zaujala ma aj na stretnutí, kde som si prezrela aj ostatné odtiene, z ktorých ma oslovil najviac odtieň Bronze (ak sa nemýlim :) ), takže ak uvažujete o kúpe tejto tyčinky, tak radšej v odtieni Bronze. :) Je to taký prirodzenejší, teplejší odtieň ako táto Gold. Túto tyčinku by som použila skôr ako pigmenty na očné tiene, keďže má silné zlaté trblietky, ktoré sa mi na tvári až tak nepáčia. Čo sa mi ale páči je balenie a spracovanie tyčinky. Je jednoduchá, vysúvacia a pekne sa s ňou pracuje. :) Balenie má 4,9 gramov.

 Poslednou novinkou je Gélový polomatný rúž, v odtieni Always Apricot. Jeho nanášanie je pre mňa také netradičnejšie, lebo je to konzistenčne niečo čo som ešte nemala. Je gélový, z časti matný a z časti lesklý... :) musíte si ho proste vyskúšať na vlastnej koži, keďže nejde veľmi popísať aká je to zaujímavá konzistencia. Ako negatíva tohto rúžu by som spomenula to, že hrudkuje :( Ak ste zvyknuté naniesť si rúž iba z tuby, tak to sa s týmto rúžom nedá. Musíte ho následne rozotrieť prstom alebo štetcom, aby ste tam vyhladili tie hrudkové časti. Potom ale stráca na sýtosti farba, a ani výdrž nie je dlhá, keďže sa rýchlo otláča a ostávajú potom len kontúry pier... Škoda, pretože balením, odtieňom a konzistenciou mi tento rúž veľmi sedí, avšak na môj typ pier je bohužiaľ nevhodný.


Zaujali Vás novinky Mary Kay na toto leto? :) Ktorý produkt by ste rady vyskúšali? :)

Majte sa krásne :)


*Veronika


2 komentáre:

  1. Ta rozjasňující tyčinky vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny produkty vypadají skvěle :) Nejvíc mě asi zaujel ten cukrový peeling na rty - ten bych ráda vyzkoušela :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť