pondelok, 25. júla 2016

Líčenie: Summer Glow Look :)

Ahojte :)

Ako trávite tieto horúce letné dni ? Potíte sa v práci, alebo máte voľno a užívate si niekde pri vode? :) Ja som sa toto leto stihla ísť kúpať iba raz, aj to sa cestou tam ochladilo, bolo zamračené a vôbec ma neopálilo :D. Tak dúfam, že to ešte stihnem, keďže leto, opaľovanie a kúpanie sa mám veľmi rada. :)

Na blogu už dlhšie nebolo líčenie, keďže sa mi stále vyskytlo niečo iné o čom som vám chcela radšej napísať. :) Dnes to už ale bude líčenie, ktoré ma napadlo tak spontánne a bol to taký ten moment kedy "neplánované veci sú najlepšie", pretože sa mi líčilo veľmi dobre, nič som neprerábala, foťák a svetlo poslúchali, a bola som aj s výsledkom celkom spokojná. :) Vždy ma to poteší, pretože niekedy si týždeň plánujem aké líčenie spravím, trikrát sa odmaľujem, foťák nezaostruje, a nakoniec všetky fotky skončia pri tlačítku "Delete"...

Dúfam, že budete rovnako spokojné s týmto letným líčením, ktoré som volila v zlatých a hnedých odtieňoch, použila som rozjasňovač a trblietky, aby som vytvorila naozaj taký glow look. :) Dokonca som po dlhej dobe nepoužila vôbec púder, keďže som chcela zachovať lesk pleti, a taký ten "mokrý efekt". :)

Postup líčenia:
Po nanesení korektoru pod oči, a klasického makeup-u, som tvár vykontúrovala bronzerom na lícnych kostiach, spánkoch, čele a okrajoch nosa. Následne som na líčka naniesla broskyňovú lícenku a na koreň nosa, nad hornú peru, pod obočie a nad lícne kosti som aplikovala rozjasňovač. Na rovnaké miesta som pridala aj jemne zlaté trblietky v tyčinke, aby som vytvorila glow look. Použila som ich taktiež ako očné tiene do vnútorného kútika oka. 
Na oči som ďalej použila hnedé trblietavé tiene na celé viečko , jemnú čiernu linku a maskaru v jemnej vrstve. Obočie som vykreslila farbou na obočie a zafixovala väčším množstvom maskary na obočie. 
Na záver som pretrela pery iba balzámom s hnedým nádychom. 
Hotovo! :)

Použité produkty:  
Tvár: korektor Maybelline Affinitone 03 sand / makeup L´oréal True Match 3 beige rose / Mary Kay Glowing finish stick Gold / lícenka Essence Silky touch blush 30 secret it-girl / bronzer Rimmel natural bronzer 022 sun bronze / rozjasňovač Mary Kay Highlighting pen
Oči: farba na obočie Essence eyebrow stylist set / maskara na obočie Essence make me brow 02 browny brows / očné tiene Max Factor Wild Shadow pots 35 auburn envy / Makeup Revolution vodeodolná tekutá očná linka / maskara L´oréal Miss Manga black
Pery: balzám Maybelline Baby lips peach kiss 


Páči sa Vám takéto líčenie? Používate cez leto rozjasňovače, bronzery a trblietky? :) Alebo naopak, cez leto sa vôbec nelíčite a užívate si ten pocit ľahkej pleti? :)

Majte ešte krásne leto ! :)


*Veronika

17 komentárov:

  1. tak to si na tom dobre ja som sa toto leto este nestihla ist kupat
    a licenie perfektne akurat na leto
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, tak to je úžasné, na léto jako dělané :) No, tak to vítej v klubu, já se letos také koupala jenom jednou :D. Jak letos nemáme na zahradě bazén, tak mě to ani na nějaký veřejný koupání vůbec netáhne, to se radši potím na zahradě. Ale ráda bych si šla zaplavat, tak uvidíme, kolikrát letos půjdu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Domi :) no už som to zvýšila na 3krát po tomto víkende :))) hihi
      tak dúfam, že aj ty si nájdeš čas a vybehneš trošku na slniečko :)

      Odstrániť
  3. veľmi sa ti to hodí take jemné líčenie ja sa tak neviem skrášliť:) ten gel na obočie essence som si nedávno kúpila nie je to až taka kvalita ale dá sa použiť za ten peniaz:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) ja som práveže s tým gélom veľmi spokojná :) úplne mi vyhovuje..a ešte ako vravíš, za ten peniaz... :)

      Odstrániť
  4. Toto líčenie ti veľmi pristane! :) Tiež v lete používam iba jemný make-up :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeem :) no však na leto je to úplne vhodné...aj toto už bolo dosť :D

      Odstrániť
  5. ja som sa tento rok ešte nekúpala :D a ani ma to veľmi neláka :) a toto tvoje líčenie sa mi veľmi páči .. podobné nosím aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líčení je skvělé! :) Já se přes léto moc nelíčím, spíš chci, aby si pleť odpočinula :) Takže maximálně tak korektor, pudr, oční stíny a řasenka :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi pěkné, něžné a jemné :) Mám takové přirozené líčení ráda :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je prekrásne líčenie!!! Hneď pri najbližšej príležitosti ho vyskúšam

    XOQueenB

    OdpovedaťOdstrániť