piatok, 15. júla 2016

H&M kozmetické pomôcky - hubka na makeup a labutienka

Ahojte :)

Dnešný príspevok bude tak trochu neplánovaný, keďže to bude recenzia na 2 kozmetické pomôcky, ktoré som si kúpila pred pár dňami v H&M-ku. Chcela som ich len skúsiť, s tým, že o nich asi nebudem nejak písať, lebo veď, načo?... :) Potom som si ale povedala, že to nebude od veci, keďže ide o druh kozmetiky z obchodného reťazca zameraného hlavne na oblečenie. Možno vás bude zaujímať (tak ako aj mňa), akú kvalitu majú produkty z kozmetického oddelenia, ktoré sa na moje prekvapenie, celkom dosť v H&M rozrástlo, a neverila som vlastným očiam, čo už všetko pod značkou H&M nájdem. Čo sa týka produktov ako makeup, púder, očné tiene, laky atď...tam som ešte mierne skeptická, a netúžim ich skúsiť, pretože dávam prednosť značkám, ktoré sa dlhšie a primárne zameriavajú na kozmetiku. Aj keď človek nikdy nevie. :)


 1. Precision Sponge - hubka na makeup
Už veľmi dlho som chcela vyskúšať, ako sa nanáša makeup s takouto hubkou. Je ich momentálne tak veľa, že človek ani nevie akú si vybrať. Keďže ale nie som ochotná dať za takúto vec nejak veľa peňazí, úplne som si vystačila s touto. Ide o moju prvú hubku, a tak som sa tešila na to, ako ju vyskúšam. Slúži na v podstate všetko tekuté, a vďaka tomu, že má jednu stranu hranatú a jednu oblú, tak som si s ňou naniesla aj korektor pod oči, aj makeup na celú tvár. :) Hubku som najskôr navlhčila pod prúdom vody a vyžmýkala, čo nebol nejaký veľký problém, ale každé ráno by sa mi to asi nechcelo robiť. :) S takouto navlhčenou hubkou sa makeup nanášal naozaj dobre, mala som pocit takej sviežej, menej zaťaženej pleti, ktorá pôsobila prirodzenejšie. Dokonca som použila rovnaké množstvo makeup-u ako so štetcami, čo ma prekvapilo, lebo som čítala, že hubka "zhltne" viac makeup-u ako si bežne dávate. S aplikáciou som teda bola nadmieru spokojná. :) Čo je horšie, je čistenie tejto hubky. Samozrejme, že si potrpím na to, aby veci, ktoré si dávam na pleť boli čisté, ale naozaj sa mi nechce ísť zase do kúpeľne a 5 minút ju čistiť, je to celkovo také pracné. Klasickým mydlom mi to nešlo úplne umyť, tak som použila aj micelárku, s ktorou to už išlo lepšie. :) Ale zase to musíte dať niekde vysušiť, potom odložiť do obalu, aby sa tam nechytil nejaký bordel...Je to také zdĺhavé a naozaj si to neviem predstaviť pri každodennom používaní. Niektoré dievčatá, ktoré majú túto hubku farebnú, sa sťažovali na to, že sa farba vymýva, čo som celkom dobre obišla tým, že som si kúpila takúto bledú, a nemám ten problém. :) Zdá sa mi aj celkom kvalitná a z dobrého materiálu, takže sa hádam nebude ani tak skoro droliť a trhať. :) Výsledok: Ako občasné riešenie aplikácie makeup-u je to výborné, no na dlhodobé a časté používanie je to veľmi zdĺhavé a nepraktické. :)
Cena: 2,99 €


2. Luxe Powder Puff - labutienka 
Túto kozmetickú pomôcku mením celkom často, pretože je to lacná záležitosť a nestojí mi to za nejaké problémy na pleti. Používam ju počas celého dňa keď sa potrebujem prepúdrovať, a keď už vidím, že je nejaká doničená a spľasnutá, tak ju jednoducho vyhodím a nahradím novou. :) Doteraz som mala prevažne také klasické púdrenky bez šnúrky, a tak som sa potešila, že som našla takúto, s ktorou sa lepšie manipuluje, a nedržím ju za tú časť, s ktorou si prechádzam po tvári. :) Kúpila som si menšiu veľkosť, aby sa mi vošla do balenia s púdrom, mali tam však ešte asi raz toľko veľkú púdrenku. :) Je veľmi príjemná, jemná, s kratšími vlákienkami a púder sa s ňou dobre aplikuje. Šnúrka na nej silno drží, má pekný dizajn, a jemnú ružovú farbu. Čistenie je jednoduché a veľmi rýchlo je z nej všetko preč. :) Toto môžem určite odporučiť. :) 
Cena: 1,99 €

A teraz otázka na Vás: Používate kozmetiku značky H&M ? :) Aké skúsenosti máte s ich produktami? :)

Majte krásny víkend ! :) 


*Veronika

12 komentárov:

  1. Ja mám hubku od RT a som s ňou nadmieru spokojná, dokonca už nemám v pláne sa vrátiť k štetcu :) ono to je dosť subjektívne, každému vyhovuje niečo iné :) ale labutienka vyzerá dobre, aj keď doma púder nanášam štetcom, zíde sa mi do kabelky, kde štetec pri sebe nemám a ako čítam, tak táto veľkosť sa zmestí aj do krabičky od púdru, takže paráda. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je to individuálne :) presne preto mám rada tieto labutienky, do kabelky :)

      Odstrániť
  2. Já jsem se k houbičkám na makeup vrátila teprve nedávno, a první jsem zkusila od Ebelin, není špatná, ale později jsem našla lepší od RT. Ta je vážně super a používám ji denně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hubka je úplne super, mám ju z DMka a som s ňou veľmi spokojná, ale presne ako hovoríš, čistenie je strašne zdĺhavé. Čo sa labutienky týka, vyzerá krásne, no ja ich nepoužívam, keďže nepoužívam ani púdre :)

    Na blogu akurát prebieha Giveaway, tak ak by si chcela, môžeš sa zapojiť :) ~ Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tu hubku keby uvidim by som si kupila za tu cenu tiez mije luto tolko penazi za niečo take davať ale u nas v hm som videla len nejake ruže pri pokladni ked som sa tam minule len tak išla pozrieť inak do toho obhodu moc nechodím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tu hubku keby uvidim by som si kupila za tu cenu tiez mije luto tolko penazi za niečo take davať ale u nas v hm som videla len nejake ruže pri pokladni ked som sa tam minule len tak išla pozrieť inak do toho obhodu moc nechodím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som bola fakt prekvapená koľko tam toho bolo ,hotová drogéria :)

      Odstrániť
  6. Nice, I'm still learning about makeup, so I'll definitely put this on my makeup shopping list!

    Love,
    M
    The Flower Duet

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som skúsila jeden štetec z H&M a som spokojná :) podľa mňa kvalitou kozmetiky sa Hmko celkom zlepšilo :)

    OdpovedaťOdstrániť