štvrtok, 7. júla 2016

Draw my life ! :)


Ahojte :)

Neviem ako vy, ale ja si často pozerám okrem blogov aj videá rôznych youtuberov. :) A ani ma tak na počudovanie nezaujíma líčenie, makeup inšpirácie, alebo recenzie kozmetiky...to všetko si radšej prečítam, a pozriem na blogoch. :) Zaujímajú ma práve také tie osobnejšie videá zo súkromia, tagy, videá vo dvojici, vlogy...a podobné "šmírovacie" videá. :) 
Už som videla u viacero youtuberov tento tag, v ktorom kreslili na papier svoj život. :) A tak sa mi to zapáčilo, že som si povedala, že to skúsim aj v takejto "blogovej forme", aby ste sa možno dozvedeli aj niečo viac z môjho súkromia :)
Možno sa trošku viac načítate, ale budem sa snažiť písať stručne a pútavo ! :) 
Poďme na to... :)

1.) NARODENIE
Narodila som sa v roku 1991, a tak mám za 5 dní 25 rokov ! :) Narodila som sa už ako druhá, keďže ma doma čakal o tri roky starší brat. :) Mamina vravela, že som bola celkom veľké bábo, mala som vyše 4 kíl, a porovnávali ma s ostatnými deťmi, pretože som pri nich vyzerala ako polročná. :)

2.) DETSTVO
Bola som veľmi poslušné a kľudné dieťa, nepamätám si, že by som si zlomila nohu, ruku...alebo niečo vyviedla. Dokonca som ani neplakala, a mama vravela, že ma vždy len zobudila, aby som sa najedla, a spala som ďalej. Vraj by takých ako ja mohla mať vtedy 10. :) Pamätám si, že som sa ako malá rada hrávala na učiteľku, čo mi ostalo ako vysnená profesia ešte aj dlho potom. Hrávala som sa tak v izbe na posteli, kde som si rozložila všetkých plyšákov, dala pred nich papieriky, akože píšu písomku, a potom som ich známkovala. :D

3.) ŠKOLA
Po základnej škole som išla na gymnázium, kde som zistila, že mi celkom ide matematika a fyzika, nemusela som sa ich veľmi učiť, a tak som ich nejak prirodzene chápala. Považovala som to za dobrý nápad, keď pôjdem na vysokú na Matfyz...Čo som ale neskôr oľutovala :D Pobudla som tam iba jeden semester, pretože učivo sa tam ani zďaleka nedalo porovnať s učivom na strednej...A tak sa rozplynul môj sen o astronómii alebo o učení fyziky. Ešte aj teraz ma niekedy chytí taký smútok, že prečo to nevyšlo...čo už :) Klobúk dolu tým, ktorí túto školu úspešne vyštudujú! :)

4. ) PRÁCA
Keď som odišla zo školy, premýšľala som čo so sebou...či sa vrátiť na inú školu, alebo začať pracovať, alebo čo teraz...Po asi 2 mesiacoch som si našla prácu. Začala som pracovať ako recepčná v hoteli. :) Nikdy by ma nenapadlo, že budem robiť takéto niečo. :) Prinieslo mi to ale niekoľko výhod: od 19 som sa osamostatnila a bývam sama, zlepšila sa moja angličtina asi o 100% :D, a spoznala som a stále spoznávam rôznych zaujímavých ľudí. :) A čas tak letí, že som v tejto práci už vyše 5 rokov... :)

5.) SŤAHOVANIE
Čo sa týka toho sťahovania, sťahovala som sa už celkom veľakrát :D. Najskôr sme bývali s rodičmi aj bratom na jednom sídlisku asi 12 rokov, potom sme sa presťahovali s bratom a maminou na druhé sídlisko, kde som bola 7 rokov, potom som v 19 odišla do môjho prvého podnájmu, tam som bola asi 2 roky...a momentálne som v mojom druhom podnájme už tiež cez 2 roky :D. Sťahovanie mi nevadí, dokonca ma to baví baliť si veci a presúvať sa niekde, kde je to krajšie a lepšie. A tak ma asi čoskoro čaká aj ďalšie sťahovanie do niečoho svojho s priateľom... :) Ktovie, koľko krát sa ešte budem sťahovať. :)

6.) CHUDNUTIE
Počas obdobia, kedy som bývala sama, a nemala som ešte priateľa, som mala veľa voľného času. Pracovala som na smeny, a tak sa stalo, že som mala niekedy celé dni voľné. Našla som si teda záľubu v cvičení doma. :) Kúpila som si malé činky, fit loptu a občas som zašla aj do plavárne. Nerobila som to nejak cielene na schudnutie, ale viac menej z dlhej chvíle. Čo sa ale udialo bolo to, že sa mi časom podarilo celkom dosť schudnúť! :) Neviem koľko som vtedy na začiatku presne vážila, pretože som nemala váhu (radšej :D ), ale na veľkosti je to z M/L na S, niektoré tričká mám XS. , a z 38-40 na 36. :) Všimli si to aj ľudia v okolí, a tak som teraz asi v mojom takom najspokojnejšom období a tele. :) Aj keď vždy je čo vylepšovať a snažím sa aj naďalej. :) Ak vás to bude nejak viac zaujímať, môžem niekedy spraviť príspevok s fotkami, aby ste si to vedeli porovnať. :D

7.) AKTUÁLNE
Môžem povedať, že teraz sa nachádzam v období, kedy som tak nejak so všetkým spokojná. :) Mám všetko čo potrebujem a žijem si svoj život tak ako som vždy chcela, s ľudmi, ktorí mi ho spríjemňujú  :) Niektoré z vás možno vedia, že som mala už pred 2 rokmi blog, s ktorým som časom nejak skončila, a tak sa o to viac teším, že som sa k blogovaniu vrátila a neskutočne ma to opäť napĺňa! :) Okrem blogu, a toho, že si občas rada prečítam o mojom milovanom vesmíre a fyzike, hihi...sa momentálne snažím vyriešiť vlastné bývanie, do ktorého sa veľmi teším. :)


Budem rada, ak spravíte aj Vy podobný článok o Vašom živote. :) Určite mi sem potom hoďte link, nech si pozriem Vaše kresbičky. :)


Majte ešte krásny zvyšok týždňa ! :)


*Veronika


24 komentárov:

  1. Skvělý tip na článek, jen ho zrealizovat :-) Musím povívat že jsem byla stejně klidné dítě jako ty. Stěhování, to jsem nikdy nezažila, já už 21 let žiji stále v tom samém domě ale za rok dokončím školu a těžko říct kam mě vítr odvane.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je pekný článok :) ..ešte som nevidela draw my life v takejto podobe a o to viac sa mi to páči..:) vysoká škola podľa môjho názoru nie je všetko :) a sama si toho dôkazom..si šťastná aj bez nej :) ..mne sa na moju prvú vysnívanú vysokú nepodarilo dostať,tento rok som si podala prihlášku úplne niekde inde,prijali ma a uvidíme čo to dá..:) P.S. pani učiteľku svojím plyšovým hračkám som robila aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa ti aj takto napísaný páči :) presne tak, tiež som toho názoru :) som spokojná aj takto :) držím ti silno palce v novej škole ;)
      naozaj? tiež si im dávala písomky? :) haha

      Odstrániť
  3. jEEJ tak po ten bod detstvo sa s tebou uplne stotožňujem ako keby som čítala o sebe, ja mám 25 rokov za 12 dní tak to je úplna náhoda teda:)) Mi mimochodom tiež teraz s priateľom sme už vyriešili bývanie už to len zutulniť a tak proste veľa roboty okolo bude ešte,,a presne ako hovoríš teraz som so svojim životom úplne spokojná a nikdy by som ho nemenila, aj keď základnu školu by som najradšej vymazala vtedy som bola tučná a vieme si predstaviť ten posmech a všetko okolo no čo už ,,čo ťa nezabije to ťa posilní veru"... Pekný článok ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si tiež račica? :) to je milé :) tak to už máte super, keď už len zútulňujete..nás to ešte len čaká :) presne tak, treba sa vzoprieť aj ísť ďalej ! ;) ďakujem za tvoj milý komentár

      Odstrániť
    2. aano som račica dokonca aj môj priatel:)) tak vám držím palce nech sa vam podari všetko podľa vaších predstáv:) a som rada že si to urobila vo forme článku lebo ja videá nesledujem:)

      Odstrániť
  4. Super příspěvek, poutavý a zábavný! Moc pěkně si ho zpracovala.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný článek :) Musím říct, že upřímně obdivuji všechny lidi, kteří přirozeně rozumí matematice a fyzice :D U mě je to cokoliv jiného, jen ne tyto dva předměty :D Stěhovala jsem se jednou a to když mi byly 3 roky, takže si to nepamatuji :) Přeji ti, aby jsi spokojená zůstala co nejdéle :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a u mňa zase všetko iné bolo náročné na pochopenie :) ale už je to za mnou našťastie :)
      ďakujem ti krásne! :) podobne to prajem samozrejme aj tebe :)

      Odstrániť
  6. Zajímavě zpracované. Viděla jsem to doposud jen ve formě videa :)


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež, ale keďže netočím videá, a chcela som ho veľmi napísať, tak som to skúsila takto :)

      Odstrániť
  7. Wau, tak tento článok sa ti podaril :) Zbožňujem takéto videá a urobiť ho ako článok je fakt super nápad :) Je super, že si sa znovu k blogovaniu vrátila :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fíha, tak toto ja napríklad vidím prvý krát :) a vyzerá to tak, že sa nechám inšpirovať. Veľmi zaujímavý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi sa teším dievčatá, že sa vám to v takejto článkovej forme páči :) išla som do toho s takou malou dušičkou, a o to viac ste mi spravili radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Znám draw my life a celkem mě i baví. Člověk se pak dozví více informací o blogerkách, které sleduje :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Draw my life v článkové podobě vidím poprvé v životě a za mě je to určitě super nápad a moc se ti to povedlo! :) A všechno nejlepší k blížícím se narozeninám! ♥

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásny článok! Ja si napríklad teraz neviem predstaviť, žeby som mala ísť do roboty.. prihlásila som sa na vysokú školu keďže som teraz maturovala a dúfam, že to dobre dopadne, pretože idem študovať to, čo ma baví (dejepis-geografiu) :D
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny článok! Ja si napríklad teraz neviem predstaviť, žeby som mala ísť do roboty.. prihlásila som sa na vysokú školu keďže som teraz maturovala a dúfam, že to dobre dopadne, pretože idem študovať to, čo ma baví (dejepis-geografiu) :D
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jééj ty opäť bloguješ :) milovala som tvoj blog predtým ( tuším niečo s allien to bolo :D ) a som rada že si sa opäť vrátila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeejo, ahooj :) áno, bolo to veolittlealien :D :D to je milé, že si to pamätáš :)
      hneď som si ťa išla znovu pridať do odberov :) teším sa, keď tu vidím staré známe tváre :)

      Odstrániť
  15. Zaujímavo spracované draw my life. Vždy, už keď som bola malá, som veľmi chcela pracovať v hoteli a celkovo ma táto sféra dosť fascinovala, a je to tak trochu doteraz. :) Takže pracovať ako recepčná by sa mi možno aj páčilo, aj s výhodou angličtiny, nepovažujem ju totiž za nejakú výnimočne dobrú. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť