sobota, 9. júla 2016

Aktuálni kozmetickí obľúbenci :)


Ahojte :)

Opäť som časom zistila, že dodržiavať nejakú pravidelnosť vo veciach mi ale že vôbec nejde. :D Doslova neznášam, keď sa niečo pravidelne opakuje, pretože mám potom pocit, že to musím spraviť. Preto si teraz ani neviem predstaviť, že by som mala prácu, do ktorej by som každé ráno vstávala, a robila stále tú istú rutinu. Ani nie, kvôli skorému vstávaniu, ale kvôli stereotypu, ktorý potom vzniká, a ja sa cítim ako robot, ktorý robí každý deň to isté, brrr. :) 
Preto som aj tento článok pomenovala "Aktuálni obľúbenci", pretože, som najskôr chcela začať na blogu s obľúbencami za daný mesiac (vydržalo mi to asi 2 mesiace, a môžete si to pozrieť keď si vyhľadáte prekvapenia a sklamania v kozmetike, TU), a potom už som cítila zase takú škaredú "povinnosť", že sa blíži koniec mesiaca a "mala by som" niečo zozbierať a napísať o tom. :) A to sa mi nepáči, ak by ste si mali čítať články len preto, že už je koniec mesiaca. A vlastne, aj tak takéto typy príspevkov nájdete na viacerých iných blogoch. U mňa si takéto články budete môcť prečítať hocikedy, keď sa mi práve nejak nahromadí viacero dobrých produktov, ktoré vám budem chcieť odporučiť. :) 

A čo to bude tentokrát? :)


1. DERMACOL Aroma Ritual Juicy Body Scrub
Ani si neviete predstaviť, ako dlho som tento telový peeling hľadala. Stále som o ňom len čítala na blogoch, ale keď som išla do drogérie, tak tam nikdy nebol ani len jeden kus...Tak som sa vybrala priamo do predajne Dermacol, kde ich bolo teda na výber požehnane. :D Všetky som ovoniavala, pretože majú naozaj krásne svieže vône, až som sa rozhodla pre tento s rebarborou a jahodami. :) Už keď otvoríte nádobku, tak zacítite tú silnú krásnu vôňu :) Peeling je určený na telo, vyhladzuje pokožku a zanecháva ju vláčnu a jemnú. S čím môžem určite súhlasiť! Použitie tohto peelingu je jedna báseň. :) Pokožka ostane naozaj krásne jemná, nie je vysušená, práve naopak. Zrniečka cukru, ktorých je v peelingu veľa, vám doprajú aj príjemnú masáž, a odstránia všetky odumreté bunky kože. Píšem ako z popisu na produkte, ale naozaj toto je u mňa top topov, v starostlivosti o pokožku. :)
200 g / 5,69€ 


2. DERMACOL Kompaktný púder
Po tom ako sa mi rozbil môj nový a obľúbený púder Revolution, som musela hľadať rýchlu náhradu. A keďže som často čítala práve o tomto púdri, a o tom, ako si ho blogerky chválili, rozhodla som sa ho skúsiť. :) Vybrala som si odtieň 3, čo trošku ľutujem, že som si nezobrala najtmavšiu 4ku, ale dá sa to prežiť aj s týmto. :) Púder má na sebe krásny motív, a bude škoda sa ho postupne zbavovať, ale beriem to ako plus. :) Takisto neviem či sa mi to iba zdá, ale veľmi pekne mi vonia, ako keby tam boli nejaké zložky nejakej arómy. :) Zdá sa to aj vám? :) Čo sa mi nepáči, je jedine balenie. Nemám rada tieto plastové horné kryty... :/ Vynahrádza to však kvalita púdru, pretože krásne zmatňuje, nevytvára nejaký veľký púdrový nános, a stačí ho malé množstvo na pekné zafixovanie makeupu. :) Určite by som si ho kúpila aj nabudúce, ale tmavší odtieň. :)
8 g / 3,49€


3. NIVEA Cellular Perfect Skin Eye Illuminator
Myslím, že už som vo veku, kedy sa treba začať starať o svoju pleť aj inak, než len bežným odlíčením, prípadne krémom. A keďže sa veľa smejem,tvárim a neviem čo všetko..., tak sa mi pomaličky robia jemné čiarky (nenazvala by som to vrásky), v okolí očí. Začala som teda používať tento očný krém od Nivea, ktorý je tak trošku aj tónujúci, takže zakrýva jemne aj kruhy pod očami a tmavé miesta. Používam ho každý deň, nanesiem malé množstvo a vklepkám do pokožky pod očami. Už ho mám možno tak 3 týždne, a zatiaľ som nič výrazné nespozorovala, beriem to skôr ako takú prevenciu. :) Pokožka v okolí očí je ale jemnejšia a lepšie sa mi potom líči a nanáša makeup/korektor v týchto miestach. Odporúčaný vek na tento očný krém je 35+, čo som si všimla, až po čase, ale nemyslím si, že by to bol nejaký problém, keď ho používam teraz. :)
15ml / cca 11€


4. NIVEA Tuhý antiperspirant Stress protect 
Tento produkt by som tu za iných okolností nedávala, a ani nejak nechcem vyzdvihnúť presne tento. Ide skôr o to, že som doteraz používala iba spreje a dezodoranty v sprejovej forme. Považovala som to za lepšiu možnosť, pretože ma vždy aj osviežili. Týmto tuhým som sa vyhýbala, až pokým som niekde nečítala, že sú lepšie a človek sa pri ich používaní nepotí tak, ako pri sprejoch. Skúsila som, a musím povedať, že som milo prekvapená. Možno je to tým, že moje telo bolo už na spreje navyknuté, ale po použití tohto tuhého antiperspirantu som sa aj v týchto horúčavách spotila minimálne! Nebudem tvrdiť, že to bolo počas 48 hodín, ako je na obale, alebo že by to malo niečo spoločné so stresom, ale naozaj som veľmi prekvapená, ako dokáže tuhý antiperspirant ochrániť pred potom. :)
+ ešte aj pekne vonia aj počas dňa :)
40ml / cca 2€


5. ESSENCE Make me brow maskara na obočie
Už som dlhšie hľadala nejaký gél, ktorý by mi zafixoval obočie, a tak som siahla po takejto lacnejšej alternatíve. :) Tento gél nie je priehľadný, obočie aj zafarbí, ale aj tak musím použiť predtým aj klasickú farbu (tieň), ktorým si obočie klasicky dokreslím, a potom len zafixujem jemne touto maskarkou. :) Má malú štetinku, a tak sa  s ňou veľmi dobre pracuje. Obočie zostane na svojom mieste po celý deň, žiadne rozmazanie, drolenie, opadanie...sa nekonalo. :) Ja mám odtieň 02 browny brows, a myslím, že bol v ponuke aj svetlejší odtieň. 
3,8 ml / cca 3€


6. MAKEUP REVOLUTION lak na nechty
O tomto laku som vám písala už v tomto článku pri Revolution haul-e. :) Ale musím ho spomenúť aj teraz, pretože som si ho z pomedzi tých 5, ktoré mi prišli, najviac obľúbila. :) Páči sa mi jeho pastelová farba, ktorá je jemná, ale na nechtoch vyzerá teraz v lete veľmi pekne. :) Je to odtieň 20 Lilac love, a tak ako som písala v spomínanom článku, jemne po čase puká na nechtoch, čo je trošku problém, ale snažím sa prísť na spôsob, ako ho naniesť tak, aby držal pekne hladký a lesklý dlhšiu dobu ako 2 dni. :D 
12 ml / prišiel ako darček k nákupu


Aký sú Vaši aktuálni obľúbenci v kozmetike? :) Máte skúsenosť s týmito mojimi topkami? :) 

Krásny deň všetkým! :)

*Veronika

26 komentárov:

  1. Dermacol puder, tak je moj oblubenec už nejaký čas. Strašne sa mi páči celý jeho dizjan, jemná vona a celkovo ako puder je vyborny. Aj peeling od Dermacol som mala, ale mna osobne táto vona až tak neuchvátila, momentálne mám od nich kávový peeling a to je teda niečo pre mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som z púdru veľmi nadšená :) ešte som inak nepočula na neho nejaký negatívny názor...
      presne medzi týmto a kávovým som mala dilemu :) ten bol tiež super,tak snáď nabudúce :)

      Odstrániť
  2. Mám očný krém od Nivey a páči sa mi, že aj jemne tónuje, hlavne preto som si ho vybrala a ten aplikátor je super, lebo je taký mäkučký a teda nepoškodí očné okolie.
    Tiež som si nevšimla, žeby Nivea Stress protect účinkoval hlavne pri strese, ale je dobrý, som navyknutá práve na tieto tuhé antiperspiranty od Nivey.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, to som aj zabudla zmieniť, že má super aplikátor :) vďaka za doplnenie :)

      Odstrániť
  3. Zkušenost mám s Dermacol pudrem, akorát jsem se taky většinou netrefila do odstínu, na mě jsou většinou moc tmavé, i když vypadají, že ne :D :) Tu jeho vůni taky miluji :) Byla to moje stálice, než jsem ho vyměnila za Stay Matte od Rimmelu :) A lak od Makeup Revolution mám v té mintové zelené, a až na dlouhé schnutí jsem spokojená :) Má krásné,syté barvy :) A taky nemám ráda stereotyp :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to je tiež pravda, že dlho schne...treba si na to vyhradiť čas keď nič nerobíme :)

      Odstrániť
  4. Tak ten Dermacol peeling som aj ja veľakrát hľadala v DMke odkedy som ho videla všade možne na blogoch a stále nič. Ale tá vôňa musí byť teda parádna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám pocit, že on ani v Dm-ke už neni...majú tam iba sprcháče :)

      Odstrániť
  5. Peeling od Dermacolu bych ráda vyzkoušela, ale v drogerce ho vždy nějak míjím :) Ale od Dermacolu miluju jejich sprcháče, jejich vůně je bezkonkurenční :) Stejně tak mě láká i gel na obočí od Essence, jen si stále nejsem jistá, jestli by byl pro mě tím pravým, no uvidím :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšaj :) ja som s ním veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  6. Peeling mě zaujal :-) už jsem ho v drogerii viděla :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten pudr od Dermacolu je super, vždycky když si koupím nový (a že už jsem těch balení měla několik), tak se mi do něj ani nechce hrabat štětcem, protože má krásný reliéf. A ta vůně se Ti nezdá, on opravdu krásně voní:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Dermacolu body scrub som mala a nedávno som ho dopoužívala. Musím povedať, že bol naozaj skvelý ! Super článok :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V poslednej dobe som prvýkrát vyskúšala kozmetiku značky Soaphoria a už som si aj objednala ďalšie produkty, pretože som nadmieru spokojná a takisto aj zvedavá, čo budú zač iné produkty.
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten scrub od Dermacolu vypadá skvěle, nějaký takový bych si ráda pořídila.
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No vidim, ze musim konecne odskusat ten dermacol puder, a aj essence brow gel doteraz som pouzivala alverde a spokojnost
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aroma Ritual peeling asi vyskúšam, pretože momentálne mi ako naschvál všetky peelingy doma došli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak ten gél na obočie od Essence vyzerá super, budem sa po ňom už konečne musieť poobzerať!

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  14. úúú, ten telový píling by sa mi neskutočne teraz hodil! a púder od Dermacolu práve používam aj ja :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Překrásně funguje ten gel od Essence. Po aplikaci permanentního make upu obočí jsem často řešila, jak obočí sladit . Protože ani PM není všemocný, tak mi ten gel dost pomohl hlavně ve zrychlení práce. No a fakt se nedrolí.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já už si dlouho brusím zuby na jen jejich peeling Grape and Lime, ale bohužel u nás Dermacol vůbec nevedou, tak si budu muset počkat až do Česka. I když při mém štěstí ho u nás v drogerii vůbec mít nebudou

    Na Make me brown od Essence jsem taky koukala, ale nakonec jsem narazila na časopis kde měli miniaturku Gimme brow od Benefitu jako dárek, tak jsem nakonec brala ten :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také "šťastie" som mala stále aj ja :/ ale skús napríklad aj cez internet pozrieť, priamo na Dermacol stránke :)
      a Benefit, to musí byť iná kvalitka, však? :)

      Odstrániť
  17. Cukrový peeling je můj oblíbený! :) Kupuji si ho neustále dokola, kvůli té krásné, ač možná trochu chemické, vůni. :) Pudr Dermacol jsem měla, bohužel mi ale moc nesedl, přišlo mi, že dělá zbytečný nános a já preferuji lehounké, téměř transparentní pudry. Gel na obočí jsem si zrovna koupila a plánuji ho zkusit, tak jsem opravdu moc zvědavá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten scrub je úžasný, mám ho též, řešenku na obočí od Essence také vřele doporučuji! :-) Krém od Nivei mě zaujal! :-)

    OdpovedaťOdstrániť