nedeľa, 12. júna 2016

Vlasy ako pobozkané od slnka s L´oréal Casting Sunkiss Tropical :)

Ahojte :)

Dnešný príspevok bude pre zmenu opäť recenzia. Snažím sa na blogu striedať typy príspevkov, aby som vás nenudila napr. iba recenziami, alebo iba líčením. :) 

A tak vám dnes napíšem niečo o novinke, zosvetľujúcom spreji L´oréal - Casting Sunkiss Tropical. Teda novinke, ako novinke...už minulý rok som používala tento produkt, ale nie v sprejovej forme, ale ako gél, takže som vedela, do čoho asi idem pri jeho kúpe, a vedela som ho porovnať. :)


V skratke, o čo vlastne pri tomto spreji ide:
Sunkiss Tropical  sľubuje postupné zosvetlenie (i tmavých) vlasov s dlhotrvajúcim výsledkom, ktoré sú ako pobozkané slnkom, jemné rozprašovanie a ľahkú bezoplachovú aplikáciu. 

Ako to funguje?
Sú dve možnosti aplikácie. Prvou je zosvetlenie celých vlasov, kedy si sprej nastriekate na celú dĺžku a jemne postláčate, aby bol sprej nerovnomerne po vláskoch. Druhou možnosťou je vyberanie konkrétnych pramienkov, ktoré chcete zosvetliť, a sprej nanesiete iba na ne. Alebo napr. tak ako som to používal ja, iba na konce vlasov. :)
Sprej sa nemusí nechať nejakú dobu účinkovať. Iba sa nastrieka na vlasy, a vysuší fénom alebo na slnku.


Ja som si ho kúpila v odtieni pre tmavé hnedé až blond vlasy, pretože to bol myslím najtmavší odtieň. Predáva sa ale aj pre svetlejšie blond vlasy.

Najskôr prejdem k baleniu výrobku a k prvému dojmu z tohto zosvetľujúceho spreja. Balenie je s klasickou pumpičkou, a tam sa aplikácia trošku zasekáva, pretože rozprašuje na celkom veľkú plochu. Ak si teda chcete zosvetliť iba pramienky vlasov, tak je to dosť ťažké, lebo sprej strieka aj na okolité vlasy. Viac mi teda vyhovovalo gélové zloženie tohto produktu.


Sprej ma však neštípal, nejak výrazne nepáchne, i keď samozrejme obsahuje peroxid vodíka, takže nejaké kvetinky nečakajte. :) Možno by ste namietali, že peroxid vlasy ničí, ale je nám asi jasné, že bez neho by nejaké zosvetlenie a stiahnutie vašej pôvodnej farby na blond nebolo možné. A za ďalšie, myslím, že ak sprej netreba nechať účinkovať ako napr. farby na vlasy, ktoré sa nechávajú cca. 20 min (nie som si istá, keďže si vlasy nefarbím :) ), tak nejakého výrazného poškodenia vlasov sa nemusíte báť. I keď spozorovala som, že po samotnej aplikácii boli moje vlasy trochu suchšie, najmä končeky vlasov boli trochu suché a rozstrapatené. Použila som preto olejček, aby som to zachránila, a ďalej sa to už neopakovalo. :)


Sprej som aplikovala teda iba na konce vlasov, a viac menej tak zvnútra, ako na povrch. Na prečesanie som použila takýto redší hrebeň, ktorým som pri sprejovaní prechádzala po vlasoch, aby sa sprej dostal rovnomerne do koncov vlasov. Následne som vlasy vysušila klasicky fénom. Pri tejto fáze začali byť vlásky suchšie, tak som po kompletnom vyfénovaní použila spomínaný olejček. 

Výsledok si môžete pozrieť na fotkách. :) Nie sú to fotky pred a po, ale v rovnakom čase pod iným svetlom, pretože túto recenziu píšem asi po troch aplikáciách spreju, a predtým som sa bohužiaľ neodfotila. Mne to vlasy vytiahlo skôr do medena, a niekde do medeno-blond. Nepovedala by som, že to spraví nejaký čisto blond melír, ale skôr to tak vytiahne vašu pôvodnú farbu do bledších odtieňov a presvetlí vlásky. :)


Čo sa týka mňa, tento sprej nie je niečo, čo by som nevyhnutne musela mať stále doma, ale skôr niečo, čo som chcela vyskúšať na leto. :) Použila som ho trikrát, možno ak ma to chytí, tak ho ešte použijem, ale išlo skôr o taký "experiment", ako sa mi bude pozdávať táto sprejová forma. Výsledok je ale taký, že čo sa týka balenia, viac preferujem gélové zloženie, a čo sa týka účinku na vláskoch, tam je to asi jedno, keďže aj gél mi spravil takýto istý efekt. Záleží len na vás, čo je vám praktickejšie. :)


Skúsili ste už tento zosvetľujúci sprej na vlasy? Alebo máte skúsenosť s niektorým iným? Aký máte názor na takéto produkty? Tiež Vás na leto chytá mánia bledších vlasov? :)

 Majte sa pekne :-*


Ešte 2 týždne sa môžete zapojiť do ružovej GIVEAWAY! :)


18 komentárov:

  1. Fíha , este som o nom nepočula , a aka je tam cena ? Po tej aplikácii si to stačí vysušiť , netreba ho zmyť ?:) a ešte sa spýtam , či k tomu sú nejaké rukavice , aby sa človek nezababral ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena je myslím, okolo 5€ ,netreba zmývať, je to bezoplachový sprej :) a vidíš,tie rukavice som nespomenula...nie sú súčasťou balenia :( aj keď píšu na obale, že ich treba použiť...takže ja som preto prečesávala hrebeňom, aby som sa vlasov nechytala... :)

      Odstrániť
    2. Beauty by Lenka13. júna 2016, 14:19

      Ďakujem :) už som to bola obzrieť v DMke , ma to zaujalo :)) tak odporúčaš radšej tú gélovú formu ?

      Odstrániť
    3. Áno, rozhodne radšej gélovú :)

      Odstrániť
  2. Pekny clanok, tuto znacku som neskusala, ale zo zosvetlujucim sprejom mama skusenost. V podstate si nim farbim vlasy, ja ale pouzivam ten od Balea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) jasné, blondínky používajú na farbenie vlasov :)

      Odstrániť
  3. Nezkoušela jsem žádný podobný sprej. Sama o sobě mám barvením takové světlejší vlasy a víc bych asi nechtěla :D. Potřebovala bych spíš takový, co by vlasy dělal zrzavější :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ho používala pred rokom, ale v gélovej forme. Efekt sa mi veľmi páčil, pokojne by som si ho kúpila znova. Teraz však farbím hennou, tak možno o rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ho toto leto tiež plábujem vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak o tom slyším poprvé a poprvé to vidím, rozhodně bych to někdy do budoucna vyzkoušela, nebo to aspoň někomu doporučila:) Celkem mě to zaujalo.


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. o tomto spreji mi vravela kamoška, že by ho chcela ale že ho ešte u nás nemajú :) škoda že mám nafarbené vlasy to by mi asi veľmi nefungovalo ale rozhodne je to zaujímavý produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já ho jednu dobu chtěla vyzkoušet, ale po zkušenostech, že to skoro nejde vidět už asi ne..

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Díky za recenzi! Kdybych neměla poškozené vlasy, tak půjdu do gelové verze. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som používala gél a bola som spokojná, asi po 5tej aplikácii som mala výrazne svetlejšie vlasky, len mi dosť vypadávali pri tej aplikácii. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jde to použít i na barvené vlasy? přemýšlela jsem minulý rok o gelu :), do spreje se mi moc nechce.
    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ, na farbené a melírované sa neodporúča :(

      Odstrániť
  12. Já bych se upřímně bála něco takového vyzkoušet.. Ale u Tebe to dopadlo dobře :)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť