sobota, 4. júna 2016

Veľký kozmetický HAUL - Makeup Revolution

Ahojte :)


Tak dlho som na blogoch videla produkty značky Makeup Revolution, až som sa jeden večer "nahnevala", otvorila stánku parfums.sk, a prezrela som si celú ponuku produktov iba tejto značky. :) Zaujalo ma na prvý pohľad, aké majú naozaj pekné balenia, netradičné odtiene a produkty a skvelé ceny. Hádzala som do košíka všetko čo sa mi zapáčilo, a potom som prerieďovala, aby moja peňaženka zase až tak neplakala. :) 

Nafotila som vám všetky veci, ktoré som si kúpila, a v tomto príspevku vám ich poukazujem. Bližšie recenzie na konkrétne produkty budú samozrejme neskôr. :) Kľudne si povedzte, na čo by ste si chceli prečítať recenziu najskôr. :)


1.) lícenka Revolution odtieň: NOW! 
Táto lícenka ma zaujala svojou krásnou ružovo-broskyňovou farbou, má jemné odlesky, takže slúži aj trošku na rozjasnenie líčok. Je malinká, praktická, má 2,4g , ale trošku ťažšie sa k nej dostáva štetcom, keďže tie na lícenky sú väčšie. Páči sa mi ale nápis značky vytlačený do nej. Čo sa mi menej páči je balenie, ktoré ide ťažko otvárať, a hneď na prvé otvorenie sa mi stalo, že som do nej spravila ryhu... :(


2.) kompaktný púder Revolution odtieň: Natural
V prvom rade vychválim balenie!!! Ešte som nevidela tak praktické balenie púdru, keďže vnútri je hubka na aplikovanie, ktorá je pekne zasunutá pod púdrom, a na druhej strane je zrkadielko. :) Veľmi ma to potešilo, nakoľko som ani nevedela, že to má takéto balenie. :) Prekvapením bola takisto prvá aplikácia, pretože tento púder je tak intenzívny a sýty, že stačí naniesť naozaj len jemný poprašok, a nemusela som sa prepúdrovať skoro celý deň! A to je čo povedať, keďže nos som si dovtedy musela prepúdrovať za deň aj 5-krát. V porovnaní s púdrami, ktoré som používala doteraz, je toto jasný víťaz o 100 bodov. :)


3. ) vodeodolná tekutá očná linka odtieň: Black
Potrebovala som už nejakú novú očnú linku, keďže všetky, ktoré som mala, boli buď vyschnuté, alebo som s nimi nebola spokojná. Tak som si objednala túto vode odolnú, aby mala na očiach dlhšiu výdrž. :) Prvé líčenie s ňou, ste mohli vidieť v tomto príspevku. :) Pracuje sa s ňou veľmi dobre, má výborné zakončenie, a najviac sa teším sýtej farbe, ktorú má, a tomu, že sa nerozpíja. :) Tak ako ju prvým pohybom nanesiete, tak aj zostane. :)


4.) rozjasňujúci púder Revolution odtieň: Peach Lights
Mám teraz obdobie rozjasňovačov. :) Páči sa mi nad lícnymi kosťami, a ten efekt, ako sa leskne keď otáčate hlavou. :) Tak som si objednala aj tento highlighter, ktorý ma prekvapil veľkosťou balenia. Očakávala som menší, a prišlo 7,5g balenie. Púder má krásnu štruktúru, je veľmi silno pigmentovaný, a tak viacmenej do ružova, ako do broskyňova, ako som očakávala. Skôr mi pripomína také "maľovátka", ktoré sme používali keď sme boli malé, a všade sme mali samé trblietky. :D Neviem...prijala by som trošku inú farebnú pigmentáciu. :)


5.) rúž Scandalous Shade odtieň: Crime
Tento rúž, to bola láska na prvý pohľad!!! :) Tá farba je pre mňa jednoducho úžasná. :) Na fotke vyzerá tak neónovo ružovo, ale v skutočnosti je trošku tmavšia, skôr do fialova. Na perách pôsobí veľmi pekne, možno by som prijala trošku sýtejšiu farbu, pretože je skôr ako taký balzám. Ak ste niekedy skúsili Baby Lips, tak niečo podobné. :)


6.) Revolution paletka očných tieňov Flawless
S touto paletkou ste mohli na blogu vidieť líčeniev tomto príspevku, kde som o nej napísala aj malú recenziu, ako som s ňou spokojná. :)


7.) laky na nechty Revolution Manicure
Tieto laky som dostala ako darček k objednávke, čo je úplne úžasné, keďže som čakala nejakú sadu piatich minilakov, ale nakoniec mi prišli plné balenia 5 úžasných lakov! :) Majú krásne farby, presne také ako používam. :) Zľava je to odtieň Flawless 09, Find True Love 06, Love etc 01, Lilac Love 20 a Call Me Naive 02. Na fotkách v tomto príspevku, môžete vidieť na mojich nechtoch odtieň Lilac Love, ktorý som si proste zamilovala. :) Farby sú krásne sýte, jedinou nevýhodou je dlhšie zaschýnanie a jemné pukanie po čase. Ale ak si lakujete nechty každý týždeň s inou farbou, tak ako ja :D, tak vám to nebude vadiť. :)


Po tejto mojej skúsenosti s nákupom novej kozmetiky, ktorú som dovtedy vôbec nepoznala, ma napadlo, že by som toto mohla skúšať častejšie, a objednávať si takto pár produktov nejakej novej nepoznanej značky. :) Možno by som aj vám takto poradila, čo sa oplatí, a čo veľmi nie, aby ste vedeli do čoho pri objednávaní idete. :)


Poznáte kozmetiku Makeup Revolution? Používate nejaké produkty od nej pravidelne? S ktorými ste spokojné? :)

Budem rada za všetky Vaše komentáre a tipy. :)

*Ešte stále prebieha na blogu GIVEAWAY ! :)


Krásny víkend všetkým ! :)

22 komentárov:

  1. Skvelý článok :) Značku Makeup revolution mám veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak rúž sa podľa mňa nepodaril, lebo ho mažem, mažem, mažem a stále je to slabota a o chvíľu aj tak zlezie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za mňa je to jedna z naj značiek! Väčšinu vecí, čo tu máš mám sama doma a nedám na ne dopustiť :)

    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tejto značke som už počula, zatiaľ som však nemala možnosť sa k nej dostať. Určite ma však zaujala paletka očných tieňov!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow všetky produkty sa mi velmi pacia, snáď sú aj po stránke kvality super ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Makeup Revolution jako značku znám, ale nic jsem od nich nezkoušela. Teda mám od nich doma jednu rtěnku, ale ta stále ještě čeká, kdy přijde její čas.

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Makeup Revolution má skvělé rtěnky, pár jich mám a jsou fakt bezva. Flawless paletku jsem dostala k Vánocům, ale zatím jsem ji použila jen párkrát a to většinou ne na sobě :D Rozjasňovač je hodně pěkný! Rozhodně jsi pořídila hezké věci :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné odstíny laků na nehty a paletka se mi taky líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som sa jej spočiatku vďaka tomu blogovému boomu bránila, ale nechala som sa presvedčiť a už mám doma asi 3 paletky, lícenku a nejaké rúže :D za seba odporúčam tu moju najnovšiu paletku Fortune favors the brave :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na tú idem hneď pozrieť :) ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  10. to je parádny nákup :) všetko sa mi nesmierne páči..ale najviac ma zaujala tá tekutá očná linka :)) a ten púder tiež..na ten by som si prosila aj podrobnejšiu recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada,že sa ti páči :) určite bude bližšia recenzia aj na púder :)

      Odstrániť
  11. Och vsetko to vyzera uplne super, najme ta licenka ale aj puder, aj paleta...no vsetko :) musim si od tejto znacky zakupit nieco aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj :) Ja mam odskusanu paletku na konturovanie od makeup revolution - v takej tej makeupovej forme- je skvela, ja som s touto znackou velmi spokojna a za dobru cenu :) Ja aktualne testujem Sleek MakeUp, mozes pozriet u mna :) http://beautybylenka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A jaka je kvalita te prvni tvarenky? :) Ja na ni koukala dnes v krame, tak jsem jen zvedava:) Pekny clanek!!

    www.lucyjirak.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite odporúčam! :) má príjemnú konzistenciu a sýtu farbu...pekne sa s ňou pracuje a naozaj aj tento odtieň vyzerá na líčkach veľmi pekne :)

      Odstrániť
  14. Toľko krásnych vecí! Neviem vybrať, čo sa mi páči najviac :D. Asi rozjasňovač, ten je úplne krásny! A paletka tiež :). Od MUR mám očné tiene, ktoré sú super, potom nejaké rúže, jeden super ostatné nič monc :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi,ja som si nevedela vybrať pri nákupe :D ale paletka musela byť :) nooo,rúže majú asi menej kvalitné :/

      Odstrániť
  15. Brala by som tie laky na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Teda to je nadílka :D jinak moc pěkný článek i fotky, z těchto produktů jsem zkoušela ty linky a paletku Flawless a s oběma jsem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť