utorok, 21. júna 2016

TAG: 10 kozmetických faktov o mne ! :)


Ahojte :)

Poznáte také týždne, keď si myslíte, ako budete mať veľa voľného času, ako konečne nebudú žiadne povinnosti a veci, na ktoré musíte myslieť? Ja som očakávala, že jeden z takých voľných týždňov bude práve tento, ale už od včera sa mi nahrnulo toľko povinností a vecí, že mi to všetky plány nič nerobenia a oddychu skazilo. :D Okrem mojej bežnej práce riešim ešte lekárov, a to si viete predstaviť ako to dokáže vyčerpať a zobrať pol dňa behaním po ambulanciách...Preto som si povedala, že aspoň dnes si spravím taký mierny lazy day. :) A po obede v meste, manikúre, pedikúre a dlllhej sprche s peelingom, som si teraz sadla k notebooku a aj dnešný príspevok som si pripravila taký pohodovejší a oddychový. :)

Tento tag som videla za posledné dni u mnohých blogeriek, a asi každý, ktorý sa mi objavil, som si otvorila a prečítala jedným vrzom. :) Veľmi ma to baví čítať, pretože sa tak vymyká bežnej dokonalej bubline, ktorú blogy a youtube udržuje. :) Ak blogerka na seba prezradí niečo divné, netradičné a smiešne, tak asi viaceré si povedia, že " jeeej, to nie len ja som taká, ale aj tá dokonalá blogerka má nejaké svoje úchylky a neresti. ". :) Dokáže to potešiť v dnešnom "dokonalom" svete, kde sa vyžaduje aby bolo všetko tip top. A ja mám radšej, keď ukazujeme, že aj blogeri a youtuberi sú len ľudia. :)

Tak sa pustime do toho ! :)

1. Som celkom lenivá v umývaní štetcov. Nie že by ma to nebavilo, práve naopak, mám túto činnosť celkom rada, ale problém je v tom, že sa k tomu neviem nikdy dostať, a nerada čakám kým uschnú. :)

2. Moje nechty nikdy neboli, a poviem pravdu, že asi ani nebudú kvalitné a pekné. Preto už niekoľký rok nosím umelé nechty, ktoré si robím sama. :)

3. Keď som bola menšia, trápili ma chlpaté ruky. :D Všetci ma ale strašili, že ak si ich začnem holiť, tak to bude ešte horšie. Jedného dňa som sa ale prekonala, a oholila som si ich. A odvtedy to robím pravidelne, a nechápem prečo ma klamali, keďže mám chĺpky na rukách oveľa jemnejšie a redšie teraz ako predtým keď som si ich neholila. 

4. Neznášam umývanie vlasov, keď si iba umývam vlasy. Radšej kvôli tomu vleziem celá do sprchy a umyjem si ich po stojačky, než by som sa mala zohýbať. Navyše sa mi aj tak vždy pretočí sprcha a zamočím si celé oblečenie, takže načo to komplikovať. :)

5. V tomto fakte sa asi nájde viacero z vás. :D Vo väčšine prípadov, keď sa líčim, a už si nakoniec dávam maskaru, tak si kýchnem a všetko musím opravovať. :D

6. Myslím si, že si viem spraviť celkom peknú linku, ale niekedy mám proste deň blbec, keď sa mi s ňou vôbec nedarí, a vtedy namiesto toho, aby som si ju celú odlíčila, tak si ju len upravím vatovou tyčinkou, a tým, že zmažem niektoré časti, vytvorím z nej dokonalú linku. :D

7. Keď sa mi nechce alebo nemám čas umývať si celé vlasy, zoberiem kvapku šampónu a umyjem si v umývadle iba zamastené korienky a vlasy okolo tváre, a vyfúkam fénom. :) Nebaví ma umývať si celé vlasy, keď mám mastné iba korienky. :) Samozrejme, nerobím to tak stále, ale iba výnimočne. :)

8. Keď som bola mladšia, nosila som výrazné očné tiene aj na bežný deň. Teraz nosím tiene iba naozaj asi v jednom prípade zo 100. Líčenie s očnými tieňmi robím iba na blog. :)

9. Nikdy som nevedela dodržiavať pravidelnosť v peelingoch, telových mliekach, géloch a podobne...Použila som ich iba raz, maximálne dvakrát, a potom som na to zabúdala. Dúfam, že sa mi to podarí aspoň teraz, keď som si konečne včera kúpila môj vysnívaný telový peeling Dermacol. :)

10. Vždy sa mi páčilo mať vykrojenú hornú peru "do srdiečka", aby som si ju mohla pekne obkresliť kontúrkou, a po niekoľkých "signáloch do vesmíru", sa mi asi pred cca. 2 rokmi postupne pery tak zmenili, že tam to srdiečko mám. :) Nechápem ako je to možné, ale stalo sa. :) Odvtedy veľmi rada, a často používam ceruzky na pery, čím ten tvar ešte zvýrazňujem. :)


Ako sa Vám páčilo mojich 10 kozmetických faktov? :) Našli ste sa v niektorom z nich? Budem veľmi rada, ak takýto príspevok spravíte aj Vy, a kľudne hoďte dolu do komentárov link. :) 

PS: Zajtra idem na svoje prvé blogerské stretnutie, tak mi držte palce. :) Určite si potom prečítate na blogu príspevok, o ktorú značku išlo, ako to prebiehalo atď atď... :)

Majte sa krásne a užívajte konečne oficiálne LETO ! :) :*


 *Už len 4 dni sa môžete zapojiť do ružovej GIVEAWAY! :)*

21 komentárov:

  1. Super článok:) rada si takéto čítavam a inak ani ja nemám rada umývanie vlasov:D Ale zase mám rada ten pocit, keď sú čisté a voňavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Peti :) tak samozrejme, nad ten pocit nie je :)

      Odstrániť
  2. Našla jsem se v tom, že při nanášení řasenky si kýchnu, a je velmi málo dní, kdy se mi to nestává. :-D Já umývání vlasů zbožňuji, i když je fakt, že když jsem unavená, tak také ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok, vo veľa bodoch sa vidím a teším sa, že v niektorých veciach nie som sama :)
    Candy Grant

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý článek, tyhle články mám moc ráda, vždy se dozvím něco nového. A v lenivosti umývání štětců tě podporuji. Mám jich více, takže dokud je aspon jeden čistý, tak nademnou lenost vyhrává.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som na tom horšie, lebo ich mám len pár :D

      Odstrániť
  5. Chlpaté ruky :D . Tiež s tým mám problém ale neriešim to, za mlada som sa hanbila ale beriem to tak, že nie som jediná a nebudem sa prispôsobovať okoliu, je to vec, ktorú môžem kedykoľvek zmeniť. Bohužiaľ takto mi to narástlo a ozaj sa mi nechce tráviť čas s holením aj rúk. Možno keď sa odvážim začnem s tým chodiť na vosk =).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to každého rozhodnutie, to je jasné :) ja by som si to momentálne už nevedela predstaviť bez holenia :)

      Odstrániť
  6. Tiež neznášam čakať kým uschnu štetce a dlho sa dokopavam k ich umytiu. Umývanie vlasov mi zasa naopak nerobi problém. Mám to za 5 minut, ja si teda zásadne zase neumývam vlasy nikdy, ked sa aj sprchujem. Každé zvlášť, pretože v sprche zas neznesiem, aby mi voda stekala po tvári.
    No a k bodu 5, občas sa mi chce kýchnut, no viem to regulovať a nekýchnuť si :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je sranda, že to máme práve naopak Zuzi :)

      Odstrániť
  7. Ja mám rovnaký problém s nechtami, beriem rôzne vitaminy, ale aj tak sú strašné :/ Ale inak super fakty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak u líčení jsem si ještě nikdy nepšikla, ještěže :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kýchání při líčení je to nejhorší!!! :D Zvlášť po tom, co si dám řasenku :D
    Jinak kdyby jsi chtěla ke mně nakouknout, budu moooc ráda, založila jsem si nový (asi stý :D) blog.
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. myslím, že vo väčšine sme sa zhodli ;) ale to asi aj väčšina báb :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. haha dobrý článok :D ja som si nikdy neumývala vlasy samostatne, keďže ich mám suché a husté, stačí mi 1-2x do týždňa a to vždy vybavím pri sprchovaní :) a pri linke postupujem skoro vždy rovnako ako ty :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článok, zasmiala som sa, lebo pri niektorých faktoch som sa našla aj ja :D
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť